Pak Harun panggil aku suruh datang ke kedai. Katanya ada orang nak jumpa. Nasib baik takde kelas.
Rupa-rupanya Iwan ada kat kedai tu. Lama betul tak jumpa dia. Sejak-sejak dia balik kampung tu, dia dah tak contact aku dah.
Dia tarik aku masuk ke bilik stor. Dah masuk dalam bilik stor tu aku terus peluk dan cium dia. Tapi kejap je sebab dia tolak aku. Aku hairan. Kenapa dia tak nak cium aku?
"Aku nak minta maaf sebenarnya sebab lama tak contact. Sebenarnya bapak aku dah meninggal. Aku sekarang kena jaga mak aku dan adik-adik aku kat kampung. Serta uruskan kebun keluarga aku."
Aku faham. Aku cakap kat dia yang aku tak marah pun. Aku peluk dia. Kali ni dia balas pelukan aku. Kami bercium. Dia mula masukkan lidah dia dalam mulut aku dan aku kulum lidah dia.
Aku dapat rasakan kote dia mengeras. Bila aku pegang kote dia, dia tepis tangan aku. Dia lepaskan aku dan tak nak pandang aku.
"Kenapa ni?"
Dia explain yang mak dia dah jodohkan dia dengan someone kat kampung tu. Jadi dia tak nak main dengan aku sebab nanti dia takkan boleh nak kawin. Aku terdiam. Dengan berat hati, aku gerak untuk keluar dari bilik stor tu.
Tapi dia halang aku. Dia pegang tangan aku. Dia cakap dia sebenarnya merindui aku. Hari-hari fikirkan aku. Cuma dia terpaksa untuk tak hubungi aku supaya dia kuat untuk menjalani kehidupan baharu dia sebagai ketua keluarga dia dan juga bakal suami orang.
"Habis tu? Aku ni siapa?"
Nampak air muka dia berubah. Tersentak dia dengan soalan aku tu. Aku nampak air mata dia mula mengalir.
"Aku sayang kat kau tapi aku ada tanggungjawab..."
Hati aku terus cair. Aku peluk dia dan air mata aku pun menitik juga. Tiba-tiba Pak Harun masuk stor tu. Cepat-cepat kitaorang berhenti berpeluk.
Pak Harun cakap tak perlu berhenti. Sambung je. Iwan pandang aku dan aku pandang Iwan. Aku angguk, memahami apa yang Iwan nak.
Aku pegi ke Pak Harun dan peluk dia dari belakang sambil usap kote dia. Iwan bukak seluar Pak Harun dan isap kote Pak Harun.
Pak Harun mendengus sambil tangan dia meraba kote aku. Kemudian, dia tonggengkan aku dan Iwan dan dia mula rim kitaorang bergilir-gilir.
Aku dan Iwan merengek kesedapan sambil bercium dan menunggu Pak Harun menusuk kote dia ke dalam lubang masing-masing.
Mula-mula Iwan ditusuk. Menjerit Iwan sebab kote Pak Harun tebal dan besar. Dah lama dia tak kena. Lepas tu Pak Harun fuck aku plak. Aku dah biasa dengan kote dia so takdelah sakit sangat.
Bergilir-gilir kene fuck. Sampailah Pak Harun suruh Iwan baring atas kotak dan letakkan kaki dia atas bahu. Pak Harun fuck Iwan laju-laju. Aku panjat Iwan dan duduk atas kote keras dia. Aku ride sambil bercium dengan dia.
Tak lama lepas tu, Iwan mendengus. Dia pancut dah. Pak Harun pun pancut jugak lepas tu. Dia tarik kote dia keluar pastu dia pegi naik atas untuk cuci.
Aku pun turun dan masukkan kote aku dalam Iwan dan fuck dia. Lama betul tak merasa Iwan ni.
"Sedapnya sayang..."
Aku pancut dan kitaorang bercium. Untuk kali terakhir. Iwan kena balik kampung petang tu jugak. Dia Cuma datang untuk amek gaji terakhir dia dan barang-barang dia.
Aku hantar dia pegi stesen bas dan tak pasal-pasal air mata aku menitik masa bas keluar daripada stesen...
To be continued...
YOU ARE READING
3Some Pertama Aku
General FictionAku hilang teruna dan dara aku serentak masa buat delivery. Suami dia nodai aku lepas kasi aku merasa wife dia.