Aku mengalami depression. Aku betul-betul terkesan bila Iwan dah takde. Aku tak sangka perasaan sayang aku kat Iwan tu agak kuat. Ingatkan hanya for pleasure sahaja.
Even Johari tak dapat nak ceriakan aku. Macam-macam dia buat. Ajak aku tengok wayang lah. Gi makan lah. Bab main tu memang takyah cakap lah. Dia sentiasa puaskan nafsu aku. Tapi tak sama macam Iwan. Mungkin sebab dia muda sikit kot.
Pernah jugak la Johari tanya aku nak tak main dengan kawan-kawan dia. Aku macam malas nak melayan budak-budak muda lagi daripada aku. Kecuali Johari. Sebab selalunya diaorang nak duit. Huhuhu. Aku pun duit cukup-cukup je untuk hantar ke family dan diri sendiri.
One day... aku kerja seperti biasa kat kedai Pak Harun. Tetiba Pak Harun minta aku pegi buat delivery. Alamat rumah tu macam familiar. Eh, ini alamat rumah abang Khairul ni.
Terkejut jugak aku. Cepat-cepat aku siapkan order dia dan pegi terus ke rumah abang Khairul. Lama betul tak jumpa dia. Nasib baik guard kat bawah tu ingat lagi aku. Dia terus bawak aku ke lif untuk naik ke rumah abang Khairul.
Aku perasan pintu rumah dia terbuka sikit. Aku intai ke dalam. Tak nampak sesapa. Tapi ada dengar suara orang.
Eh? Macam moaning je. Aku masuk slow-slow. Nampak macam ada orang kat sofa di ruang tamu. Terkejut jugak aku tengok budak Food Panda tengah fuck isteri abang Khairul.
Tapi kali ni, isteri dia jaga. Sambil merengek bila dihentak, dia beri isyarat kepada aku untuk datang dekat. Dia amek tangan aku letak kat tetek dia.
Dia suruh budak Food Panda tu usap kote aku. Terus aku keras. Badan budak Food Panda tu boleh tahan jugak lah. Kurus tapi berketak-ketak la juga. Mungkin dia bersukan selalu.
Terus teringat kat Iwan. Aku rasa kote aku basah dan hangat. Rupa-rupanya budak Food Panda tu tengah isap kote aku. Sedappppp...
Cepat-cepat aku pegi belakang dia dan jolok lubang dia. Budak tu mendengus. Bila dah masuk sepenuhnya, aku mula fuck lubang dia. Dia stop fuck isteri abang Khairul dan toleh pandang aku.
"Sakit..."
Tapi aku tak pedulik. Aku terus fuck dia laju-laju. Hentak kuat-kuat. Dia mula merengek kesedapan. Isteri abang Khairul juga merengek setiap kali aku hentak.
"I nak pancut..."
Isteri abang Khairul tu cepat-cepat bangun sebab tak nak budak tu pancut dalam puki dia. Aku tak pedulikan dia dan terus fuck budak Food Panda tu. Kote dia berhayun sebab aku fuck laju dan hentak kuat.
Isteri abang Khairul main puki dia sendiri sambil tengok aksi aku fuck budak tu.
"Ughhhhh... ahhh... ahhh... ahhhh..."
Dua-dua pancut hampir serentak. Aku hentak kali terakhir dan pancut dalam dia. Best jugak lah fuck budak ni.
"Nanti datang lagi ye? Tapi Kakak nak rasa jugak batang u."
Aku tak jawab. Tak nak la dia tau yang aku tak berminat dengan dia... hanya nak kat suami dia.
"Abang Khairul mana, Kak?"
To be continued...
YOU ARE READING
3Some Pertama Aku
General FictionAku hilang teruna dan dara aku serentak masa buat delivery. Suami dia nodai aku lepas kasi aku merasa wife dia.