Aku agak busy sket dengan exam, jadi aku dah kurangkan sikit kerja ngan Pak Harun. Tapi kejap je. Dalam sebulan macam tu. Lepas tu, aku start keje balik, almost every day. Tapi dah takde dah order daripada Abang Khairul. Selalunya dia order hari Rabu, tapi dah tiga kali Rabu dah dia tak order apa-apa ni.
Aku tanya Pak Harun condo depan tu takde order barang ke hari ni, Pak harun kata takde. Pelik jugak. Mungkin dia busy kot. Entahlah. Rindu plak nak isap kote dia. Terkemut-kemut lubang aku teringat kene fuck dengan kote besar abang Khairul.
Satu hari tu, aku tak keje tapi abes kelas awal, aku pegi la kedai Pak Harun. Nak amek gaji. Pak Harun tengah jawab telefon. Aku pasang telinga. Order tu macam order Abang Khairul je.
Pak Harun letak telefon pastu dia panggil Iwan, lagi sorang budak yang keje kat situ bila aku off. Iwan tu lebih kurang umur aku gak. Tapi dia besar sikit badannya. Mungkin sebab dia budak sukan kot. Kira berisi lah. Bukan lah sado berketak-ketak.
Pak Harun suruh Iwan pegi condo Abang Khairul. Haa!! Tepat tekaan aku! Abang Khairul dah tukar hari dia order ke? Dah lama dah dia tukar?
Aku tak puas hati. Aku tanya Pak Harun. Dia kata betul lah, Khairul skang order barang hari Khamis. Hari aku tak keje. Adakah dia mengelak aku?
Aku ikut si Iwan tu pegi deliver. Pak Harun panggil aku nak kasi duit, aku cakap aku datang semula. Ada hal kejap. Aku jalan slow-slow belakang Iwan, tak nak kasi dia perasan aku ikut dia. Boleh tahan jugak bulat bontot Iwan ni. Adakah abang Khairul pun main dengan Iwan macam dia main dengan aku? Terus jeles tahap dewa.
Untung Iwan dapat merasa konek Abang Khairul. Well, Abang Khairul pun untung dapat bontot bulat macam Iwan tu. Tetiba terbayang diaorang tengah main. Stim pulak aku tengah-tengah jalan ni. Damnnnn...
Dah sampai kat condo tu, guard tu kasi aku masuk sebab dia ingat muka aku. Tapi aku tak naik sekali dengan Iwan. Aku naik lif lain. Aku sampai kat rumah abg Khairul dan tak nampak plak si Iwan tu. Dah masuk lah tu. Mungkin tengah susun barang. Aku tunggu lagi lima minit kot.
Tapi sebelum tu, aku try pintu rumah tu. Harap2 tak kunci. Selalunya dia biar je tak kunci. Rezeki aku. Memang tak berkunci. Aku bukak pintu rumah slow-slow dan masuk dalam. Aku perhati sekeliling. Takde orang. Aku pegi dapor takde orang. Living room pun takde orang.
Then aku dengar bunyi orang moaning kat dalam bedroom. Aku slow-slow pegi intai. Nampak abang Khairul duduk atas katil dan Iwan berdiri sebelah katil. Isteri abang Khairul pun ada terbaring atas katil tu. Seperti biasa, dia nampak macam tidur.
Aku nampak abang Khairul bukak seluar Iwan dan isap kote dia. Iwan buat bunyi kesedapan. Lepas tu abang Khairul letak condom pada kote Iwan dan suruh Iwan fuck isteri dia. Boleh tahan jugak kote Iwan tapi tak sebesar kote abang Khairul. Seluar aku dah ketat. Kote aku dah keras giler dah.
Isteri dia merengek sikit bila Iwan masukkan kote dia dalam puki. Iwan bersuara, dia cakap sedap bila abang Khairul tanya. Iwan mula mendayung. Abang Khairul pula tengah meraba-raba Iwan. Dia picit nipple Iwan sampai Iwan mendengus kesedapan. Pastu dia usap-usap bontot Iwan yang bulat tu. Kemudian dia tolak Iwan suruh Iwan isap tetek isteri dia.
