Kampung

1.4K 35 3
                                    

"Rindu kat Jamil."

"Jamil juga rindu abang."

Mereka berciuman. Tangan Jamil mula meraba-raba badan Zul hinggalah sampai ke kote. Tapi Zul tepis tangan Jamil.

"Milllll... abang penat lah. Bukan Jamil pun penat gak ke?"

"Hehehe sorry abang... tak sengaja..."

Zul dan Jamil sarung balik pakaian.

"Abang dari mana ni?"

"Abang dari kampung Jamil lah."

"Oh. Abang Iwan marah saya lagi ke?"

"Taklah, dia tak marah. Dia suruh Jamil balik kampung. Jaga Mak."

"Eh? Dia takleh jaga Mak ke?"

Zul pun cerita la hapa yang dah berlaku. Mak Jamil dah jatuh sakit dan terlantar di katil je. Iwan nak balik semula KL untuk cari duit lebih, nak bayar untuk rawatan Mak dia.

"Biar saya je yang cari duit lebih tu. Abang jaga Mak kat kampung."

"Abang Zul malas nak campur. Abang sampaikan je pesanan dia. Jamil call lah dia sendiri bagitau."

Jamil angguk tanda setuju. Dia call Iwan dua hari lepas tu. Selepas dipujuk oleh Iwan, Jamil pun bersetuju untuk balik kampung. Zul pun teman Jamil balik kampung.

"Mak mana?"

Jamil tanya bila sampai ke rumah di kampung.

"Mak tengah berubat dengan Mak Kiah kat hujung kampung."

"Okay."

Jamil bergerak untuk masuk bilik tapi Iwan pegang tangan dia, menghalang dia untuk pergi.

"Jamil..."

"Kenapa ni bang?"

"Abang nak cakap pasal apa yang jadi malam tu... abang nak minta maaf sebab abang pukul Jamil. Maafkan abang Jamil."

Jamil diam je. Iwan peluk Jamil. Zul pun usap kepala Jamil.

"Dah-dah la tu Jamil. Abang Iwan menyesal dengan apa yang dia buat."

Jamil masih diam membantu.

"Kau okay tak ni Jamil?"

Iwan tanya. Lepas tu baru dia terasa sesuatu keras menusuk kaki dia.

"Kau horny ke Jamil?"

Jamil angguk dan tunduk malu. Dia memang taste kat abang Iwan dia tu dah lama dah. Iwan angkat kepala Jamil dan cium Jamil.

"Nak fuck abang?"

Kote Jamil keras mencanak.

"Ke nak abang fuck Jamil?"

Zul pun join sekali dan cium Iwan.

"Atau nak dua-dua kote ni dalam bontot Jamil?"

Jamil angguk je. Iwan dan Zul tergelak.

"Jom masuk bilik."

****

Zul tersenyum. Dia berada di tengah-tengah dua adik beradik hensem. Mereka bergilir-gilir fuck dia dan dia juga fuck mereka... sepanjang malam. Akhir sekali, sebelum dia tertidur, dia teringat kisah dia mula-mula terjebak dalam kancah seks dengan lelaki ni. Arwah abang Khairul. Kat situ jugak lah dia jumpa dengan Iwan.

Sekarang kote dia menusuk dalam-dalam Iwan manakala kote Iwan pula menusuk Jamil. Nampak gayanya Zul kena pindah ke kampung Iwan lah macam ni.

THE END

3Some Pertama AkuWhere stories live. Discover now