11.Bölüm (Böyle olmamalıydı)

10 4 0
                                    

Asfalt lastikle buluşmaktan zevk alırken bitiş çizgisine çok az kalmıştı. O an aklıma gelen kurnazlıkla motorda ayağa kalkıp direksiyonu tutarak dans ettim. Tüm dikkatler üstümdeydi. Rakibimi şaşırtmayı başarmıştım. Onun dikkati dağılırken motorun önünü kaldırıp ayaklarımı koltuk kısmına koyarak ona biraz fark açtım.Yine küfür ederek yaklaşmaya çalışıyordu. Ama bu sefer başaramamıştı elemelere kalmadan yarışı kazanmıştım zordu ama başardım. Sevinç cigliklari tezahüratların ardi arkası kesilmiyordu. Motordayken kaskı çıkarıp kolumun altına aldım. Buket bağırarak kalabalığı susturdu. Daha sonra beni sandıkların üzerine çıkmam için çağırdı. Temsili olarak oraya çıktım. Sol kolumu kaldırıp tebrik etti. Tezahürat sesleri tekrar ortaya çıktığında etrafima bakındım. Niyazi anlamamış bir ifadeyle bakıyordu. Buse sinirli yüzünü değiştirmemişti. Nazlı ise bana yaklaşıyordu. Kollarını gülümseyerek açtığında gülümseyip sarıldım.

-"Tebrik ederim Ece!"

-"Teşekkür ederim"

-"Hiçbirşey edemezsin tebrik ederim bayan ananas!"

Tebrik edip omzumu sıvazlarken teşekkür edip tekrardan aralarından ayrıldım. Bu sefer günün yorgunluğundan kurtulmak için duş almaya gittim.

                          ...

Duştan çıktığımda üzerimi değişip direkmen revire yola koyuldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duştan çıktığımda üzerimi değişip direkmen revire yola koyuldum.Bu sefer kapıyı tıklatarak içeri girdim.

"4'ü bir aradalar burdalar bakıyorumda"

"Hayır 5'i bir aradalar artık sende varsın Ece. Gelsene içeri"

Barışın uyarmasi ile içeri girip bir tane sandalye çektim.

"Eveet artık ekip toplandığına gore ver abi artık şunu"

"Samet dolabın icinde sağ altda olması lazım"

Samet heycanla dolabın kapaklarını açıp çikolata kutusunu çıkardı. Sırayla herkese tuttuğunda gözüm kutuda takılı kalmıştı.

"Öyle bakma hepsini veremem"

Yutkunarak gülümsedigimde odada sessizlik oluşmuştu. Gözlerimi kaçırdığımda

"Abim ve ben bu çikolatayı çok severdik babam her hafta alırdı..."

Barış durumu anlayınca konuya ses çıkarmadı. Buket söze atıldı.

"Ya Ece bak üzülme burdan çıktığımızda bol bol yersin abinle bak söz!"

"O galiba..."

"Galiba ney?"

"O öldü galiba.."

Odada sessizlik olunca dolan gözlerimi silmek için lavoboya kaçtım.

3 İLERİ 1 GERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin