[Second Season] Threesome

3.9K 56 5
                                    

Macam mana aku boleh berada dalam situasi begini? Aku ingatkan mende-mende macam ni berlaku kat KL je. Tak sangka kat kampung aku pun boleh jugak wujud rupa-rupanya.

Naif sangat aku ni. Hahahaha.

Sekarang aku tengah baring atas meja. Kaki aku ada atas bahu Uncle Mizan. Kote tebal dia tengah menusuk lubang aku. Sakit gak lah sebab lama tak kena kote tebal macam ni.

Pembantu Uncle Mizan tu isap kote aku. Lama betul tak merasa macam ni. Teringat aku time main dengan arwah abang Khairul dan Zul.

Tapi Zul yang kene fuck oleh Abang Khairul dan aku yang isap kote Zul. Lepas tu aku ride kote dia. Tak pasti kenapa... kalau ada abang Khairul, aku memang suka membottom je. Bila dengan Zul, aku boleh plak jadi flexy...

Pembantu Uncle Mizan tu memang pandai menghisap. Kejap je kote aku mencanak keras. Bila dah betul-betul keras, pembantu Uncle tu, dia terus duduk dan ride kote aku...

"Sedap tak Ferdi?" Uncle tanya sambil terus menggerudi lubang aku.

"Oooh, sedap Pak Mizan. Ahhhhh ahhhh ahhhhh."

Uncle Mizan mula menghentak aku dalam-dalam. Terangkat bontot aku. Dan meracau lah si Ferdi yang tengah ride kote aku tu.

"Sedapnya... yesssss... ooohhh..."

Tak lama lepas tu, dia pancut. Agak banyak jugak. Habis perut dan dada aku dibasahi air mani dia. Lobang dia bergetar setiap kali air mani terpancut keluar daripada kote dia, membuatkan aku pun dah nak terpancut. Last pancut tu dia kemut ketat-ketat dan cium aku.

Aku dah tak tahan dan pancut. Lubang aku pulak yang bergetar-getar, menyebabkan Uncle Mizan pun melajukan hentakan dia. Lepas tu dia pun pancut.

"Sedap betul lubang kau ni, Iwan. Macam lubang bapak kau."

Aku terkejut. Ayah dulu kekasih Uncle Mizan ke?

****

Dari luar bangsaltu...

Adik lelaki Iwan, Jamil pun pancut. Berdas-das air mani dia keluar. Dia terasa nak pitam sebab terlalu intense orgasm dia kali ni. First time dia rasa macam tu.

Ibu mintak Jamil pergi ke kebun bawak air minuman. Iwan terlupa nak bawak. Jamil malas sebenarnya. Dia baru nak tidur. Ibu dia marah sebab tidur tengah hari. Walhal Jamil tengah horny dan nak melancap.

Terpaksa la batalkan niat untuk melancap. Tapi bila dia sampai kat kebun tu, dia nampak abang dia tengah main dengan Uncle Mizan dan Ferdi. Sangat hot melihat abang Iwan kene fuck oleh Uncle Mizan dan Ferdi tu ride kote Iwan.

Cepat-cepat Jamil tinggalkan air tu kat pintu dan terus berlari balik ke rumah. Walaupun dah pancut, kote dia masih keras. Tak puas. Macam nak pancut lagi.

Dia membayangkan dia berada dalam situasi tu. Best ke tak kalau ditusuk Uncle Mizan? Atau ride kote abang Iwan? Takkan tau kalau tak cuba... Jamil tersenyum sambil buat plan untuk merasa kote abang Iwan. Lepas tu baru dia akan try Ferdi atau Uncle Mizan.

3Some Pertama AkuWhere stories live. Discover now