prolog

3.2K 107 1
                                    

Ayden  melihat keseksaan yang dirasai oleh ibunya . Hancur hati seorang anak melihat seorang ibu dirogol depan matanya sendiri . Bukan sahaja dirogol namun diseksa dengan kejam . Ibunya mati ditikam oleh perogol tersebut . Mayat ibunya ditanam hidup-hidup di belakang rumahnya . Peristiwa yang menghantui diri Ayden  membuat Ayden  makin benci akan isterinya itu .

" Kenapa abang benci sangat dekat Helina , apa salah saya pada awak ?

" Sampai mati aku tak akan lupa apa ayah kau dah buat pada ibu kandung aku Helina , Sekarang kau harus terima beban yang dia tanggung . Tapi aku tak kejam macam Ayah kau . Ayden senyum sinis . Dia menampar Helina sehingga jatuh ke atas katil . Dia melihat Helina dengan penuh selera . Ayden membuka butang baju Helina Dia mengikat tangan Helina ke penjuru katil . " Awak kejam Aydan , Sanggup kau memperkosa diriku . " teriak Helina . " Kau diam !!! Kau harus terima balasannya . Aku akan terus menyeksa kau .

" Kalau kau benci sangat pada aku , kenapa kau tak ceraikan aje aku kenapa Ayden ? Ayden menarik rambut ikal mayang Helina . " Kau tak perlu nak merasa diri tu suci sangat lah . Dengan aku pun nak rasa jijik , aku ni suami kau . Jadi dari hujung kaki hingga hujung rambut kira halal lah untuk aku . Kau dah belanja aku . Malam ni kau hanya perlu melayan . Macam tak biasa pulak . Aydan ketawa sinis .

Helina merasa jijik . Dia memejamkan mata. Dia tidak rela tubuhnya dijilat . Hanya tuhan yang tahu perasaannya itu . Kesalahan yang dilakukan oleh arwah Ayahnya dulu berbalik pada dirinya . Andai sahaja waktu boleh berputar dia lebih rela tidak dilahirkan di muka bumi ini .

" Aku sudah dapat puaskan kehendak aku , Helina Sofia Binti Khalid aku ceraikan kau dengan talak satu . Ayden menjatuhkan talak kepada Helina . Kini dendamnya sudah berakhir . Dia menghalau Helina dari Rumah banglo mewah tiga tingkat itu . Helina melawat kubur ayahnya . Dirinya dibasahi hujan .
" Ya Allah ujian apa lagi kau ingin uji kepada diriku . Dia memegang batu nisan Ayahnya itu . " Kenapa Ayah kejam sangat pada Helina , disebabkan Ayah Helina menderita . Kenapa Ayah buat Helina macam ini kenapa . Dia memeluk batu nisan itu sehingga ketiduran .

Hapuskan Dendam Ayden Where stories live. Discover now