2.Bölüm - Ani Tatil

3 3 0
                                    

Ahmet işinden ev dönüyordu evine geldiğinde İdil daha işten gelmemeşti ama Yağmur okuldan dönmüştü direkt babası Ahmet'e sarılmıştı Ahmet sonra yağmurla çalışma masasında derslerine geriye dönmüştü bende yanında bekliyordum ödevlerini bitirmesi için biraz sonra Sinem gelmişti beni yağmurun odasında olduğunu tahmin etmişti yağmur ders çalışıyor Ahmet'e yanında bekliyordu Sinem mutfağı geçmişti yemek yapmaya başlamıştı yardımcı olmak istedim bir tek masayı hazırlamayı kabul etti yemek hazır olduğunda İdil dönüştü direkt İdil sarılmıştı İdil yağmuru yemeğe çağırmıştı yağmur hemen gelmişti elindeki resmi Ahmet'e vermişti tüm ailesinin resmini çizmişti resmi masanın baş ucuna koymuştu sonra İdil sohbeti açmaya karar vermiştir.

İdil-ahmet şey yağmurun okul gezisi var benim işlerim bu sıralar yoğun zaten yağmur da gitmeyi çok istiyor benim yerime gelebilir misin söz bunu telafi ederim.
Ahmet-peki tamam baba kız vakit geçtiriz ama gezi bitince bir kaç gün daha kalsak sorun olur mu.
İdil-tabiki de hayır sorun olmaz ben yağmurun okulundan artı izni hallederim senin izin hakın vardın sanırım.
Ahmet-Evet izin hakkım fazlasıyla var.
Sinem-peki ya ben ne yapacağım benlik birşey varmı.
İdil-senin için birşey yok Sinem olursa söylerim.

Yemek bittiğinde İdil le Sinem toplamaya başlamışlardı her zamanki gibi bana izin vermiyorlardı bende Yağmurun yanına gittim yağmur gezi için kıyafetlerini ayarlıyordu aradan on yıl geçti gerçekten yağmur çok hızlı büyüyor du sonra yağmur son anda Ahmet'i fark etmişti yağmur çok mutluydu tabi yağmur ne kadar mutluysa Ahmet'e o kadar mutlu oluyor du Ahmet'e kıyafetlerini hazırlıyor du bir kaç eşyasını alıyordu sonra bilgisayarına çalıştığı yere on gün izin almak için email gönderdi bir kaç işimi halledince yağmur çoktan uyumuştu Sinem film izliyordu İdil de kendi odasında çalışma masasında işleriyle meşgul dü.
Uymaya çalışmıştım ama en kötü kabusu görüyordu ahmet Eylül'ün öldüğünü profesör x geri döndüğünü yağmurun kaybolduğunu yanlız kaldığını görüyordu birde bir kişi daha vardı hiç birşey yapmadan orada durup bekliyor du sonra aniden Ahmet uyandı saat daha altısı dı sabağın körüydü Ahmet hemen üzerini giyinip kimseyi uyandırmadan tam çıkacaktı kapıdan arkasından yağmur çıktı.

Yağmur-nereye gidiyorsun böyle baba.
Ahmet-peki gel hadi.

Yağmur da hemen babasıyla geliyordu hemen Eylülü görmeye gelmişti yağmurda vardı bir süre bekledikten sonra Ahmet yağmuru kahvaltı yapacak güzel bir yere getirmişti saat yediydi kahvaltıyı yaptıktan sonra eve gelimiştik idil kapın arkasında bekliyor du Sinem de salonda bekliyor du Ahmet'e kızmıştı biraz sonra olanı öğrendiğinde afetmişti sonra yağmur ve Ahmet valizlerini alıp dışarı çıkmışlardı tur arabası gelmişti hava alanına gidiyorduk oradan direkt İtalya ya gidiyorduk.

Uçakta herşey sakin geçti sakince bir kaç saat içinde varmıştı önce gezi için Milano ya sonra da Romaya ama Roma'da çok geniş bir alan vardı mesela bazilika, antik çağ, Kilise ve gladyatör ler bu turdan sonra otel odalarına geri dönmüştü herkes Ahmet ve yağmur hemen bilgisayarın başına geçip İdili arayaclardı İdil annesine olanları anlatmak için sabırsızlanıyordu ama önce biraz bilgisayarda sohbet ediyordu konuşma bitince herkes uymaya başlamıştı sabahta sorrento orada da tarım turizmi, katedral, Marina ve harabe hem gezip hemde yerlin bilgi sahibi oluyorlardı sonra da gezinin Napoli gitme vakti gelmişti Napoli de saray, müze, caravaggio, şaphel ve yanardağları vardı buradaki gezi bittiğinde yarın herkes geri dönüyor du okul gezisi bitmişti.

Ama Ahmet ve yağmurun Baba kız tatili gezisi devam ediyor du otel odasında her zamanki gibi yağmur Ahmet'en önce bilgisayarı açmış annesini arıyordu ama maalesef cevap vermiyor du yağmur üzülmüştü.

Ahmet-kızım istersen benimle de konuşabilirsin üzülme annenin işi vardır açmaya bilir her zaman yarın tekrar deneriz.
Yağmur-annemle konuşmak istiyordum ama bu günlük seninle konuşa bilirim Baba annemle konuşmayınca özlüyorum da.
Ahmet-kızım söz eğer annen yarın görüntülü görülmeyi açmasa ısrar edeceğiz gerekirse telefonla arayacağım ulaşmak için elimden geleni yapacağım.

Yağmur yine eskisi gibi mutlu olmuştu yüzü almıyordu mutluydu Sabah olduğunda daha fazla gezilecek yerlere gidiyorlardı Vendik'e, amalfi'ye, como gölüne, siena ya, Garda gölüne, amalfi sahiline, Bari ye,
Bu yerlere hep gelmişlerdi tatilin son gününde gelmişlerdi ama İdil telefonları aradığında açmıyor direkt kapatıyor du mesaj bırakıyordu

"şuan çok işim var müsait değilim seni birazdan arayacağım"

diye ama ne görüntülü nede telefondan en son mesaj attım mesaja yanıt vermedi yağmur çok üzülüyordu sakinleştirmeye çalışıyordum kendi odasına yatırdı üzgün gelen yatıyordu Ahmet'e otelin salon kısmında bekliyor du ve idile ulaşmaya çalışıyor ama cevap yoktu sonra aniden kapı çalmaya başladı Ahmet kapıya doğru gitti kapının deliğinden baktı kimse yok sonra seslendi gelen oda servisiydi Ahmet şüphelendi tabi.

Genes Vs Profesör x karşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin