Chapter - 16 [Uni]

1.2K 227 7
                                    

Xie Jun သတိပြန်ဝင်လာပြီးအကူအညီမဲ့စွာပြောခဲ့တယ်။ "ကလိမ်ကကျစ်လုပ်နေ"

Zhuang Yi ကစိတ်လှုပ်ရှားစွာဖြင့်ကတောက်ကဆတ်ပြောလိုက်တယ်။ “ မင်းဆန္ဒရှိတယ်လို့မြန်မြန်ပြောလေ! ”

Xie Jun ကပူးပေါင်းခဲ့တယ်။ “ ကိုယ်ဆန္ဒရှိတယ်”

Zhuang Yi ကစိတ်လှုပ်ရှားစွာဖြင့်ငြိမ်းချမ်းရေးသင်္ကေတပြုလုပ်ခဲ့တယ်။

Xie Jun ကသူ့ဖုန်းကိုထုတ်ပြီးအနည်းငယ်အောက်ကိုငုံ့လိုက်ကာသူတို့နှစ်ယောက်လုံးပုံကိုအမြန်ရိုက်ယူလိုက်သည်။ Zhuang Yi ရဲ့လက်ပုံစံကငြိမ်းချမ်းရေးသင်္ကေတပုံစံနဲ့ဓာတ်ပုံရိုက်ခံခဲ့ရသည်။

Zhuang Yi ကအော်ဟစ်လိုက်သည် -“ ဖျက်ပစ်လိုက်။ အရမ်းရုပ်ဆိုးတယ်! "

Xie Jun ကငြင်းလိုက်တယ်။ “ ဒီဓာတ်ပုံကအမှတ်တရပဲ ”

Zhuang Yi: "အမှတ်တရ?"

Xie Jun: " ကိုယ်မင်းကိုလိုက်ပြီးနောက်ဆုံးတော့ဖမ်းမိသွားတဲ့အချိန်မင်းရဲ့စစ်မှန်တဲ့တုံ့ပြန်မှုမှတ်တမ်း... "

Zhuang Yi ကပြန်ပြောလိုက်တယ် -“ ငါကသာမင်းနောက်ကိုလိုက်ခဲ့ရတဲ့သူပါ။ ငါလည်းအခုမှပထမဆုံးဝန်ခံဖူးတာပါနော်။ ”

Xie Jun ကပြုံးလိုက်မိတယ်။ "အရူးလေး"

Zhuang Yi: "Fuck! ငါလည်းမင်းရဲ့ရုပ်ဆိုးတဲ့ပုံကိုရိုက်မယ်! "

ဒါပေမယ့်မကြာခင်မှာသူ့မှာဖုန်းပါမလာဘူးဆိုတာသိလိုက်ရတယ်။

“ ကျောင်းကငါတို့ကိုဖုန်းတွေယူလာခွင့်မပြုပေမယ့်မင်းကဖုန့်ယူလာခဲ့တယ် ” "Zhuang Yi ကအထင်မြင်သေးစွာပြောလိုက်တယ်။ " နမူနာယူစရာကိုမကောင်းဘူး "

Xie Jun: "မင်းကကိုယ်မကောင်းတာကိုမကြိုက်ဘူးလား"

Zhuang Yi: “….”

Zhuang Yi ကခဏလောက်တစ်ဖျစ်တောက်တောက်ပြောပေမယ့်လို့သူကသေသေချာချာပြန်မပြောတတ်ပေဒ့ါကြောင့်သူကတင်းမာစွာပြောလိုက်တယ်။ "ငါမင်းကိုစကားထပ်မပြောတော့ဘူး။ သွားတော့မယ်။"

Xie Jun ကသူ့ကိုပြန်ဆွဲထားလိုက်တယ်။ " သွား‌တော့မလို့လား? "

Zhuang Yi က "မင်းငါ့ကိုမသွားစေချင်ရင်အနူးအညွတ်တောင်းပန်လေ။ "

ဘတ်စကက်ဘောခေါင်းဆောင်က ငါနဲ့ Date ဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်!! [ဘာသာပြန်] Complete ✅Where stories live. Discover now