Chapter - 24 [Zawgyi] Complete 🎉

1.5K 85 0
                                    

Zhuang Yi အေမရဲ႕အကူအညီျဖင့္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ Xie ရဲ႕ေအးစက္ေနတဲ့မ်က္ႏွာကေၾကာက္စရာေကာင္းပုံမေပၚေတာ့ေပ။

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ Xie ကသူ၏ဘဝတစ္ေလွ်ာက္လုံးမည္သူ႕ကိုမွအေလ်ာ့မေပးခဲ့ေပ။ သို႔ေပသိေနာက္ဆုံးတြင္ေတာ့သူပ်ိဳးေထာင္ခဲ့တဲ့သားကသူ႕အားခ်ိဳးလိမ့္မယ္လို႔ေတာ့မထင္ထားခဲ့ဖူးေပ။

သူတို႔အားလုံးအခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာစကားေျပာခဲ့ၾကတယ္။

အဓိကအေၾကာင္းအရင္းမွာ Zhuang Yi အေမကဗိုလ္ခ်ဳပ္ Xie အားမ်ိဳးဆက္ငယ္ေတြအားလုံးကသူတို႔ဘာသာသူတို႔လမ္းေဖာက္နိုင္ေၾကာင္းအလင္းျပေပးခဲ့တယ္။ တ႐ုတ္ျပည္သစ္ကလိင္တူဆက္ဆံျခင္းကိုခြဲျခားခြဲျခားမလုပ္ေပ။ ဒါကမွန္ကန္ၿပီးတရားဥပေဒအခြင့္အေရးပဲျဖစ္တယ္။

အဆုံးမွာေတာ့ဗိုလ္ခ်ဳပ္ Xie က Xie Jun ကိုေခၚကာေလ့လာေမးျမန္းေလတယ္။ "ဒီလမ္းကိုေလ်ာက္ဖို႔မင္းေသခ်ာစဥ္းစားၿပီးၿပီလား။ "

Xie Jun: " အေဖကြၽန္ေတာ့အေၾကာင္းကိုသိပါတယ္။ "

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ Xie:“ ငါမင္းကိုအစကစစ္တကၠသိုလ္တက္ၿပီးစစ္တပ္ထဲဝင္ဖို႔ရည္႐ြယ္ထားခဲ့တာ။ မင္းဒီေကာက္ေကြ႕တဲ့လမ္းကိုေလွ်ာက္မယ္ဆိုရင္စစ္တပ္ထဲဝင္ဖို႔မစဥ္းစားနဲ႕ေတာ့ "

Xie Jun " ကြၽန္ေတာ္တို႔ခံစားခ်က္ေတြကိုအေဖေလးစားနိုင္လား"

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ Xie: "မင္းကေလးစားခံရခ်င္ရင္မင္းကိုယ္တိုင္က ေလးစားစရာျဖစ္မွရမွာေပါ့ ”

Xie Jun: " ကြၽန္ေတာ့မွာအေမမရွိလို႔ျဖစ္မွာေပါ့။ မင္းခ်စ္တဲ့သူနဲ႕ေနရတာက ရိုေသေလးစားစရာမဟုတ္ဘူးလို႔ကြၽန္ေတာ့ကိုေျပာမယ့္သူမရွိဘူး။ "

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ Xie ရဲ႕မ်က္ႏွာကခ်က္ခ်င္းတင္းမာလာၿပီး "မင္းဒီအခ်ိန္မွာမင္းအေမကိုထည့္ေျပာစရာလိုလို႔လား"

Xie Jun ၿပဳံးလိုက္တယ္။ “ အေဖ၊ ကြၽန္ေတာ္အေဖ့ကိုခ်စ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Yiyi အေပၚထားတဲ့ကြၽန္ေတာ့အခ်စ္ကအေဖ့ကိုခ်စ္တာထက္မပိုပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ့ကိုအေဖတို႔ႏွစ္ေယာက္ထဲကတစ္ေယာက္ေ႐ြးခ်ယ္ခိုင္းမွရမွာလား။ "

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ Xie ကေဒါသထြက္ေနေသာ္လည္းျပန္ရယ္လိုက္တယ္။ သူတစ္ခုခုေျပာေတာ့မည့္အခ်ိန္ Xie Jun ကႏူးညံ့စြာေျပာလိုက္တယ္။ " အေဖ၊ အေဖတစ္ေယာက္ေယာက္ကိုရွာသင့္တယ္။ အန္တီ Qian ကအရမ္းေကာင္းတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ကန႔္ကြက္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ”

ဘတ်စကက်ဘောခေါင်းဆောင်က ငါနဲ့ Date ဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်!! [ဘာသာပြန်] Complete ✅Where stories live. Discover now