[Third Season] Tahan

2K 45 3
                                    

Nikmatnya... merah padam muka Jamil menahan daripada pancut...

Abang Ariff cabar dia untuk tak pancut lagi. Baru 10 kilometer masuk highway, dah dua kali Jamil terpancut. Kali ni, Ariff mintak dia duduk je diam-diam atas riba dia. Jangan bergerak atau buat apa-apa.

Biar je kote dia dalam lubang. Mula-mula Jamil tak faham kenapa Ariff nak macam tu. Tapi lama-lama dia dah tau rancangan Ariff.

Bas tu akan bergerak dan bergegar di highway. Kadang-kadang tu jalan tu agak beralun dan kote Ariff akan tertusuk lebih dalam. Jalan tak lurus atau leper semata-semata.

Jamil sandarkan badan dia kepada badan Ariff dan pejamkan mata.

"Ooohhhhh aaahhhhhhhhh hnnnnnnnnnnmmmmmmmmm..."

Bas tu lalu jalan beralun. Ariff dapat rasa Jamil terkemut-kemut.

"Jangan pancut lagi sayang. Tahan yaaa."

"Ja... Ja... mil... cu... baa... abangggg..."

"Depan sikit lagi ni ada R&R... Jamil pasti akan terpancut kalau abang masuk R&R ni."

Jamil tak faham tapi dia angguk je. Dia pun dah tak larat dah menahan kenikmatan kote Ariff dalam lubang dia.

"Ahh ahhh ahhh ahhh ahhhh ahhhhhhhhh..."

Jamil terpancut sebaik sahaja Ariff masuk ke dalam R&R tu dan sengaja lalu di bahagian jalan yang ada petanda lampu dan cat tanda kurangkan laju. Ariff berhentikan bas dan fuck Jamil laju-laju dan dalam-dalam.

"Ahhhh abanggggg Ariffff... unnnhhhh unnnnhhhhh ahhhhhhhhhhhh..."

"Jamilllll!!! Abang nak pancuttttt!!!"

Berdas-das air mani Ariff masuk dalam lubang Jamil. Hentakan terakhir Ariff menyebabkan Jamil terkemut-kemut lagi.

"Jamil nak pancut lagi?"

"Nghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!"

Jamil pancut dalam tangan Ariff.

"Jahat abang ni... kenapa lancapkan Jamil? Tewaslah Jamil macam ni."

Ariff cium leher Jamil.

"Takpelah sayang. Pancut je lah."

"Abang puas tak ni?"

"Puasssss sayang... Mil puas tak?"

"Nak lagi boleh?"

"Amboiiiii... kejap lagi lah. Bila kita teruskan perjalanan ya sayang?"

"Baik abang. Jamil pergi toilet ye? Nak kencing."

Jamil bangun dan kote Ariff terkeluar dari lubangnya dengan bunyi plop. Jamil mendengus kesakitan.

"Sakit ke Jamil?"

"Sikit je bang."

Ariff angguk sambil cuci kote dia guna sanitized wipes. Jamil pun pergi ke tandas. Takde orang kat R&R tu. Ye lah kot sebab pagi sangat lagi masa tu.

Jamil terasa lapar. Dia ingat ada lagi jajan dan roti abang Ariff beli tadi. Lepas settle kencing dan cuci, dia pun pegi naik bas semula.

"Abang... jajan tadi mana? Jamil lapar."

Baru lah Jamil perasan ada orang lain duduk belakang tempat driver.

"Mil, ini Boy. Dia nak tumpang ke KL."

Jamil senyum tapi dalam hati dia sentap. Ganggu je lah Boy ni. Camne dia nak main ngan abang Ariff lepas ni.

"Hi Jamil."

Jamil dan Boy bersalaman. Boy nampak macam sebaya dengan dia je. Banyak soalan Jamil nak tanya tapi dia diamkan diri dan amek plastik yang dihulur oleh Ariff.

Jamil duduk di seberang daripada Boy dan makan jajan. Dia pun hulur sikit kepada Boy yang makan tanpa bercakap apa-apa.

"Bila kita gerak nanti, abang nak test dia macam abang test Jamil tadi."

To be continued...

3Some Pertama AkuWhere stories live. Discover now