12.Bölüm yeni görev kurtarma

1 1 0
                                    

Burak ve Ezgi yağmurun tutulduğu yeri bulmuşlardı güvenlik sıkıydı bir iki gün içeriye sessizce girmenin bir planını yapıyorlardı en sonunda Burak ve Ezgi anlaştılar ve Ezgi arabada kalıp Burağı yönlendirecektir  arabada bilgisayarla etrafta olan tüm kameraları ve binanın şemasını çıkarmıştı yağmurun tutulduğu bina şirketin çalışanları için kullanılan bina apartman gibiydi üçüncü gün harekete tam geçecekleri di bir araç geldi araçtan idil vardı baygın dı Burak gördüğüne şaşırmıştı hazırlığını hemen yapmıştı tam dışarıya çıkacakken tekrar hareketlilik oldu aynı şekilde idil baygın bir şekilde tekrar dışarıya çıkmıştı Burak Arabayı takip etmeye karar vermişti Ezgi de kalıp binayı izliyordu.

Burak fark etirmeden takip ediyordu biraz zaman aldıktan sonra idili evine bırakmışlardı sonra hiç birşey olmamış gibi gitmişlerdi Burak bu olanlara şaşırmıştı evi uzaktan kontrol ettiğinde salonda Bülent, Sinem, Nehir vardı Burak da eve gizlice girmişdir yağmurun odasını kullanarak içeriye girer girmez hemen sessizce idilin odasına giderek idili kontrol etmeye gitmişti idil uyuyordu durumunun iyi olduğunu öğrendiğinde hemen oradan ayrılmıştı Ezgi'nin yanına geriye dönmüştü  hava karardığında Burak harekete geçmişti binanın arka tarafından içeriye girmişti bir kişi vardı şuan orada ilkini yakalayıp bayıltmıştı ardından korumalardan diyeri de gelmişti Burak yağmurun nerede olduğunu öğrendiği korumalardan öğrenir öğrenmez korumaları bayıltıp bağlamıştı üst katta gizlice çıkma Fikri çok tehlikeliydi Burak'ın aklına birden asansör boşluğundan çıkma Fikri gelmişti Burak bunu hemen Ezgi'ye iletişim aracıyla söyledi ezgi bilgisayardan kontrol edip bunun olabileceğini söyledi ardından hemen Burak asansör kapısına güçlükle açmayı çalıştı ardından başarmıştı Ezgi de binanın güvenlik kameralarına sızmıştı Burak asansör boşluğundan yukarıya doğru çıkıyor du o anda Altan asansör geliyor du Burak akıllı davranıp asansöre atladı ve asansörle istediği katta gelmişti sonra Burak araya geçmişti ve asansör geçip gitmişti sonra da Burak geldiği kattan hemen kapıyı zorlayarak asansör kapısını açmıştı sonra tekrar arkasından kapatmayı başarmıştı en önemlisi yağmuru bulmaktı bir kenara gizlenip telefonu gizleyip yağmurun üzerinde ki izleme çipi sayesinde yerini bulmuştu gizli bir şekilde yavaş yavaş yağmurun olduğu tarafa doğru gidiyordu ve ardından yağmurun bulunduğu odaya varmıştı kapıyı aralayıp baktığında ise sadece Yağmurun yanında bakıcısı vardı Burak sessizce içeriye girip bakıcıyı yakalayıp bayıltmıştı. Yağmur şuanda güvendeydi.

Yağmur–dayı ona ne oldu.
Burak–hiç birşey sadece uyuyor şimdi seninle bir oyun oynayacağız var mısın.
Yağmur–varım ne oynayacağız.
Burak–şimdi bu kıyafeti giyeceksin ve bu kulaklıklar la müzik için sonra da sırtıma çıkacaksın ama gözlerin bağlı gözlerini açarsan kaybedersin ama kazanırsan ödül.
Yağmur–ne ? ödüllü.
Burak–burası sürpriz olsun.

Burak yağmuru güvenli kıyafeti giydirdi müzik için kulaklıkları verdi yağmurun sevdiği müzikleri açtı ardından gözlerini bağlayıp sırtına aldı tam dışarıya çıkacakken dışarı da iki kişi vardı Burak ikisini de öldürdü ardından maskesini taktı ve yola devam ediyordu asansörü kullanarak en alt katta iniyordu Burak hazırlıklıydı  o arda Ezgi de Güvenlik kameralarını silip dışarıda araçla bekliyor du. Asansör aşağıya indiğinde Burak iki tane el bombasını adamların üzerine attı ve asansörün kenarına saklandı bomba patladığı an herkes dağıldı Burak dışarıya çıktığı gibi hemen dışarıya doğru koşuyor du ve ayakta olanları vuruyordu dışarıya çıktığında altı kişi etrafını sarmıştı Ezgi dördünü haletmişti Burak da diğer ikisini vurup arabaya hemen atladı olduğu gibi kaçıyorlardı peşlerine düşmüşlerdi bile tam dört araç vardı peşlerinde Burak hemen yağmuru koltuğa oturttu gözleri halla bağlıydı ve müzik dinlemeye devam ediyordu ardından Burak arabadan peşinden gelenlere Ateş ediyordu ilk iki tanesinin tekerleklerinden vurmayı başarmıştı diğer ikisi halen peşlerindeydi üç araba daha ortaya çıkmıştı korumalardan biri Genes'i arıyor du olanları anlatmak için ardından peşlerinden devam ediyordu İstanbul'dan ormanlık bölgeye doğru gidiyordu tekrar İlk ikisini yolun dışına çıkmıştılar peşlerinde üç araç kalmıştı ardından en kötüsü gelmişti Arabanın benzini bitiyordu.

Ezgi–Burak Arabanın benzini bitiyor.
Burak–nalet olsun tamam sen yağmuru al uzaklaştır bildiğin kadar uzaklaştır onu hayatın pahasına koru ve bu çantayı bir süre işine yarar.
Ezgi–tamamdır.

Arabanın benzini bitmişti Ezgi hemen arabayı durdu ve yağmuru aldığı gibi ormanın derinliklerine doğru arkasına bakmadan kaçmaya başladı Burak peşlerinde olan üç arabadaki adamlara tüm gücüyle saldıp Ateş ediyordu Ezgi'nin peşinden gidenleri de vuruyordu oradaki herkesi öldürüyordu  Ezgi arkasına bakmadan kaçıp gitti ormanın derinliklerinde kayboldu Burak bir kaç el vurulup yaralanmıştı ve savaşmaya devam ediyordu sonunda hepsini öldürmüştü sonra arabaya binip İdile sadece konum göndermişti ve arabada bayılmıştı.

Genes Vs Profesör x karşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin