12.Bölüm:

331 18 27
                                    

Hepinize merhaba<3

Beni Instagramdan takip etmeyen var mı?
Varsa hesabımı buraya bırakıyorum, bazen geri takip yapmadığım oluyor mesaj olarak wattpad yazarsanız geri takip yaparım güzellerim✨

INSTAGRAM; glsh.ozgl

Bu arada keyifler nasıl sınav haftanız nasıl geçti? Umarım herşey yolundadır.

~

Acaba izliyor mudur beni? Bu kadar çabuk gitmesi normal değildi çünkü.

Emire mesaj atıp gelip beni almasını söyledim. O kadar çok yorgun ve karışık hissediyordum ki kendimi, onlara başından sonuna kadar herşeyi anlatmakta yorucaktı.

Çok geçmeden Emirin arabası kavşaktan dönüş yaptı. Tam önümde durduğunda arabadan indi. Koşarak bana sarıldığında aslında benim için ne kadar çok endişelendiğini fark ettim.

"İyi misin?"dedi telefonda ki sesinin aksine şuan rahatlamış gibiydi.

Geri doğru çekildiğimde bedenime sarılı olan bedeni uzaklaştı. Avuçlarımın içine yüzünü alıp sıktım.

"İyiyim baş belam iyiyim"dedim.
"Merakta bıraktın hepimizi"dedi.

Yüzüne baktığımda endişeli gözleri gülümsememe sebeb oldu. Acıtasyon yapıp dudağımı büzdüm.

"Özür dilerim"dedim.

Burnumu iki parmağının arasına sıkıştırıp kahka attı.

"Hadi geç arabaya Arzu vanilyalı puding yaptı mis gibi"dedi derin nefes alarak.
"Neyi kutluyoruz Arzu kolay kolay bir şey yapmaz"dedim alayla.
"Gidince görürsün"dedi neşeli bi tavırda.
"E hadi bakalım gidip görelim"dedim.

Arabaya geçtiğimizde içten içe meraklanıyordum ama tek bir soru bile sormamıştım. İlk defa İstanbul'un trafiği kilit bir şekilde değildi.

Eve yaklaştığımızda rahatlamıştım. İçimde ki gerginlikten eser kalmazken araba durdu.

Eve girdiğimizde mutfak buram buram kakoulu ve vanilyalı puding kokuyordu. Arzunun arkası dönüktü ve varlığımı hissetmemişti. Arkadan sarıldığımda irkildi.

"Korkma korkma benim"dedim boynunu öptükten sonra geri çekildim.
"Ya Hazan yapma şunu"dedi kafasını yana yatırarak.

Boynundan çok huylanırdı Arzu ve ben bunu bile bile her defasında boynundan öperdim onu.

"Hak ettin kızım senin ne haddine beni yol boyunca merakta bırakmak"dedim.
"Ne merakı?"dedi tek kaşını kaldırarak.
"Neden tatlı, neyi kutluyoruz aslanım?"dedim alayla.

Arzu kahka attığında çatık kaşlarla suratına baktım.

"Emir ya alacağın olsun"dedim.

Emir bilerek yapmıştı. Yol boyunca merakta kalıyım diye bu kadar gizemli konuşmuştu.

"Sen nerelerdesin? He asıl merakta bırakan sensin"dedi Arzu kolumu cimcikleyerek.
"HAZAN!"diye sevinç çığlığıyla içeri girdi Selin.

TAKİPÇİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin