Bilik Stor

5.3K 58 0
                                    

Sejak kejadian foursome hari tu, aku dah tak dapat jumpa dah Abang Khairul. Pak Harun cakap dia dah tak order dah groceries dah pada hari biasa yang dia selalu order.

Aku rindukan dia. Walaupun Iwan dah makin rapat dengan aku, tapi tak sama macam belaian Abang Khairul.

Iwan selalu ajak aku main kat stor. Tapi dia tak pernah ajak aku pegi dating ke lepak makan ke tengok wayang ke. Dia just nak sex je. Which is okay je sebenarnya. Sedap gak main ngan dia.

Almost tiap-tiap malam kalau kerja, kitaorang akan main dalam stor. Hampir kantoi dengan Pak Harun. Nasib baik Iwan sempat menyorok.

Masa tu Iwan tengah fuck aku doggie style. Tetiba pintu stor terbuka. Naper la si Iwan ni tak kunci pintu? Lupa la tu. Nak sangat fuck, tak ingat mende lain.

Aku panik. Tak perasan Iwan dah takde. Pak Harun terkejut tapi tak cakap apa-apa. Dia terus je letak barang yang dia pegang tu. Dia pergi ke bontot aku dan jilat lubang aku.

"Oooh Pak Harun! Yes!!"

Memang tak dinafikan. Orang tua tu pandai bab menjubo. Dia berenti menjilat. Aku rasa kepala konek dia kat lubang aku. Dia tekan dan tusuk lubang aku dengan kote gemok dia.

"Fuck me Pak Harun!!"

Sejak daripada tu, Iwan macam obsessed dengan kote Pak Harun.

Iwan cakap apa salahnya ajak Pak Harun sekali. Iwan insist jugak nak merasa apa yang aku rasa. So, aku suggest dia sendiri la goda Pak Harun tu. Dia kata dia segan. Kalau aku ada, dia tak segan sangat.

Aku jadi horny teringatkan kote Pak Harun yang tebal tu so aku terus isap kote Iwan. Dia mendengus kesedapan. Dia baringkan aku atas kotak kat stor tu dan angkat kaku aku. Dia jilat lubang aku. Terus kote aku pun menegang.

Dia bangun dan isap kote aku. Kemudian dia letak kaki aku atas bahu dia dan cium aku. Tengah-tengah kulum lidah, dia masukkan kote dia. Aku merengek. Sedapppp.

Dia fuck aku laju-laju sebab dia tau aku suka macam tu. Aku main puting dia. Dia gigit bibir dia tahan kesedapan. Aku tau dia sangat horny kalau aku main nipple dia.

"Nak pancut ayang..."

Dia keluarkan kote dia dan tonggeng. Aku turun dan basahkan lubang dia. Aku masukkan kote aku dan terus fuck dia. Iwan berpaling ke arah aku dan cium aku. Aku terus fuck dia sambil main puting dia.

Tetiba aku dapat rasa lubang dia bergetar. Dia dah pancut. Last pancut tu dia kemut lubang dia dan aku hentak terus pancut.

Iwan keluar dulu. Seperti biasa, aku tunggu lima minit. Pastu baru keluar.

Aku duduk kejap. Kepenatan. Aku pejamkan mata. Rasa kehangatan mulut kat kote aku. Aku tersenyum. Tak puas lagi ke si Iwan ni?

Aku bukak mata. Terkejut aku! Cucu Pak Harun tengah isap kote aku!!

3Some Pertama AkuWhere stories live. Discover now