4.Bölüm - Neler Oluyor

2 3 0
                                    

İdil işlerinde baya bir yoğunluk yaşıyordu bu yüzden Ahmet ve kızı yağmurla konuşamamıştı bu yüzden üzgündü bu yüzden kendini affettirmek için dönüşte ikisini de hava alanına almaya gitti sürpriz iyi olacağı için ama gelecekleri uçak inmişti ama ne Ahmet vardı nede yağmur İdil iyice meraklanmıştı en sonunda Ahmet'i arıyor açmıyor tekrar tekrar tekrar arıyor ama açmıyor İdil iyice korkmaya başladı en sonunda yağmurun okulunu arayıp gezi için gittiği otelin telefon numarasını aldı oteli aradı ama otelden dün çıktıklarını söyledi sonra ardından İtalyan polisi aradı Ahmet ve Yağmurun otel odasında olan olay için aramıştı ama odada hep savaş alanı gibi her yer darmadağın sanki savaş çıkmış gibi İtalyan polisi olan biten herşeyi idile anlatıyor du İdil birden korkarak ağlamaya başladı hemen eve doğru gitmeye başladı olan biteni Sineme anlattı ne olduklarını anlayamamıştı ikisi de Ahmet ve yağmur için endilenip korkuyordun sonra kapı çaldı.

Sinem gidip kapıyı açtığında Nehir gelmişti sinemin en iyi arkadaşıydı olan biteni o da öğrendi bir kaç dakika sonra hemen çıktı ardından yarım saat sonra kapı tekrar çalışıyor du bu sefer iki takım elbiseli adam gelmişti Sinem'le idili önemli Bir konu içinde çağırıyorlardı Sinem ve idil hazırlanıp hemen yola çıktılar on beş dakika sonra büyük bir binaya doğru gidiyorlardı binanın güvenliği baya iyiydi taramaya geçip toplantı odasına gidip orada herkes vardı.
Bülent, Ezgi, Burak Sinem'le idil gelince tekrar kapı açılıyor bu sefer gelen Dr. Neyirdi herkes onu görünce şok olmuştu.

Nehir- hepinizin neden ben buradayım ne oluyor diyorsunuzdur hepsini yanıtlıyacağam ama öncelikle şunu anlatıyım idilin çalıştığı şiretti takip ediyoruz ve sonunda birşeyler yapmaya kalkıştı ve bunların başında işte kendisini Genes seslendiriyor veri tabanında hiç bir izi bile yok yanındaki de Sabine Cheng kod adı Avcı kız ama genelde Avcı diye sesleniyorlar.
Burak-peki bizim bununla ne alakamız var ve sen dr deyilmiydin.
Nehir-beni takip edin.
İdil-nereye gidiyoruz ki acaba.
Nehir-işte geldik asıl sebebi bu tam ekrandan bakın onyıl önce bir klon yaratıldı yüzün üzerinde insanları öldürdü sonra size saldırdı ama siz onu yendiniz tek bir farkla bir yapay zeka serbest kaldı adı Genesis o geri döndü.
Bülent-bu Genesis şu bize söylediğin Genes mi yoksa.
Nehir-maalesef evet ama dün aldığımız bilgiye göre Ahmet ve yağmuru bunlar kaçırmış olabilir çünkü ikisi de kayıp.
İdil-ne ama nasıl kendi çalıştığım şirketim bunu niye yapsın neden biz.
Nehir-gerçekten ama gerçekten bilmiyorum bu yüzden Ahmet'in sinyalini takip ediyoruz.

