Yataktan hiç kalkmak istemesemde bu gün çok iş vardı ve zorla kendimi kaldırmayı başarmıştım. Bu akşam yarış için duzenlenen parti olucaktı. Erkekler ses sistemi,sandalye masalar benzeri uğraşırken biz kızlar ise ıvır zıvır işlerle uğraşacaktık. Taki Nazlı rahatsızlanana kadar süsleme işleriyle uğraşıyordum. Samet yüzünden o kadar kaçmama rağmen Buse'yle ayni mutfakta yemek yapacaktım. Yemekhaneye indiğimde kapıyı açınca arkasi dönük bir şekilde
"Nerde kaldın Nazlı, onca işte beni tek bıraktın!"
"Nazlı halsiz onun yerine ben geldim"
Ani hareket ile elini ocakta olan tencereye değdirerek döndü. Bir anda ağlamaya başladı.Canını feci yakmış olmalıydı.
"Elini suya tut hemen!"
O elini suya tutarken ufak bir leğene su doldurup elini oraya koymasi için uzattım.
"Bekle iki dakika ağlama lütfen hemen yanık için krem falan varmı bakıp gelicem Buse."
Ağlamaklı olan gozlerini sıkarak bana onay verdi.Koşa koşa dışarı çıktım. Ama bir sorun vardı. Kremler nerde onu dahi bilmiyordum. Yoldan geçerken kaşında pirsing olan çocuğu durdurup.
"Bir şey soracaktım. Yanık için krem nerde bulabilirim?"
Biraz bekleyip beni süzdükten sonra
"Revire bak Yeni kız,orda olabilir"
Teşekkürlerimi ilettikten sonra revire doğru ilerledim. Hemen kremi bulup götürmem gerekiyordu. Kapıyı aniden açınca kapatmamda bir oldu. Barış içerdeydi unutup aniden dalmıştım salak gibi! Üstelik ayakta eşyalarını topluyordu. Alt tarafı krem alıp çıkıcaktim. Bunda kötü bir durum olmadığını hissederek kapıyı tıklattım. İçeriye girince
"Niyazinin yerine benimi koydularda haberim yok?""Nasıl yani?"
"Aniden girdikten sonra kapıyı kapatıp izin için tıklatıyorsun."
"Iı şey yanık kremi almaya geldim aniden o hızla girince kusura bakma. Kremi nerde bulabilirim?"
Dolaptan kremi alıp bana doğru uzattı. Tam alıcak iken havaya kaldırdı.
"Ya Barış cidden şuan sırası değil şakalasmanin verirmisin şunu?"
"Dün Buseyle ne konuştunuz?"
Ne diyebilirdimki sevgilinden seni ayirmisim simdide geri veriyorum tepe tepe kullan mi?
"Buse demişken eli yandı kızın yapıcak çok iş var daha!"
Zıplayarak kremi aldığım gibi elinden odadan kaçtım. Arkamdan kıkırdayarak gulsede tınlamadan yemek haneye koştum. İçeri girdiğimde yemek hane boştu. Belki lavabodadir dusuncesiyle ocaktaki yemeklerin devamını getirmeye başladım.
...
17.36
Unutup yanlışlıkla blendırı hiç çırpmadan çalıştırmıştım. Üstümü başımı un etmişken arkadan gelen gülme sesiyle irkildim."Beni korkuttun!"
"Çok yakıştı beyaz sana Ece."
Gülmeye devam ediyordu.
"Ya zaten işim başımdan aşkın bide seninle uğraşamam hadi çık lütfen Barış. Tek başıma yetiştirmeye çalışıyorum beni oyaliyorsun."
"Buse galiba kızları süslemek ile meşgul."
Ben burda kanter içinde onca kişiye yemek hazırlıyordum hanfendi kızlara makyaj yapıyordu. Sinirle kalan biberleri tahtaya vurarak dogradigimda Barış tam bir şey söyleyecek iken arkadaşı onu götürmüştü. Kendimi çok yorgun hissediyordum. Yapılacak baska durum yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 İLERİ 1 GERİ
Teen FictionSaklambaç:Kimine göre gayet eğlenceli kimine göre sıkıcı bir geleneksel oyun. Peki bana göremi? En son 4 yaşındayken çok iyi hatırlıyorum."22,23,24,25 Seni bulmaya geliyorum abi bu sefer benden kaçamayaksın!" Bahçede ağaçların arkasına iyice bakarak...