"Boleh la fuck aku lagi next time..."
Jamil terus jadi horny sebab dia memang suka lelaki beruniform. Tapi dia tak nak lah tunjuk kegelojohan kat situ.
"Okay je."
Fairul tetiba pegang kote Jamil dan ramas. Jamil terkejut. Fairul masih menggenggam kote Jamil.
"Tak keras..."
Baru je kot lepas pancut tadi, camne nak keras... Jamil senyum je.
"Aku je lah fuck kau ok?"
Lepas Fairul tanya tu baru Jamil perasan seluar Fairul tu kembung kat bahagian kote.
Eh? Dia tak pancut ke tadi?
"Takkan nak fuck kat dalam lif?"
"Kau tak pernah main outdoors ke?"
Jamil akui apa yang Fairul propose tu membuatkan dia teruja tapi dia masih lagi takut.
Seolah-olah tahu apa yang Jamil fikirkan, Fairul bisik kat telinga Jamil.
"Apa nak takut? Aku kan polis..."
Tak sempat Jamil nak cakap apa-apa tiba-tiba je Fairul berhenti meramas kote dia. Dia check telefon dan terus tekan button lif untuk turun dan dia dah tak bercakap dengan Jamil dah. Pandang pun tak.
Jamil confused. Tapi tak tahu nak tanya Fairul camne...
Bila dah sampai kat ground floor, Fairul mintak nombor telefon Jamil dan cepat-cepat dia berlalu pergi. Mungkin ada kerja kot. Bagus jugak lah. Jamil agak penat dan takut untuk main dalam lif yang mungkin ada CCTV. Jamil terus gerak balik ke kedai Pak Harun.
Pak Harun ada kat depan kedai, tengah kira duit. Jamil cakap dia dah hantar barang ke rumah Yazid dan mintak kebenaran untuk rehat kejap kat belakang.
Pak Harun kata okay dan dia cakap ada makanan kat stor. Jamil senyum sebab dia memang kelaparan. Maklumlah, baru je lepas threesome dan pancut.
Jamil masuk dalam bilik stor dan terkejut. Dia nampak Johari bogel dan tengah isap kote seorang lelaki. Jamil tak nampak siapa lelaki tu sebab dia membelakangi Jamil.
Lelaki tu duduk atas kotak dan dua-dua tangan dia menekan kepala Johari supaya kote dia masuk lebih dalam mulut Johari.
"Ride me, Joe."
Johari angguk dan bangun. Dia terus duduk dan mula ride.
"Nghhhhhhhhhhhhhhh!!"
"Sedap Joe?"
"Sedap abang Zul."
Zul!!
TO BE CONTINUED...
YOU ARE READING
3Some Pertama Aku
Ficción GeneralAku hilang teruna dan dara aku serentak masa buat delivery. Suami dia nodai aku lepas kasi aku merasa wife dia.