[Second Season] Iwan

3.9K 51 5
                                    

Hi. Nama aku Iwan. Korang mesti kenal aku menerusi cerita-cerita Zul. Yup, aku delivery boy yang keje kat kedai Pak Harun dengan Zul. Pastu aku terjebak dalam kegiatan seksual songsang ni sejak deliver groceries ke rumah abang Khairul.

Dia umpan aku. Kasi aku main dengan wife dia. pastu tengah-tengah aku syok mendayung, dia tusuk lubang aku dan fuck aku sama macam aku tengah fuck wife dia.

Sakit tu takyah cakap lah. Tapi aku dah tersepit kat situ. Tak dapat nak lari. Terpaksa terima je. Tapi, lama-lama tu sedap. Sampai jadi ketagih plak. Hehe.

Tak lama lepas tu, baru lah Zul tu join sekali. Eh, kenapa aku nak cerita balik ek? Korang dah tau semua pasal kisah ni kan?

Korang pun mesti tau lepas tu aku ngan Zul jadi makin rapat kan? Ala-ala couple lah. Walaupun tak secara official. Hari-hari kot main ngan dia kat bilik stor kedai Pak Harun. Selalu flip flop. Aku suka fuck dia dulu, sampai nak pancut. Then dia fuck aku sampai dua-dua pancut.

Tapi kan... kadang-kadang tu aku dah pancut dah... tak dapat nak tahan dah... best lubang dia... hehehe... batang dia pun best...

To be honest... aku pernah gak try main ngan orang lain tapi tak sama macam Zul dan abang Khairul. Haihhh. Rindu la kat Zul. 

Aku balik kampung sebab ayah aku sakit. Lepas dia meninggal, aku terpaksa stay terus kat kampung. Sebab aku lelaki sulung dalam keluarga. Adik-adik aku semua sekolah lagi. Aku ada empat adik. Seorang lelaki, yang lain perempuan.

Adik lelaki aku umur tengah tunggu keputusan SPM. Dah besar la jugak kiranya. Boleh la diharap untuk bantu keluarga sementara menunggu keputusan tu. Yang perempuan pun paling besar umur 15 tahun.

Terpaksa la berkorban walaupun aku dah selesa dengan hidup di KL dengan Zul. Tapi family kenelah diutamakan.  Lagipun siapa nak uruskan kebun tu kalau bukan aku, mewakili keluarga? Nak harap adik lelaki aku? Dia pun budak lagi kot. 

Kebun arwah ayah aku tu diusahakan dengan kawan dia, Mizan. Kira best friend dia lah. Sekarang ni pun memang dia je yang handle tapi dia takleh buat sensorang. So aku terpaksa lah bantu. Sebab tu lah aku pindah balik sini.

Uncle Mizan ni ada sorang pekerja yang bantu dia buat kerja-kerja berat kat kebun tu. Maklumlah, uncle tu pun dah berusia jugak. Skang dah ada aku, ringan sikit lah beban dia.

Satu hari tu... aku pegi kebun lambat sikit sebab ada hal kat rumah. Dah dekat tengah hari baru setel. Mak aku suruh bawak nasi dan lauk untuk diaorang makan sekali. So aku cari la diaorang kat kebun tu. Takde plak nampak kat mana-mana. Mungkin dekat bangsal kat tengah-tengah kebun kot.

Dah tengah hari ni mesti diaorang berteduh kat situ kot. Aku masuk je terus bangsal tu tanpa berfikir Panjang. Terkejut aku bila aku nampak Uncle Mizan dengan pembantu dia tu tengah main.

Pembantu dia tu tengah menonggeng dekat meja makan dan Uncle tengah fuck dia. Tapi diaorang membelakangi aku so diaorang tak perasan aku lagi. Bulat bontot Uncle nih. Kalau dapat ni, mesti sedap.

Aku cuba untuk undur keluar senyap-senyap tapi terlanggar plak baldi kat tepi pintu tu. Diaorang terus stop fuck dan berpaling untuk pandang aku.

"Iwan? Jangan la berdiri situ je. Meh join."

To be continued...

3Some Pertama AkuWhere stories live. Discover now