Lepas tu dia terus jilat lubang Iwan. Iwan moan sekuat-kuatnya. Abang Khairul bangun dan masukkan kote dia dalam lubang Iwan. Lagi sekali, Iwan moan. Sedap dia kata.
Nampak gayanya ini bukan kali pertama Iwan difuck oleh Abang Khairul. Tusukan demi tusukan membuat Iwan hampir menjerit kesedapan. Akhirnya Iwan pancut. Namun abang Khairul masih fuck dia lagi.
Iwan mintak dia berenti fuck sebab dia dah tak larat. Pedih kat bontot katanya. Abang Khairul pun cabut kote dia dan biarkan Iwan pegi toilet. Abang Khairul baring atas katil. Aku nampak kote dia masih keras lagi tu. Aku pun cepat-cepat cabut seluar aku. Aku pegi ke katil dan isap kote dia. Bagi basah. Abang Khairul moaning kesedapan. Aku pun terus duduk atas kote dia dan ride dia hard.
Abang Khairul buka mata dan dia terkejut tengok aku. Tapi dia tak halang atau marah aku. Dia biarkan saja aku ride kote dia. Tetiba si Iwan keluar dari toilet. Dia terkejut tengok aku tengah ride Abang Khairul. Kote dia mengeras Kembali. Teringin jugak aku nak isap kote dia tu tapi tak sempat. Abang Khairul suruh dia amek duit kat meja luar dan dia boleh pergi balik kedai Pak Harun.
Iwan mula-mula macam tak nak pegi. Mungkin teruja kot tengok aku main ngan abang Khairul. Tapi akhirnya dia gerak juga keluar bilik. Oh well, janji kote abang Khairul deep inside aku.
"Abang nak pancut."
Tak lama lepas tu aku dapat rasakan kote dia mengembang dan memuntahkan air mani dalam aku. Kalau aku ni pompuan, sah-sah dah boleh ngandung ni. Hentakan terakhir dia menyebabkan aku pancut atas badan dia. Aku turun dan bawak dia ke toilet untuk cuci.
Aku mandikan dia dan cuba cium dia. Abang Khairul tak menolak kali ni. Rindu betul aku kat dia. Lepas siap mandi, dia peluk aku dan cakap kat aku jangan datang rumah dia dah.
"Kenapa bang? Saya ada buat salah ke? Atau abang lebih prefer Iwan?"
"Sebenarnya abg nak budak yang boleh fuck isteri abang."
Oh, aku faham dah. Last time tu aku tak sentuh langsung isteri dia. So dia cari budak lain la plak. Tapi aku tak puas hati.
"Abang tak suka ke fuck saya?"
"Awk nak fuck isteri abang tak?"
Aku geleng kepala.
"Tapi kalau saya datang dengan Iwan? Iwan boleh fuck isteri abang sambil abang fuck dia. Lepas Iwan pancut abg fuck saya plak sampai abang pancut."
Abang Khairul cakap complicated sangat plak. Tapi kalau Iwan setuju, then Abang Khairul kata dia pun okay je lah.
Aku senyum dan minta diri nak balik. Aku cium tangan dia dan pipi dia. Dia balas dengan peluk aku. So skang ni tugas aku adalah untuk convince Iwan tu untuk kasi aku join sekali. Macam tak sabar plak. Harap-harap dapat la rasa badan Iwan tu. Isap kote dia ke.
Tetiba terbayang abang Khairul fuck aku sambil aku isap kote Iwan. Lepas tu tukar plak. Iwan fuck aku dan aku isap kote abang Khairul. Lagi best kalau Iwan fuck aku sambil-sambil Abang Khairul fuck dia.
Aku terus pegi ke kedai Pak Harun untuk cari Iwan...
To be continued...
YOU ARE READING
3Some Pertama Aku
General FictionAku hilang teruna dan dara aku serentak masa buat delivery. Suami dia nodai aku lepas kasi aku merasa wife dia.