[Second Season] Join

2K 43 0
                                    

Jamil terkejut bila Zul cium dia. Dia tak pernah dicium sebegitu. Akhirnya dia cium balik Zul dan kulum lidah Zul bila Zul masukkan lidah dalam mulut dia.

Romantik lah abang Zul ni... untung abang Iwan dapat dia...

Jamil terasa kote diam akin keras dan dia nak lagi rasa hentakan Zul.

"Abang, saya dah keras ni."

Zul terus buka seluar Jamil dan terus isap kote Jamil.

"Ahhhhhhh abangggggggg..."

Zul keluarkan kote Jamil dari mulutnya dan mula menjilat telur Jamil.

"Ngggggggghhhhhh!!"

Jamil menggeliat dalam kenikmatan. Pandai betul abang Zul menaikkan nafsu dia. Terkemut-kemut lubang dia.

"Abang nak fuck Jamil lagi ke?"

"Sabar sayang... baru je kene tadi, takut luka kalau abang jolok lagi."

Zul sambung isap kote Jamil. Tangan Jamil mula merayap ke seluruh badan Zul dan singgah di bontot dia. Jamil pun cuba seluk tangan ke dalam seluar Zul dan meraba mencari lubang bontot Zul.

Tak tau kenapa tetiba dia nak main lubang Zul. Tapi dia tak jumpa cari lubang Zul. Puas dah dia meraba.

"Aahhhhh abangggg... Jamil nak pancutttt..."

Zul berhenti isap dan cium Jamil.

"Pancut dalam mulut abang..."

Jamil angguk je. Akur dengan permintaan Zul. Kote Jamil dimasukkan semula dalam mulut.

"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..."

Kali ni, Zul bermain lidah sambil mengisap kote Jamil. Merah padam muka Jamil menahan kenikmatan.

"Sedappppppppppp abanggggggggggggg!!"

Lepas tu Jamil dah tak tahan. Dia pancut dalam mulut Zul. Berdas-das. Zul telan semua air mani Jamil.

"Mmmmmmm terima kasih abang."

Jamil pun terus drive semula ke rumah. Dia tengok Zul dah terlelap. Kesian dia kepenatan. Sampai je kat rumah, Jamil kejutkan Zul.

"Dah sampai dah bang."

Zul ikut Jamil masuk ke dalam rumah.

"Mesti abang Zul nak tidur dalam bilik abang Iwan kan?"

Zul senyum je bila Jamil tanya soalan tu. Jamil terus bawak Zul masuk ke bilik Iwan. Nampak gayanya Iwan dah sampai rumah dan tertidur atas katil. Jamil nak kejut tapi Zul tak bagi.

"Biar abang yang kejutkan."

Zul bukak seluar Iwan dan isap kote dia. Terus kote Jamil keras mencanak melihat Zul isap kote abangnya.

"Jamil nak join?"

To be continued...

3Some Pertama AkuWhere stories live. Discover now