Tristan
- Indulhatunk már? - kiabáltam ki a matt fekete Aston Martin kormánya mögül miközben a saját házam előtt nyomtam agyba főbe a dudát. - Jay bazdmeg te többet készülődsz mint egy nő! Mi tartott eddig?
- Bocs, de akadt egy kis problémám a csokornyakival - ült be a mellettem lévő ülésre majd miután magára hajtotta az ajtót rámnézve elmosolyodott:- Kabd be hogy neked még ez is jól áll. Mondjuk rajtad mi nem?
- Úgy nézek ki mint egy pingvin, nem sok választ el hogy fogjam és kidobjam a picsába. A menetszél elvinné - válaszoltam amint bezáródott mögöttünk a kapu és az útra kanyarodva rányomtam a gázra. - Ez az apám bosszúja. Ő küldte a szmokingot hogy ezt kell felvenni.
- Kötelező! Benne van a prospektusban - mutatta felém a meghívónkat ami mellé társították az esti programokat és előírásokat is.
- Szarok a prospektusba. Ki is dobhatod - vágtam rá sávválltás közben. - Csak jövünk meg megyünk. Nem fogok túl sokáig ott időzni. Meghallgatom a nyitó beszédet, kezet rázok egy-két üzletemberrel hogy lássák ott voltam aztán húzunk is el.
- Ne mond hogy nem érdekel a zenés mulatság 9 órától - nevette el magát Jay elolvasva az est menetrendjét. - Várj várj, van itt jobb is! Ha éjfélig maradunk akkor meghallgathatjuk Alessandro Machado hárfa koncertjét.- Mondd - tettem be a headsetet a fülembe, majd megnyomtam a kormányon lévő gombot, mikor jelzett a beépített monitor hogy apám hív.
- Elindultatok?
- Igen el. De erősen gondolkodom hogy visszafordulok.
- Tristan ne merj hülyét csinálni belőlem. Ki fogod bírni!
- Ha hallanád a programokat nem ezt mondanád apa. Lehet hogy van akinek ez bejön,de én nem tartozom ebbe a körbe.
- Mit vártál fiam? Rúdtánc műsort? Itt a legbefolyásosabb emberek gyűlnek egybe akik az ország gazdasági forgalmát nagyban befolyásolják. Ajánlom hogy te is ehhez méltón viselkedj - kötötte a lelkemre, majd miután befejezte a kiselőadását elköszönve vonalat bontottunk.- Most már kurvára maradni kell! - fogta a fejét a barátom is mellettem.
- Én lelövöm a hárfás csávót ha felbassza az agyam.
- Jó lenne, csak az a nagy bökkenő hogy senki nem tudhatja meg hogy benne vagyunk a maffiába is. Apád üzletei, cégei, meg a szervezet két különböző dolog. Ezért van rohadt könnyű dolgunk, mert senki nem gyanakszik egy milliárdos üzletemberre hogy más dolgokat is irányít.
- Megjöttünk - jelentettem ki a biztonsági övet kikapcsolva miután a bejárat előtt megálltam a kocsival.
- Kívülről nem is néz ki olyan rossznak - szállt ki Jay is, majd a driver fiúk már futottak is felénk.
- Parkolj le! - dobtam oda a kulcsot a csávónak aki egy meghajlással tudatta velem hogy megértette az utasítást.Körbenézve minden férfi hozzánk hasonlóan szmokingot viselt.
- Bárki találta ki ezt a szabályt lenne hozzá egy két szavam - igazítottam meg a nyakkendőmet amin Jay jót szórakozott majd határozott mozdulattal elindultunk az ajtó irányába.
YOU ARE READING
Levadászva
RomanceMi jut eszedbe legelőször mikor meghallod azt a szót hogy "Maffia"? Valószínűleg a sok vérontás, harc, gyilkosságok, kiképzések, fegyverek, és még sorolhatnám. A hétköznapi embereknek minden bizonnyal ez egyenlő lehet a pokollal. Amíg más gyerek...