2.Bölüm:

690 33 93
                                    

Adamın gidişinden sonra kendimi toparladım. Ve etrafıma baktım nerdeydim hangi sokaktaydım? Çok güzel bi bu eksikti. Gerçekten nerde olduğumu bilmiyordum. Telefonumu çıkartıp Emiri aradım.

"Efendim abisi"dedi neşeli bi sesle.
"Başlıyacam şimdi abisine gel beni al"dedim sinirli bi şekilde.
"Nerden almamı istersin?"diye sordu.

Aşırı saçmalıyordu şuan.

"Emir konum atıyorum"dedim ve suratına kapattım.

Konumu atıp kaldırım taşına oturdum. Telefonu elimde çevirip Emirin bi an önce gelmesi için umut etmeye başladım.

Kafam allak bullak olmuştu. Sırf takip edildiğimi anlamak için saçma sapan sokaklara girmiştim. Üstelik adam beni umursamadan arkasını dönüp gitmişti.

Sokağa giren arabayla bakışlarımı o yöne çevirdim. Emir gelmişti ayağa kalkıp arabaya bindim.

"Sahile sür anlatacaklarım var"dedim. Emir yüzüme bakıp arabayı çalıştırdı.
"Hadi bakalım Bismillah"dedi sıkıntıyla.

Telefonumu çıkartıp kızlara mesaj attım. Kafamı cama yaslayıp yolu izlemeye başladım. Batan güneşin bulutlara bıraktığı turuncu renk ortaya güzel görüntü çıkartıyordu. Telefonumla gökyüzünü çekip hikayeme ekledim. Gelen takip isteği ve mesaj isteği hala duruyordu. Dayanamayıp mesaj isteklerine girdim. Üç hesabada merhabalar yazıp gönderdim.

Takip isteğini kabul etmeyecektim bu şimdilik yeterdi. Telefonumu kapatıp yolu izlemeye devam ettim. Araba durduğunda dışarı çıktım kollarımı iki yana açıp denizin kokusunu içime çektim. Kafamı çevirdiğimde kayalıklarda oturan bizimkileri gördüm.

Yanlarına oturduğumda kollarımı birbirine sardım. Bugün hava oldukça serindi.

"Anlat bakalım"dedi Arzu.
"Öncelikle bugün takip edildim"dedim net bi şekilde.
"Ne!"dedi Emir büyük bi tepkiyle.
"Senin geldiğin yerde durdum ve adamla yüzleşmek istedim"dedim.
"Bi dakika, bi dakika yavaşla kızım olayları en ortasından değil en başından anlat" dedi Selin.

Derin bi nefes alıp bakışlarımı hepsinin üstünde gezdirdim. Eşşek şakası falan yapıyor olabilirler miydi?

Başımdan geçen herşeyi bütün detaylarıyla anlattım. Gelen mesaj isteklerini en son atılan takip isteğine kadar herşeyiyle anlatmıştım.

"Profesyonel bi sapıkla karşı karşıya mıyız?"dedi Arzu.
"Sapıktan daha fazlası kızım bu"dedi Emir.

Gülümsedim. Profesyonel katilde olabilirdi.

"Bu arada gelen mesaj isteklerini onaylayıp aynı şekilde cevap verdim"dedim.
"Bu konuda her ne olursa olsun bize anlatıyorsun kendi başına halletmek yok"dedi Selin.
"Anlaştık"dedim gülerek.

Arzu tek kaşı havada ciddiyetimi ölçmek ister gibi suratımı inceliyordu.

"Hazan bak durum ne kadar komik gözüksede ciddi bir şey bu"dedi.
"Tamam söz veriyorum tuvalete giderken bile size söyleyeceğim"dedim.
"Söylemene gerek yok prenses fotoğraf atsan da olur"dedi Emir. Suratında oluşan en kaba tabirle piç gülüşü sırıtmama neden olmuştu.

Selin Emirin kafasına vurup kahka attı.

"Hepinizi ben bırakırım eve yeter geç oldu"dedi Emir.

Hep beraber ayağa kalktığımızda son kez derin bi nefes çektim. Ciğerlerime dolan deniz havasıyla gülümsedim. Oldum olası deniz yerlerini sevmiştim. Arabaya geçtiğimizde Emir önce bana sonra dikiz aynasından kızları kontrol etti.

TAKİPÇİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin