Ferdi tak puas hati. Uncle Mizan cakap ada sorang lelaki flex kat rumah dia. Dia nak Ferdi datang dan servis lelaki tu. Ferdi happy je lah untuk datang sebab dapat kote dalam bontot. Tak kisah lah kote siapa.
Tapi akhirnya, tak dapat pun kote dalam bontot dia. Hanya dapat isap kote lelaki tu. Uncle Mizan cakap nama dia Hilal. Tak pasal-pasal Ferdi jadi top dan buat double penetration dengan Uncle Mizan. Patutnya Ferdi yang menerima double penetration tu.
Hilal ada tanya dia dah pancut ke selepas Uncle Mizan pancut. Ferdi tipu dan kata dia dah pancut. Sedangkan dia hanya boleh pancut bila ada kote dalam bontot dia sahaja.
Uncle Mizan plak dah pancut dalam Hilal tu jadi dia dah tak nak fuck lagi dah. Dia suruh Ferdi balik ke kebun je. Kecewa tapi nak buat camne. Terpaksa la ikut arahan boss.
Ferdi ingat lagi masa mula-mula dia jumpa Uncle Mizan kat Bali. Dia sebenarnya asal Aceh tapi pergi ke Bali untuk bekerja. Dia bekerja sebagai bell boy di sebuah villa yang dijadikan sebagai private guest house. Kebetulan Uncle Mizan dan ayah Iwan bercuti di situ pada masa tu.
Diaorang order makanan dan Ferdi diminta untuk hantar. Ferdi ketuk dan Uncle Mizan suruh masuk. Ferdi letak makanan dan baru perasan yang Uncle Mizan tengah fuck ayah Iwan.
Uncle Mizan panggil Ferdi untuk join. Ferdi takut-takut mula-mula tapi bila tengok kote Uncle Mizan dan ayah Iwan, Ferdi terus terkam. Dia isap kote ayah Iwan yang tengah nikmat difuck oleh Uncle Mizan. Lepas tu Ferdi ride kote ayah Iwan sampai dia pancut dalam Ferdi.
Kemudian Uncle Mizan plak fuck Ferdi. Seminggu Ferdi jadi hamba seks kepada dua lelaki dari Malaysia tu. Dia sangat happy. Uncle Mizan dan ayah Iwan pun happy sampai ajak Ferdi ikut balik Malaysia untuk bekerja dengan diaorang.
Teringat waktu di Bali tu menyebabkan Ferdi bertambah horny. Dah la tadi tak dapat kote dalam lubang langsung. Ferdi sampai di bangsal dan baring. Dia bukak seluar dan masukkan jari dalam lubangnya sendiri.
"MMmmmmmmm..."
Baru nak stim... tetiba dengar suara orang kat dalam bangsal tu...
"Abang Ferdi buat apa tu?"
Adik Iwan, Jamil tengah berdiri di pintu.
"Mari sini Jamil, tolong saya."
"Tolong apa?"
Jamil datang dekat. Dalam gelap tu dia belum perasan lagi yang Ferdi tengah bogel. Ferdi bukak seluar Jamil dan isap kote Jamil.
"Abang... oooooh... Ferdi... buat apa ni.... Mmmmmm haaaaaaaa"
Sedap jugak kote Jamil ni. Tapi tak setebal kote Uncle Mizan lah. Tapi still akan rasa senak kalau dihentak ni.
"Ahhhhhh abang Ferdi... sedapppppp..."
Jamil mula meraba badan Ferdi. Berketak-ketak jugak badan dia sebab dia buat kerja manual labor kot. Jamil genggam kote Ferdi yang keras mencanak dan meleleh air mazi.
Ferdi tolak tangan Jamil ke lubang dia dan masukkan jari Jamil ke dalam lubang.
"Uuuuuhhh Jamil... fuck aku..."
To be continued...
YOU ARE READING
3Some Pertama Aku
General FictionAku hilang teruna dan dara aku serentak masa buat delivery. Suami dia nodai aku lepas kasi aku merasa wife dia.