Helikopter en yakın havaalanına gitti özel uçakla Almanya Berline gidiyordu uçakta İdil yavaş yavaş kendine geliyor du yanlarında Avcı ve Ahmet vardı Avcı idili tekrar bayıltıyor uçak en sonunda Berline geliyor Berlin'de olan şirketin büyük ve lüks otele girdiler İdil Baygındı idil baygınken Jeffrey geliyor ve yanında da Genes vardı istediklerini almışlardı.
Ahmet–dediğiniz gibi dediğiniz herşeyi yaptım artık bırakın bizi artık.
Genes–seninle bir işim daha kaldı bir süre daha bizimlesin.
Ahmet–peki ya karım ve kızım.
Genes–yağmur bizimle kalacak şuanlık idili de belki kızının yanına yâda onu bırakacağız şuan karar vermedik.
Ahmet–en azından idile birşey yapmayın.
Jeffrey–neden.
Ahmet–sana söyledikten sonra kabul edeceksin.
Jeffrey–neyi kabul edeceğim ki ama söyleyeceğin şeye bağlı.
Ahmet–profesör x hâlâ hayatta diğerleri ile beraber yeni ondan intikamını elinin intikamını almıyacakmısın.
Jeffrey–ne istiyorsun.
Ahmet–idili serbest bırakın ve kızımla görüşmesine izin verin.
Genes–hayır.
Jeffrey–tamam olur kabul ediyoruz.
Genes–peki bu seferlik böyle olsun.Jeffrey idili tekrar Türkiye ye geriye gönderdi kızıyla bir saat boyunca görmesine izin verdi İdil bir saat de olsa kızını görebildi idili tekrar bayıltıp evine bıraktılar diğerleri bile fark etmedi. Jeffrey ve Genes yeni projeyi tanıtmak için konferans düzenlediler ve bir saate başlıyacak tı
Ahmet ve Avcı bilgisayardan izliyeceklerdi aradan iki gün geçmesine rağmen Ahmet merak içinde bekliyor du en sonunda yayın başlamıştı ilk gösteri filan. O sırada İdil odasında uyandı salona doğru gitti herkes oradaydı idili Gören şaşırmıştı.Bülent–sen nasıl geldin sen onların elindeydin.
İdil–bilmiyorum çoğunlukla baygındım ve birde kızımı gördüm tuğaf olan bu bir saat boyunca kızımı gördüm sonra tekrar bayıldım gözlerimi açtığımda buradayım.
Sinem–nasıl biz hep buradayız.
İdil–sanırım tahminim Ahmet.
Nehir–her neyse sonra tartışırız bu konuyu haberler başlıyacak hadi.
İdil–bu arada Çağatay nerede.
Nehir–o hastanede ayağı için bu günlük muayene oluyor hastanede kalacak belki birkaç gün kalır bilmiyoruz hiç.O anda bilgisayardan haberler başlamıştı haberler de Genes ve Jeffrey vardı yaptıkları sunumu tüm dünyaya duyuruyorlar dı.
Jeffrey–Tüm izleyicilere merhaba burada toplanmamızın asıl amacı yeni gelecek bildiğiniz üzere önceki çalışmamız ikinci şans projesi bir kaç aksilik le başarıya ulaşmıştır bu seferki projemiz yardımcı botlar yani kısacası işinizde evinizde vs her yerde işlerinizi rahatlıkla kolaylıkla yapabilmeniz için sizlere yardımcı botları büyük bir başarı ile sunarım elimizde ilk prototipimiz Genes.
Genes–herkese merhaba sizler için herşeyi yapmaya hazırım herhangi Bir iş için Hazım emirlerinizi bekliyorum.
Jeffrey–yardımcı botları kontrol edilebilir ileri derecede yapay zeka ile insanlar gibi konuşup insanlar gibi anlama niteliğine sahiptir askeri alanda da yardımcı botlar kullanılacaktır ilkinde uzaktan kontrol edilebilir kullanılmasını istendi ama ilerleyen zamanda kendi yapay zeka niteliğine taşınacaktır ilk yardımcı botları üretim fabrikamız Fransa da başlamıştır fabrikamız her geçen gün büyütüp dünyanın dört bir yanında sizlerin elleriniz de bir yardımcı botlar olacaktır.Bundan sonrası genellikle bununla ilgili sunumlar ve Genes'i tanıtılar yirmi dakika sonra haber bitti bu olanlara Bülent, idil, Nehir, Sinem, şaşırmışlardı.
Bülent–şimdi ne olacak.
Nehir–genes bunu başarırsa çok güçlenmiş olacak dünyanın dört bir yanından olacak her yerde sonra hepimizi yok edecek.
İdil–şu anlık elimizden hiç birşey gelmiyor ellerinde Ahmet ve yağmur var.
Sinem–bu arada sen nasıl buraya geldin.
İdil–helikoptere atladıktan sonra aniden bayıldım gözümü açtığımda yanımda kızım vardı kızımla en az bir saat görüştüm vaktimi geçirdim sonra tekrar bayıldım gözlerimi açtığımda odamda uyandım Ahmet bana birde bunun peşini bıramamızı söyledi.
Nehir–neden.
İdil–bilmiyorum.O sırada Genes Ahmet ve avcının yanına geriye dönmüştü Jeffrey Fransa'ya gitmişti fabrika için yakında Ahmet, Avcı ve Genes de gideceklerdi şu anlık Türkiye ye geriye dönecekler di Almanya'da işleri bitmişler di Hava alınına gidiyorlardı özel uçak bekliyor du arabayla özel uçakla yolla koyulmuşlar dı ve aniden uçakta telefon gelmişti Genes Ahmet'en uzaklaşıp konuşmaya başlamıştı sinirli bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genes Vs Profesör x karşı
Fiksi Ilmiah(Profesör x çağı'nın) devamı dır bu sefer hikaye de kötü karakter Genis olacaktır. ve Profesör x de kendine yeni bir hayat kurup fark ettiği şey ise geçmişte bir sürü insanın canını yaktı ama bu sefer doğru olanı yapacak. Jeffrey de aç gözlükle şir...