9.Bölüm - Geçmiş anılar

3 3 0
                                    

Nehire yeni bir mesaj geldi Ahmet'in sıradaki bulunduğu yer Rusya'dı Çağatay ailesiyle vadalaşıp yola koyulacaklardı bir kaç saat içinde Ankara'ya ulaşacaklar dı Ankara'ya ulaştıklarını da Burak ve Ezgi ulaşılamıyor du sanki kaybolmuş gibi biraz bekleyip ulaşamadıklarını tahmin ettiklerinde idilin evine not bırakıp hava alanına Rusya'ya gideceklerdi Yolda giderken Çağatay geçmişe dalmıştı.

On yıl önce Çağatay şirkette olan patlamada zar zor kurtulmuştu dışarıda şirketin eski bir arabayla kaçarak gidiyordu diğerlerinin haberi olmadan kaçtı ilk uygun yerde yaralarına bakmıştı bir süre iyi olduğundan yolla devam ediyor du hiçbir şey fark etmeden İzmir sınırına gelmişti Arabanın benzini bitmişti yolun devamında yürüyerek gidebildiği kadar gitmeye çalışıyordu yolun kenarında bir adam bir kızı döve döve öldürüyordu Çağatay da arkasından geldiği gibi adamı dönüyordu en sonunda o adamın kafasını kırdı Çağatay kızın yanına gitti iyi olup olmadığına bakıyordu o anda bayıldı. Gözlerini açtığında bir tane evin içindeydi şaşırmıştı yaralarım sarılmıştı yanında duruyordu du bir şey söyleyecek konumda değildi Çağatay la ilgileniyor du zamanla kendine geliyor du aradan bir kaç ay geçti taki karşılıklı aşka kadar ama sonunda Çağatay gerçekleri anlatması gerekiyor du anlatı da harşeyi biliyordu önceden profesör x olduğunu neler yaptığını sonra da kızın hiçbir şey umrunda değildi sonrada yeni bir hayat için yeni bir kimlik çıkardı kendi adına artık Çağatay diyordu gerçekleri bir tek karısı biliyor du sonra da evlendiler çocukları oldu büyüdüler ama onlara asla söylemediler ta ki Ahmet'in başı belaya girene kadar Çağatay gerçeği öğrendiğinde karısıyla konuştu geri dönemiyeceketi anlayışla karşıladı.

Çağatay uçak inmeye başlayınca kendine geldi geçişini resmen uçak boyunca dalmıştı uçaktan iner inmez özel araçlarla Rusya'ki Nehirin mekanlarından birine gelmişlerdi planı tartışıyorlardı Ahmet'in sıradaki hedefin ne olduğu belli olmuştu Ahmet dünya üzerinde tüm silah ve nükleer füze kodları ve kontrolörlerini ele geçirecekti herkes bunların ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordu geçiş noktası şehrin bir tarafından diğer tarafına doğru Bir sürü korumalar vardın Ahmet'in bunları alacağı belliydi Çağatay plan hakkında konuşuyor dun o sırada İdil kenara geçmiş endişeli bir biçimde sonra Ezgi den bir mesaj geldi.

"İdil yağmuru kurtarmak için biz Türkiye'de kaldık yağmur burada bu yüzden hiç birşey olmamış Rusya'da kalın sonra da onların işini bitireceğiz öncelikle nerede olduğunu bulacağız bu arada ne olur ne olmaz diye kimseye birşey söyleme ve ardından bu mesajı da sil."

İdil içinde bir umutla mesajı okuduğu gibi hemen siliyor ve gelen mesajdan kimseye söz etmiyor kendisine gelip idil Çağatay kendi oyunlarını hazırlamaya başlıyorlar idil biraz hırslanmış da araçları silahları seöiyorduk önemli olan sağlam bir plana kazanması daha kolay olacaktı idilin istediği Ahmet'in ve yağmurun sağ salim kurtulmaları Nehir de Ahmet'in çalacağı şifreler ve kontrol çantasını çalmaması için korumak için onay verildi onlarda koruma için konvoya katılacaklar dı.

O Ahmet'e Ahmet'e Rusya'da lüks bir otelde Avcı'yla bekliyor du Genes Amarika ya alması gereken başka şeyler olduğu için sonra istediklerini toplaması bitecek ti Ahmet de yarın için Avcı'yla hazırlanıyor du o sırada Jeffrey otele odaya gelmişti Ahmet Jeffrey o kadar kızgın ki suratına bir yumruk atmak istiyor du ama kızı için yapamıyor du Jeffrey planda değişiklik olması kararı aldı nedeni ise konvoya koruma için Ahmet'in ekibi vardın Avcı zırhlı araç, dron, bolca silahlar birazda sis bombası almaya karar vermişti Ahmet'in umrunda bile değildi kızı için bu İşleri yapmak zorundaydı Jeffrey Ahmet'e yaklaşıp söylediği şey şuydu.

"Ahmet arkadaşlarınla karşılaştığında eğer daha fazla müdahale ederlerse sonucu çok ağır olur bunu bil arkadaşlarında iyi bilsin."

Ahmet o anda şaşırmıştı ve oradan uzaklaşıp bir kenara geçmişti ve orada bekliyordu Avcı Ahmet'e baktı anlayışla onunla ilgilenmeye çalışıyor du moralinin yerine gelmesi için ama Ahmet sakince Avcı yı yanından uzaklaştırmaya çalışıyor du ama Avcı gitmiyor du Ahmet mecburen pes edip içinden gelen tüm hislerini avcı ya anlatıyordu Avcı sakince dinliyordu Ahmet anlata anlata ağlıyordu Avcı Ahmet'e yanında durup destek oluyordu Ahmet üzgün ve sinirle bekliyor du gözlerinde yaşları da vardı Avcı birşey demeden uzaklaştırmaya başlamıştı işinin başına geriye dönmüştü bir süre Jeffrey gitmişti ve sonra Ahmet'e baktığında kızının oyuncağıyla uyuyordu Ahmet kızının oyuncağını yanında bulunduruyordu ve kimse fark etmesin diye saklanıyordu.

Genes Vs Profesör x karşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin