Aryana berumur 25 tahun tapi perangai nya agak pelik!.
Cuai dan cuai itu lah aryana.
Beberapa tahun yang lalu
"Aryana!! oh aryana!!" terjerit umi nya iaitu a.k.a makcik salmah.
"Ye umi apaaaa" aryana bingkas bangun dari katilnya lalu pergi menuju ke arah pintu dan..
bukk!!
"Adoi ape benda yang aku langgar ni sakitnya" adu aryana sambil menggosok-gosok kepalanya.
"Astaghfirullahalazim!! umi ada makhluk!!" jerit aryana.
Lelaki misteri itu memandangnya tanpa berkelip seakan terpaku melihat aura yang entah datang dari mana.
Aryana perasan dia tak pakai tudung.
Dia berlari masuk ke dalam bilik semula lalu menyarung tudung sauk miliknya. Aryana keluar tanpa melihat kiri kanan dan zuppp kelajuan high speed!!.
Tiba ii kakinya tergelincir dan..
Bukk!!
Eh? biasanya kalau aku jatuh mesti sakit. Kalini lain pulak kenapa rasa terapung eh?
Jangan jangan!!
Aku buka mataku perlahan lahan dan mataku membulat seluas-luasnya!!.
Mana taknya aku didukung olehnya!!
weh asal macam drama dowh?Lalu aku gerak gerakan sedikit badanku sekuat mungkin dan perlahan lahan makhluk tersebut turunkan aku.
One . two . three!!
"Sesedap adabi! pegang pegang orang!. Tiba tiba masuk dalam rumah saya. Tiba tiba jugak awak dapat pakej free eh?" Marah aryana.
Dapat free masuk rumah orang lepastu dapat free tengok aurat aku plus free pegang! ah taksuka taksuka!. Desis hati aryana sambil menghentak hentak kaki nya ke lantai, Lantai tu tak bersalah pon.
"Dah gila ke hentak hentak kaki sambil mulut gerak-gerak gitu" lelaki itu dengan selamba badak nya menjentik dahi Aryana dan blah dari situ secepat mungkin.
Mungkin dah malas hadap muka aryana.
"Aku tak silap dengar kan, wait! dia cakap aku gila?" soal dirinya sendiri.
"Walaupun aku tak kenal kau, kau sabar jap ehehehe" kata aryana sambil melangkah ke arah dapur dengan senyuman sinis huhu.
Aryana nak buat apa? plan jahat sedang berjalan!.
................................ ❤️...........................
"Aryana! kamu ni kemana ha? sakit tekak umi jerit jerit hish budak nih" bebel umi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Siapakah dia ? [ In editting } ✔️ NEW VERSION
Roman d'amourStatus :- In editting [ SLOW UPDATE ] 🌹 - I am patient how I love you Start :- 15 September End : Cover yang lawa from :- @Missfeiyi ❤️