Ahmet'in sinayli dünyanın dört bir yanından geliyordu göz hatta veriyordu beyini kullanıyorlardı sonra gözde olan sahte sinyalleri temizlemeye başlandı sinyal tam kendisine geldi Ahmet'in nerede olduğu ortaya çıktı buradaydı herkesin olduğu büyük binadaydı aniden kapıdan büyük bir patlama sesi geldi herkes yere yığıldı ayakta olan askerler savaşarak hepsi vuruluyor du sonra da Ahmet idilin yanına gelip gözlerinin içine bakarak Ahmet idilin boynundaki kolyeyi aldı İdil ve diğerleri patlamanın etkisiyle hareket edemiyorlardı sonra Burak'ın yanına gitti onunda boynunda benzer kolyeyi aldı Ahmet o iki kolyeyi birleştirdi Genes de bilgisayardan gözü ve beyni alıyor göz herkesin yerini buluyor beyin birinin hakkında herşeyi öğreniyor Ahmet Burak'ın yanından ayrılmadan hızlıca cebine mektubu ve bir tane de telsiz koyuyor kimse fark etmeden İdil diğerlerinden hızlı kendine geliyor.

İdil-Ahmet bunu neden yapıyorsun kızım nerede kızıma ne oldu niye yapıyorsun.

Avcı geriye dönüp idile güçlü bir yumruk attı idil bu sefer bayıldı sonra hemen Ahmet, Avcı, Genes oradan hemen çıkıyorlar adamları onu koruyordu otoparkta zırhlı araçlarla hemen kaçıyorlardı adamları da ikinci araçla kaçıyordu hemen arabalarla hava alanına uçağa yetişip İstanbul'a doğru gideceklerdi ilk planı başarılı olacaktı. Binada da herkes yavaş kendine geliyor du herkes idili uyandırmaya çalışıyor du en sonunda da uyanmıştı etrafına bakıp İdil içinden neler oluyor diyor sanki şoka girmiş gibi nehir idili sirkeleyip kendine getiriyordu İdil kendisine gelmişti.

İdil-neler oluyor.
Burak-Ahmet geldi canımıza okudu hiç birşey olmamış gibi ger dönüp gitti.
Ezgi-buraya neden geldi.
İdil-koleyem onu almış.
Burak-senin bana verdiğin kolyeyi de almış.
Nehir-buradaki göz ve beyni almış.
Bülent-kolyede ne var ki böyle neden kolyeyi alsınlar ki burada daha iyilerini almışlar zaten bununla neden uğraşanlar ki.
İdil-bu kolye bir anahtar ne olur ne olmaz diye ikiye böldüm biri bende biri kardeşim Burak'taydı.
Ezgi-ne anahtarı bu.
İdil-şirketin herşeyine erişim anahtarı şifreler olmadan direkt giriş sağlıyor.
Nehir-yok artık Ahmet işini biliyor.

İdil hemen dışarı çıkıyor du arkasından herkes geliyordu önden nehir, sinem, Ezgi gidiyordu idile yetiştiler sakinleştirmeye çalışıyorlardı sonra hep beraber arabayla idilin evine yöneldiler idile sakinleştirici verdiler sinirlerine hakim olması için yatağına getirip uyması için sinem ve Ezgi yanında bekliyorlardı uymasını bekliyorlardı nehirde salonda bekliyor du nehir içerdeki erkeklere olanları anlatıyor du.
Nehir- en başında ben bir doktorum en iyilerinden ama gizli bir ajanım biz inertpolden daha ilerisindeyiz yani hem sizin şirketle olan olay için profesör x için hep yanınazdaydık sizin başarıcağınız belliydi sizi hep izledik bütün olayı örtbas ettik ama şirketin örtbas etmesi daha hızlı oldu.
Bülent-Genes kim yâda ne bir tuaftın.
Nehir-edindiğimiz bilgiye göre Ahmet'in bilinci profesör x teymiş profesör x'te kendi bilinciyle bir yapay zekâ yapmış siz profesör x le savaşırken o da kaçtı peşine düştük ama kayboldu izini kaybettirdi on yıl sonra geriye döndü ama kendi programını kendi kendisi düzeltip kusurlu yanları çıkardı bedeni ve aklı kusursuz oldu yani çok güçlü biri haline döndü.
Burak-peki ya profesör x o nerede hâlâ hayatta mı yeri biliniyor mu.
Nehir-hayatta diye biliniyor ama kimse nerede olduğunu bilmiyor.

Genes Vs Profesör x karşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin