Jamil tak sangka sampai macam ni jadinya. Dia kat stesen bas, tengah isap kote lelaki yang jaga kaunter. Dia takde duit untuk naik bas jadi lelaki tu mintak dia isap kalau dia nak naik bas free.
Jamil dah tak tahan dah. Sejak peristiwa dia fuck Zul sambil ride kote Iwan... abang dia dah tak bercakap dengan dia. Pandang dia pun tak. Asyik marah dia je.
Zul cuba back up Jamil tapi end up Zul dengan Iwan yang bergaduh besar plak. Akhirnya Zul balik KL terus dan tak bercakap dah dengan Iwan.
Jamil dapat rasakan kote lelaki tu mengembang dalam mulut dia dan dia pegang kepala Jamil sambil menekan kote dia ke dalam tekak Jamil. Nak muntah tapi Jamil tahan je. Berdas-das dia pancut. Jamil telan je sebab takde choice.
"Tu bas kau dah sampai."
Jamil angguk dan terus keluar daripada kaunter. Nampak gayanya macam bas yang abang Zul naik dulu. Cepat-cepat dia pegi ke pintu masuk bas.
"Tiket?"
"Abang dalam kaunter tu kata takyah tiket."
"Kau isap dia ke?"
Jamil tunduk malu dan angguk je. Driver bas tu gelak.
"Walaupun dia kasi naik, aku tetap nak bayaran."
"Tolong lah bang. Saya takde duit. Saya sanggup buat apa saja."
Lelaki tu benarkan Jamil naik bas.
"Nanti kau duduk kat depan sini tau. Atas riba aku."
Jamil pelik. Tak faham. Driver tu senyum je. Kemudian baru Jamil faham. Dia tak kisah. Driver tu pun hensem orangnya. Badan tegap. Taste la jugak. Hihi.
"Baik abang."
Jamil duduk kat belakang tempat driver sementara driver tu pergi beli air dan makanan. Jamil terasa lapar tapi dia takde duit.
Dia memang takde plan pun. Dia keluar dari rumah pun tanpa bagitau sesapa. Yang pentingnya dia kena pergi jauh dari situ. Dia dah tak tahan dah dengan abang dia. Semua mende nak salahkan dia. Jamil faham abang Iwan tengah marah tapi melampau lah marah sampai macam tu sekali.
"Hei budak! Sambut ni!"
Driver tu baling plastik ke arah Jamil dan Jamil sambut. Dalam tu ada jajan, air tin dan roti.
"Makan lah. Nampak macam kau lapar."
Jamil cepat-cepat makan. Tapi dia cuma ambil satu roti dan satu air tin saja. Takut nanti driver tu nak makan plak.
"Kau lari dari rumah ke dik?"
Jamil angguk sambil makan.
"Berapa umur kau?"
"Nak masuk 18 dah bang."
Driver tu pun start enjin bas dan drive keluar dari stesen.
"Jadi apa plan kau kat KL dik?"
"Entah la bang. Saya takde plan apa-apa."
"Berani ye kau, dik?"
"Tak tahan dah dengan abang saya bang. Saya terpaksa."
"By the way, nama abang Ariff."
To be continued...
YOU ARE READING
3Some Pertama Aku
General FictionAku hilang teruna dan dara aku serentak masa buat delivery. Suami dia nodai aku lepas kasi aku merasa wife dia.