"Jamil nak join?"
Pertanyaan tu masih terngiang-ngiang dalam fikiran Jamil. Dia dah balik dari rumah Yazid. Jamil kepenatan.
Selepas Yazid ajak dia join, of course lah Jamil join. Yazid suruh Jamil isap kote budak Food Panda yang tengah ride kote dia. Jamil akur je.
Panjang jugak kote budak tu. Banyak kali Jamil tercekik sebab budak tu tak berhenti ride kote Yazid.
"Ahhhh yessss!!"
Jamil tak tahan dengar moaning budak tu. Dia bangun dan sumbat kote dia dalam mulut budak Food Panda tu.
"Dah keras kote tu nanti kita double fuck dia..."
Yazid cakap. Budak food panda tu macam excited dan terus isap kote Jamil dengan rakusnya.
"Okay fuck aku sekarang."
Jamil ikut je arahan. Yazid pegang kaki budak tu dan Jamil pun masukkan kote dia dalam lubang budak tu. Susah sikit sebab kote Yazid memang besar dan tebal.
Akhirnya berjaya jugak Jamil masukkan kepala kote dia ke dalam.
"Aghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!"
Budak Food Panda tu meronta-ronta tapi Yazid pegang dia dan Jamil masukkan batang dia sampai ke pangkal.
"Hnnnmmmmmhhhhhhh!!!"
"Fuck dia Jamil!"
Jamil pun gerakkan pinggang dia. Kejap je lubang budak tu dah bergetar. Dia pancut berdas-das. Habis basah uniform dia.
"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!"
Budak tu pun turun dan terus pergi ke toilet. Jamil pun cepat-cepat duduk atas kote Yazid dan ride kote dia.
"Sedap?"
Jamil angguk dan sambung ride. Kote Yazid mengembang dan dia pun pancut dalam Jamil. Dia angkat Jamil dan sumbat kote Jamil dalam mulut dia dan isap kote Jamil sampai Jamil pancut dalam mulut dia.
Jamil tersenyum bila teringat aksi di rumah Yazid tu. Dia tengah baring dalam stor kat kedai Pak Harun kepenatan.
Masih terasa lagi kehangatan mulut Yazid pada kote dia. Eh? Tapi... Jamil bukak mata dan nampak Johari tengah isap kote dia...
To be continued...
YOU ARE READING
3Some Pertama Aku
General FictionAku hilang teruna dan dara aku serentak masa buat delivery. Suami dia nodai aku lepas kasi aku merasa wife dia.