4.Bölüm:

521 22 50
                                    

Okuldan çıkıp Emirlerin eve gelmiştik. Yol boyunca hiç birimizin ağzını bıçak açmamıştı. Takipçinin kulağıma fısıldadığı merak içeren sorusu beynimde tekrar yankılandı.

Sana neden panter diyorlar anlamıyorum?

Ses tonunda ki meraklı ifadeyi hissetmiştim. Elime telefonu alıp sorusunu yanıtlamak için WhatsApp'a girdim. Kimsenin konuşmamasını fırsat bilip yazmaya başladım.

"Merhaba takipçi;)"

Yazmıştım. Çok mu yakınlık kurmuştum? İkilemde kalmış bı şekilde öylece durdum. Her ne kadar kim olduğunu bilmesem de ve beni korkutsa da onunla yakınlık kurmam lazımdı böylelikle bilgi edinebilirdim. Yazdığım mesajı gönderip beklemeye başladım.

Bir Yeni Mesaj!

Gelen bildirim sesiyle hepsinin bakışları beni buldu. Yutkundum telefonumu sessize almayı unutmuştum.

"Annemden gelmiş"dedim tereddütle.
"Telefonu açıp bakmadın bile Hazan"dedi Emir.

Yüzüne şaşkın bi ifadeyle baktığım da aslında hala sinirli olduğunu fark ettim.
Telefonu açtığım da derin bi nefes verdim. Mesaj gerçekten annemdendi. Telefonu hepsine gösterip rahatlamış bi şekilde gülümsedim. Annem nerde olduğumu sormuştu. Kısaca cevap verip telefonumu kapatmadan önce sessize aldım.

"Açım lan ben!"dedi Emir büyük bi coşkuyla.
"Hiç doymadın ki be"dedi Selin.

Emir Selinin yanına oturup kolunu omzuna attı.

"Ah be bebeğim senin gibi kara kuru değilim en azından"dedi. Selin kolunu Emirin boşluğuna geçirip gülmeye başladı.

"Demek kara kuru al sana kara kuru Emir bey"dedi.

Arzuyla şaşkın bir şekilde ikisinin diyologlarını izliyorduk. Üniversiteye başladığımızdan berri ikisinin yakınlığı daha çok artmıştı.

"Her neyse pizza söylüyorum"dedi. Hepimiz kafamızı sallayıp onu onaylamıştık.

Telefonumu elime aldığımda Arzu'nun yanından biraz uzaklaştım.

"Hahah güzel isim;)"
"Merhaba Hazan"

Yazmıştı. Ne diycektim tamam bi anlık düşünceyle yazmaya başlamıştım. Şimdi ne diycektim sorduğun sorunun cevabına yanıt mı vermek istedim? Diycektim. Çok saçma!

"Kulağıma fısıldadığın sorunun cevabını merak ediyor musun?"dedim. Ardından yazmaya devam ettim.
"Çünkü daha önce kimsenin dikkatini çekmemişti arkadaşlarımın bana taktığı lakabı ilk sen soruyorsun"dedim.

Gerçekten saçmalıyordum. Ama onun hakkında bir şeyler öğrenmem gerekiyordu. Telefon elimden hızlıca çekildiğinde çığlık attım. Telefonu almadan önce kilit tuşuna basmıştım.

"Noluyor sana?"dedi Emir.

Çatık kaşlarımla suratına baktım.

"Yarım saattir sana sesleniyoruz kızım kiminle konuşuyorsun sen?"dedi abi edasıyla.
"Annemle deme sakın Hazan konuşurken hem çekiniyor hemde gülümsüyordun"dedi Arzu.
"Nesin sen insan müneccini mi?"dedim gülerek.

Yüzüme hiçbir şey anlamamış gibi bakıyorlardı.

Sıçtın kızım ne söyleyecek yalanın ne de bi bahanen var.

TAKİPÇİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin