[Third Season] Threesome

2.1K 42 11
                                    

Jamil terasa sedikit cemburu bila Ariff cakap dia nak main dengan Boy tapi apa boleh buat... dia terima je lah keadaan tu.

Dia perhati je budak tu tengah duduk makan potato chips. Boy senyum kat dia dan Jamil senyum balik. Cute jugak budak ni.

Ariff panggil Boy ke depan dan budak tu akur je dengan permintaan Ariff. Jamil tau lah yang Ariff akan fuck budak tu macam dia kena fuck tadi. Jealous plak dia rasa budak tu dapat merasa batang Ariff yang sedap tu.

Jamil tau dia takleh buat apa-apa jadi dia pun decide untuk tidur je lah. Takkan dia nak tengok kot budak tu ride kote Ariff.

Sebelum dia terlelap tu, dia terdengar jugak lah bunyi Ariff moan. Dah start dah permainan seks Ariff. Jamil pejamkan mata dan cuba untuk tidur.

Jamil terjaga daripada tidur sebab dia terasa ada sesuatu yang keras masuk dalam bontot dia. Mula-mula Jamil fikir dia bermimpi tapi bila benda keras tu mula bergerak, dia rasa kesedapan.

Dia tahu yang ada orang tengah fuck dia. Kemudian dia terasa suam je kat kote. Seolah-olah ada orang tengah isap kote dia. Jamil bukak mata dan nampak Ariff sedang gerakkan pinggang dia sambil menghentak kote dalam lubang dia. Boy plak sedang isap kote dia sambil Ariff main lubang dia dengan jari.

"Ughhhh abangggggg..."

Jamil bersuara.

"Dah bangun pun Jamil."

"Ahhhh abanggggg!! Sedapnyaaaaa!!"

"Boy, ride kote Jamil."

Ariff suruh dan Boy akur sahaja. Dia pun duduk atas kote Jamil yang mencanak keras tu.

"Uhhhhhhhh besarnya kote Jamillll!!"

"Sedap Boy?"

Ariff tanya sambil gentel puting Boy. Budak tu angguk je, menahan nikmat kene fuck dengan kote Jamil dan digentel Ariff. Merah padam muka dia.

Jamil pun tengah menahan kesedapan tu. Kalau tak, lama dah dia pancut. Pandai Boy ride kote dia. Tiba-tiba Ariff cabut kote dia daripada bontot Jamil.

"Ahhhhh!!"

Jamil ingatkan Ariff dah pancut tapi rupa-rupanya dia belum pancut. Kote dia masih keras. Ariff angkat kaki Boy dan slow-slow tusuk kote dia memasuki lubang Boy.

"Unhhhhhhh Abannggggggggggg!!"

Boy terbaring atas Jamil, menahan kesakitan lubang bontot dia dikembangkan oleh dua kote. Jamil gentel puting dia dengan sebelah tangan dan usap kote Boy dengan tangan lagi satu.

"Ahhh!!! Ughhhh!! Hmmmmm!!!"

Tetiba Jamil rasa tangan dia basah. Boy dah terpancut. Ariff cabut kote dia daripada Boy dan sumbat dalam lubang Jamil. Dia terus fuck Jamil laju-laju.

"Ahhhh Jamillll!!! Abang nak pancut!!"

Jamil pun kemut lubang dia dan Ariff pun terpancut berdas-das. Hentakan terakhir daripada Ariff membuatkan Jamil pun terpancut dalam Boy.

Ketiga-ketiga merengek dan mendengus dengan penuh kenikmatan.

"Jom pegi toilet cuci, lepas tu sambung perjalanan ke KL."

To be continued...

3Some Pertama AkuWhere stories live. Discover now