Taksinin biraz ilerlemesi ile motorların baştan çıkması bir oldu.Herkes çılgınca yolda motor kullanıyordu. Ben ise onlara yetişmek için feci derecede korkarak gaza basıyordum. Barış ile Buse motor çalışırken yer değişip tehlikeli isler yapıyordu. Nazlı Buket ile Havuç'un motorundaydılar. Kullandıkları motor sarı renkteydi. Birtek farklı motor benim ve Havuç'un motoruydu. Diğerleri ise siyah renk kullanıyorlardı. Motoru kullanan Buket'di ve kendinden baya emin bir şekilde sürüyordu. Onlar bu şekilde kullanırken ben en arkaların dan onlara ayak uyduruyordum.
Bir acemi için oldukça zorlayıcıydı."Sağa çek sıra bende"
Bu sözler beni çok mutlu etmişti.Sağa çekip arka kısma oturdum.
-"Tavsiyem olsun sıkı tutun"
-"Sür sen ben buralardan tutunurum"
Kahkaha attı sonra kahkahası motorun bağırmasıyla birleşti.En arkadan bir anda en öne geçtik o kadar çok makas atarak gidiyorduki o yetmezmiş gibi motorun önünü arada sırada kaldırıp diğerleriyle dalga geçiyordu.Bu çocuk tam bir deliydi.Aslında hoşuma da gidiyordu en arkadan gitmektense en önde gitmek hoştu. Buse geçmek için biraz yaklaşsa da başaramadı.
"Buse hanım anca geçersiniz öğren de gel hahaha!"
kızın yüzünün düştüğünü aynadan görebiliyordum. Bu arada istemedende olsa beline sarılmakta mecbur kalmıştım. Düşücekmişim gibi geliyordu kendimi güvende hissetmiyordum ama alışmam gerekirdi.Hiçbir zaman kendimi güvende hissetmemiştim zaten.Fazla ağaç bulunmayan geniş bir alana gelmiştik motorlar içeri girerken hepsi bir anda durdu.En önden Niyazi'nin arabası içeri girdi.Daha sonra bizleri tek tek sayarak içeri aldılar.Kaçabilirdik ama gelecekte rahat etme umudu daha ağır bastırıyordu.Kaçınca ölmektense bu hayal daha iyiydi.Motorları yan yana park ettikten sonra atış alanına doğru yaklaştık.Çoğu yerde şişe dizilmesi için alanlar yapmışlardı. Sandık sandık şişeler vardı.Genellikle maden suyu daha fazla tercih edilmiş gibiydi . İnsanlar çılgınca ateş edip kendi şişelerini daha hızlı bir şekilde vurmaya gayret ediyorlardı.Ayrıca aramızdan bazı kişilerde bunlarla beraber silah eğitimi alıyorlardı. Aralarında Barış'ta vardı. Biraz kızlarla beraber izledikten sonra çok sıkılmıştım ve zamanı değerlendirip Havuç'un yanına ilerledim.
"Madem eğitim göreceğim şimdi tam sırası olduğunu düşünüyorum."
-"Fazla acelecisin daha önünde uzun yıllar var kaçmıyor ya"-"Hadi ama beni kırma lütfen! Hem cidden kendimi kötü hissediyordum ve yardımın lazım cidden!"
Biraz yüzüme bakıp iç çekti. Masumlukla ona bakınca da istemiyormuş gibi bakış atıp onayladı. Motora bindik ve gitmemi istediği yola doğru sürdüm.Ellerini ellerimin üzerine koydu
"ilk kural motorun sesini içine çek ve onun bu bağırtısına karşılık ver"
Feci hızlı bir başlangıç yapmıştık. Ellerini elellerimden çekip kontrolü bana bıraktı. Bir süre hızlı kullanarak ona kendimi kanıtlıyordum.Daha sonra motorda yer değişmeyi öğretti ilk başta feci korkmuştum ama yaptiktan sonra tekrar tekrar yapmak istedim hızlı kullanmam ve bu gibi benzer teknikleride yapmam beni mutlu ediyordu
"Yavaşla durdur şu lanet şeyi!"
Bağırdığında korkarak motoru yavaşlatıp durdurdum.
"Yeni kız senin ismin neydi cidden unuttum?"
-"Bay havuç benim ismim Ece, tanıştığımıza memnun oldum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 İLERİ 1 GERİ
Novela JuvenilSaklambaç:Kimine göre gayet eğlenceli kimine göre sıkıcı bir geleneksel oyun. Peki bana göremi? En son 4 yaşındayken çok iyi hatırlıyorum."22,23,24,25 Seni bulmaya geliyorum abi bu sefer benden kaçamayaksın!" Bahçede ağaçların arkasına iyice bakarak...