Jamil terasa macam dalam mimpi. Last sekali dia ingat... dia lancap, pancut dan tertidur. Dia terjaga dari tidur, nampak ada orang yang tidak dikenali tengah isap kote dia dan Abang Ariff tengah rim lubang dia.
"Abang Ariff?"
Ariff berhenti rimming dan senyum.
"Jamil dah bangun ek?"
"Siapa ni bang?"
"Kenalkan... nama dia Zaki..."
Zaki tak berhenti mengisap pun bila nama dia disebut. Lagi kuat dia moan. Rupa-rupanya Abang Ariff tengah finger dia.
"Ride kote Jamil tu Zaki."
Zaki berhenti isap dan terus duduk atas kote Jamil.
"Ughhhhhhh..."
"Sedap Jamil?"
"Sedap abang Ariff."
Ariff pun terus jolok kote dia dalam lubang Jamil.
"Ahhhhh abangggggg..."
Zaki pun ride kote Jamil sambil isap tetek Ariff yang mula fuck Jamil laju-laju.
"Uhhhhhnnnnn sedappppp abangggg..."
Tiba-tiba Jamil terasa lubang Zaki bergetar dan dia terkemut-kemut.
"Unnnnhhhhh ahhhhhhhhhhhh!"
Zaki dah pancut rupa-rupanya. Dia pun terkulai layu atas Jamil. Abang Ariff cabut kote dia daripada lubang Jamil dan jolok lubang Zaki. Double penetration.
"Argghhhhhhhhhhhh!!"
Zaki meronta-ronta tapi Jamil peluk dia dan mula fuck dia dari bawah. Ariff pun fuck dia juga mengikut rentak Jamil. Lama-lama tu Zaki dah tak meronta dan mula bergerak mengikut rentak sama.
"Fuck me!! Yessssssssssssssss!!!"
Tak lama lepas tu, Ariff tarik keluar kote dia dan ajak Zaki dan Jamil keluar ke balkoni. Zaki dengan gembiranya keluar cepat-cepat dan tonggeng di balkoni. Jamil tak berapa nak pergi sebab dia bogel.
"Jamil malu ke?"
"Iya abang. Jamil tak biasa kat luar. Nanti orang nampak camne?"
"Itu lah yang best tu."
Jamil tunduk je. Kote dia pun dah tak keras.
"Macam ni lah. Jamil tengok dulu abang fuck Zaki kat balkoni. Kalau Jamil nak join, Jamil join je okay?"
Ariff cium dia dan terus gerak ke balkoni untuk fuck Zaki. Jamil perhatikan je diaorang. Kote dia mula mengeras dengar Zaki moaning.
To be continued...
YOU ARE READING
3Some Pertama Aku
General FictionAku hilang teruna dan dara aku serentak masa buat delivery. Suami dia nodai aku lepas kasi aku merasa wife dia.