Iwan akhirnya selesai tugas yang menyebabkan dia tak dapat amek Zul kat stesen bas. Sebenarnya dah settle lama dah tapi seperti biasa lah, kalau pegi mana-mana dengan Uncle Mizan dan Ferdy, mesti akan terpesong at least dua tiga jam.
Sebab diaorang akan nak main. Uncle Mizan top tegar yang tak pernah puas dapat lubang dan Ferdy bottom tegar yang tak pernah puas dapat batang.
Trip ni je Iwan dah pancut tiga kali. Pagi sekali masa dia datang rumah Uncle Mizan. Sampai-sampai je Ferdy tengah ride kote Uncle Mizan. Dia mintak kote Iwan untuk dia isap, jadi Iwan layan je lah. Lepas tu, Uncle Mizan fuck Iwan doggie style sementara Iwan 69 dengan Ferdy.
Next, diaorang fuck lepas sampai ke destinasi. Sepatutnya meeting dengan contractor untuk luaskan bangsal kat kebun tapi dia lambat. Jadi, Iwan akur jadi sandwich di antara Uncle Mizan dan Ferdy.
Sekarang ni, dalam perjalanan pulang ke rumah... Ferdy tengah ride kote Iwan dalam kereta sementara Uncle Mizan drive kat depan. Iwan kepenatan sebenarnya dan terlelap. Bila dia celik je, Ferdy tengah ride kote dia.
Bila dah nak sampai rumah Iwan, Ferdy kemut ketat-ketat menyebabkan Iwan terpancut. Longgar lutut Iwan masuk ke rumah dan terus ke bilik air untuk mandi.
Selesai mandi, dia terus baring dan terlelap. Dia terjaga daripada tidur bila dia terasa sesuatu suam kat kote dia. Risau itu adik dia Jamil cuba amek kesempatan lagi, dia bukak mata dan nampak Zul tengah isap kote dia.
"Hi sayang, baru sampai ke?"
Zul angguk dan cium Iwan. Lama betul dia tak cium Iwan. Rasa nak menitik air mata pun ada. Iwan pegang kote Zul dan rasa kote dia mencanak keras.
"Fuck me, sayang..."
"Alaa baru nak sayang fuck Zul..."
Iwan memang nak masukkan kote dia dalam Zul. Betul-betul rindu masa diaorang selalu main dalam stor kedai Pak Harun tapi dia betul-betul tak larat. Zul expert kot isap kote, tapi tak keras-keras lagi kote dia. Kepenatan.
Zul pun penat jugak sebenarnya tapi bila tengok Iwan terus kote dia naik mencanak. Dia terus angkat kaki Iwan dan jilat lubang dia.
"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh sayangggggggggggggggggggg!!!"
Zul masukkan lidah dia sedalam mungkin untuk basahkan lubang Iwan.
"Ughhhhhhhhhhhhhhh fuck me sayanggggggggggggggg!!"
Zul bangun dan cium Iwan, masukkan lidah dan biarkan Zul kulum lidah dia. Tetiba Iwan mengerang. Dia tak perasan pun Zul dah masukkan kote dalam bontot dia.
Zul pun fuck Iwan laju dan dalam. Hanya Zul dan Abang Khairul je boleh buat dia rasa macam ni. Kote dia yang lembik tadi dah mengeras.
"Ooooohhhh sayanggggggggg!! Yessssssssssss!!!"
Zul nampak kote Iwan dah keras dan dia cepat-cepat tarik kote dia keluar dan duduk atas kote Iwan.
"Ahhhhhhhhhhhh babyyyyyyyyyy!!"
Zul ride kote Iwan sambil main puting dia. Iwan pun lancapkan kote Zul.
"Annnhhhh uhhhhhhhhhhh Iwan babyyyyyy, Zul nak pancutttttttt!!!"
Lubang Zul mula bergetar. Dia dapat rasa kote Iwan pun mengembang. Iwan dapat rasakan lubang Zul terkemut-kemut tapi takde apa-apa keluar dari kote dia.
Kepenatan, Zul terus baring atas Iwan dan mereka tertidur dalam pelukan.
Iwan tak perasan yang adik dia ada kat dalam bilik tu, tengok dia dan Zul main.
To be continued...
YOU ARE READING
3Some Pertama Aku
General FictionAku hilang teruna dan dara aku serentak masa buat delivery. Suami dia nodai aku lepas kasi aku merasa wife dia.