Xamira
A bárpultnál ülve a felszolgáló éppen kiadta a megrendelt martinim mire indítónak lelöktem és a fekete szőrme kabátomat a vállamra ejtve elindultam a célpontom felé. Az asztalnál 6 férfi csoportosult, de nekem egyedül Ivan Szolovjov kellett aki eltéveszthetetlen volt. Kinézetre olyan, mint minden hozzá hasonló középkorú férfi, de senki nem gondolná hogy az egyik legnagyobb prostitúció hálózatot üzemelteti Amerikában.
- Jaj ne haragudj! - néztem rá egy vonzó mosoly kíséretében miközben Ivan vállára támaszkodva eljátszottam az ostoba ittas kurva szerepet. - Kissé sok volt a pezsgő.
- Semmi probléma szivi. Egy ilyen vörös szépségnek mindent megbocsátok - simította végig a derekam.
- Ezt örömmel hallom - ültem be az ölébe majd az asztal többi tagján végignézve megszólaltam:- De úgy látom éppen megzavarok valami fontos dolgot.
Már felállni készültem, mikor a karomon egy másik kéz érintését éreztem. Magabiztos mosolyra húztam a számat majd visszapillantva Ivanra néztem aki visszaültetett az ölébe:
- Maradj csak baby! - simított végig az arcomon. - Semmi fontosat nem zavartál meg kedves........
- Veronica - folytattam helyette.
- Milyen szép neved van, pont annyira akárcsak a viselője! Engem szólíts Ivannak.Hogy te mekkora egy idióta fasz vagy! Ennél könnyebb dolgom nem is lehetne.
- Mit szólnál ha máshol folytatnánk az ismerkedést Veronica?
- Fantasztikus ötlet! Én is erre gondoltam.
- Menj fel a 253-as lakosztályba! Itt a kártyám várj meg fent, én is mindjárt megyek - kacsintott rám majd a seggemre csapott.Nehéz volt megállni hogy ne vágjam el itt helyben a torkát. Így egy nagy levegőt vettem majd vékony hangon válaszoltam:
- De ne maradj sokáig - csúsztattam be a kártyát a mellem közé majd a lift felé indultam.
A folyosóra érve egyből megláttam a szobaszámot majd lehúzva kártyát beléptem. A lakosztályt egy hatalmas üveg ablak díszítette amin kinézve egész Los Angelest be lehetett látni.
A szemben lévő épületekről és felhőkarcolókról egy mesterlövész könnyedén kinyírhatná. Arról nem is beszélve hogy a város egyik legforgalmasabb szállodájába vett ki szobát, ami alatt kaszinók és bárok tömkelege helyezkedett el.- Amatőr! - jegyeztem meg majd elkezdtem szétnézni a fiókokban. Nem volt semmi használható vagy érdekes csak egy csomó óvszer. A szobát se kamerázta be ami nagy hiba.
Itt anélkül jöhet-mehet akárki, hogy tudomása lenne róla. Úgy látszik tényleg csak aludni jött ide. Éppen mikor az utolsó fiókot is átnéztem meghallottam hogy nyitódik az ajtó.- Megjöttem cica! - sétált be a szobába, majd a zakóját ledobva az ágyra elindult felém. - Gyorsan elrendeztem a fiúkat és már repültem is fel hozzád.
- Nagyon helyes! - simítottam végig a mellkasán. - Nem szeretem ha megváratnak.
- Akkor folytassuk az ismerkedést Veronica - vigyorgott rám majd az ágyra lökött és elkezdte szétgombolni az ingjét.
- Én már mindent tudok rólad - húztam mosolyra a számat majd pofán rúgtam amitől meghátrált és elkezdett ömleni az orrából a vér.
- Te kurva, eltörted az orrom! - kapta az arcához a kezét.
- Ne aggódj nem sokáig fog fájni - álltam fel az ágyról. - Tudod-e hogy nem szép dolog nőket akaratukon kívűl olyan munkára erőltetni amit ők nem akarnak.
- Fogalmad sincs kivel kezdtél - köpött egyet majd a farzsebébe nyúlva elővett egy fegyvert.
- Azzal meg mit szeretnél ? - nevettem el magam majd egy mozdulattal kirúgtam a kezéből. - Te vagy az aki nem tudja kivel kezdett!
- Bérgyilkos vagy rohadt ribanc!
- Ne hasonlíts össze velük! A bérgyilkosok balfaszok! Én annál sokkal de sokkal rosszabb vagyok - válaszoltam, majd a combomra erősített fegyverkészletből kirántottam a hangtompítóval felszerelt pisztolyt. - Ja és még valami, utálom ha csapkodják a seggem! - tettem hozzá majd fejbe lőttem. - Nyomorult!Amint a padlón elterülő hullára néztem egyből a fülemben lévő adóvevőre kaptam az ujjam.
- Végeztem!
- Mindennel együtt 22 perc 36 másodperc. Ez rekord idő Xamira - nevette el magát Ana a fülemben.
- Az eleje elhúzódott egy kicsit. Túl sokat pofázott! - pillantottam le a földön lévő öregre, majd átlépve a vértócsát távoztam a szobából.Kiérve a Hotel ajtón már a kocsinak támaszkodva várt a barátnőm:
- Nagyon laza, azt hittem megint az ablakon át érkezel - mosolyodott el majd beült a kormány mögé.
- Gyerekjáték volt! - válaszoltam, majd a parókát ledobva gyorsan beszálltam mellé amit nevetve nézett végig. - Mi van? Viszket tőle a fejem.
- Pedig jól állt a vörös! - jegyezte meg Ana majd a gázra taposva elhajtottunk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levadászva
RomantizmMi jut eszedbe legelőször mikor meghallod azt a szót hogy "Maffia"? Valószínűleg a sok vérontás, harc, gyilkosságok, kiképzések, fegyverek, és még sorolhatnám. A hétköznapi embereknek minden bizonnyal ez egyenlő lehet a pokollal. Amíg más gyerek...