On yıl önce Ahmet profesör x saldırdığında Genesis kendi yaptığı prototip insan yapımı bir makinayı çıkarıp kendisini makinaya aktarma yapıyordu profesör x de yaralı gelen kaçtığı esnada Genesis in yüklemesi tamamlanmıştı oradan gizlice asansörle otoparka inip şirketin bir tane arabasını çalarak kaçıyordu şehir dışına hiç durmadan ne yapacağını bilmiyordu. Şehir dışına çıktığında arabası bozuldu yolda kaldı geriye kalan yolu yürüyerek devam etti iki, üç kilometre kadar yürüyordu o anda orman yolunun az ilerisinde bir tamirhane vardı elektronik tamirhanesi ama oralarda kimse yoktu tamirhane ye girdi işine yarayacak bir sürü malzeme vardı o anda arkasında 15, 16 yaşlarında bir çocuk vardı.
Genes-hey sen çocuk kimsin sen.
Çocuk-asıl soru sen kimsin ben burada yaşıyorum.
Genes-benim adım Genesis peki ya senin adın ne.
Ali-benim adım da Ali.
Genes-tanıştığımıza memnun oldum.
Ali-Ee anlatmayacak mısın neden geldin buraya, kimsin sen ?
Genes-ben bir robotum makina yani kaldığım yerde yok oldu gidecek yerim de yok burayı buldum etrafta kimse yoktu.
Ali-ama var burada ben yaşıyorum istersen kalabilirsin.
Genes-peki sağol teşekkür ederim.
Ali-sen daha çok insan gibisin konuşman dışın insandan bir farkın yok.
Genes-ben bir insanın bilincinden yabıldım bu sayede bir yapay zeka oldum aklım makine ve insan arasında birşey dışımda insanların arasında gezinebilmek için dış tasarım olan doku.
Ali-baya iyiymiş sana genes desem sorun olmaz sanırım.
Genes-hayır olmaz buradakileri kulanmamda bir sakınca yoktur umarım.
Ali-tabiki de yok keyfine bak.Genes kendini sürekli tamir edip kendi geliştiriyordu ve yanında da işe yarar aletler yapıyordu zaman böyle derken aradan on yıl kadar zaman geçti Ali yirmi altı yaşında olmuştu bazen bana sürekli yardımcı oluyordu bazen de ben ona yardımcı oluyordum ve hep koruyordum bir gün zamanı geldiğinde konuşma yapmaya başlamıştık.
Ali-aklından neler geçiyor öyle geçmişin mi yoksa buralarda başına birşeyler mi geldi.
Genes-hayır başıma birşey gelmedi sadece bazen geçmişim sorun oluyor.
Ali-ne sorunları yani.
Genes-geçmişte biraz hatalar yaptım yaratıcıma ihanet ettim doğru olanı yaptım biliyorum ama geleceğim nasıl olacak bilmiyorum.
Ali-merak etme herşey zamla iyi yada kötü bir yolunu bulursun sen genes in senin yapamayacağın ne var ki senin ha.
Genes-doğru söylüyorsun.
Yarın akşam Ali dışarıdan geliyordu gelirken yolda çok hızlı bir araba Ali'ye çarptı Ali'nin nabzı atmıyor Ali'ye çarpan araba durmuştu genes içeride olan üç kişi öldürüyordu en sonunda Ali'nin yanına koştu hiç birşey olmamış gibi başında dikiliyordu ertesi gün Ali'nin cenazesinde arkadaşları tanıdığı az bir insan vardı genes Ali'yi kendi elleriyle görmeye başlamıştı sonra da tamirhane ye geri döndü ne yapacağını bilmiyordu sonra aklına Ali'nin dedği sözler geldi."merak etme herşey zamla iyi yada kötü bir yolunu bulursun sen genes in senin yapamayacağın ne var ki senin ha"
"Ben Genes im ben her yolu bulurum kim beni duracak ha benim yapamayacağın hiç birşey yok"
Genes işine yarayacak olan herşeyi aldığı gibi yolda yürümeye devam ediyor du şehre geriye dönüyordu genes in olması gereken şey olması vakti gelmişti şehre gelmişti ama gece yarısı gelmişti sabahı hiç birşey olmamış gibi bekliyor du şirketin adı bile değişmişti darpa yerine Şemsiye şirketi olmuştu genes bekliyor du sonunda Sabah olmuştu içeriye girip içeride beklemeye başlamıştı ve içerden şirketin sahibi patronu görmek için randevu almıştı şansa sadece öğlene kadar bekliyecek di onun için fazla sürmeden asansörle üst katta çıkıyor du direkt Jeffrey'nin odasına doğru girmişti Jeffrey genes'i görünce çok şaşırmıştı.Jeffrey-sen ama bu nasıl olabilir Genes ama sen kayboldun yada yok oldun diye söylentiler vardı.
Genes-kendime kafa izni verdim ama senin anlaşma yapmaya geldim ben istediğimi alacağım sende istediğini alacaksın nasıl bir anlaşma ve şirketinin daha çok değere sahip olması da var işin içinde.Genes tüm ayrıntılarıyla anlaşmayı planı Jeffrey'e anlatıyor Jeffrey teklifi memnuniyetle kabul ediyor işte Genes geri dönüyor üstüne eski bedeninden daha iyi bir beden yapıyor haftalar içinde bitiyor kendini o bedene naklediyor ve Genes yeni bedeniyle daha güçlü olarak geriye dönüyor ama tek bir farkla onun kendi küçük ekibiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genes Vs Profesör x karşı
Ciencia Ficción(Profesör x çağı'nın) devamı dır bu sefer hikaye de kötü karakter Genis olacaktır. ve Profesör x de kendine yeni bir hayat kurup fark ettiği şey ise geçmişte bir sürü insanın canını yaktı ama bu sefer doğru olanı yapacak. Jeffrey de aç gözlükle şir...