" Anak kita dah gugur , maafkan saya kerana tidak jaga dengan betul . Helina merayu pada Ayden . " Apa ? anak kita awak cakap , entah jantan mana awak tidur awak boleh cakap ini anak kita . Baguslah dia gugur itu yang saya mahukan kan senang kalau awak gugurkan aje dari awal ." Hinaan yang dilontarkan oleh mulut Ayden sangat keterlaluan . " Awak yang memperkosa Saya malam itu Ayden , awak dah lupa ke atau awak pura-pura lupa . Ke awak memang nak pun anak ni gugur sebab kalau dia lahir kat muka bumi ni awak memang tak akan mengaku dia anak awak kan ?" Benar yang dikata oleh Helina memang itu yang dimahukan Ayden . " Helina awak jangan sampai saya naik tangan . "
Ayden menaik tangan untuk menampar pipi Helina . " Awak tampar aje saya Ayden tampar ! kalau boleh tampar sampai saya ni mampus itu yang awak nak kan ?" Ayden menampar pipi Helina . Dia menolak Helina jatuh ke atas lantai lalu melumut rahim Helina . " Ayden sampai hati kau menyentuh aku . Kau bukan manusia Ayden tapi kau binatang . Ayden terkaku dia berhenti memukul Helina . " Helina kau yang cabar aku sangat ini semua salah ayah kau tahu tak , sampai bila-bila pun kau harus terima hukuman dari aku ." " Sampai bila Ayden dan kalau awak memang benci saya sekalipun kenapa awak nikahi saya ?" Helina tertanya-tanya . " Sampai awak mati itu yang aku mahukan . "Awak tak faham Helina . Saya sendiri melihat mak saya mati depan mata saya dan awak harus mati ."
" Bunuhlah saya Ayden ! Jawab Helina dengan nada lelah . Ayden tidak sanggup membunuh Helina . Entah mengapa dirinya tidak sanggup melihat Helina terseksa . " Aku tak boleh bunuh kau Helina maaf aku tak sekejam Ayah kau yang sanggup membunuh mak aku . Masa tu aku kecil lagi Helina kau boleh bayang tak perasaan aku masa tu depan mata aku sendiri mak aku menangis meminta tolong aku hanya mampu tengok .
" Jadi ini semua kerja Ayah , dia yang rogol dia yang bunuh mak kau tapi kenapa kau lepas semua pada aku ."
Sekarang kau harus terima beban yang dia tanggung . Ayden senyum sinis . Dia menampar Helina sehingga jatuh ke atas katil . Dia melihat Helina dengan penuh selera . Ayden membuka butang baju Helina Dia mengikat tangan Helina ke penjuru katil . " Awak kejam Aydan , Sanggup kau memperkosa diriku . " teriak Helina . " Kau diam !!! Kau harus terima balasannya . Aku akan terus menyeksa kau .
" Kalau kau benci sangat pada aku , kenapa kau tak ceraikan aje aku kenapa Ayden ? Ayden menarik rambut ikal mayang Helina . " Kau tak perlu nak merasa diri tu suci sangat lah . Dengan aku pun nak rasa jijik , aku ni suami kau . Jadi dari hujung kaki hingga hujung rambut kira halal lah untuk aku . Kau dah belanja aku . Malam ni kau hanya perlu melayan . Macam tak biasa pulak . Aydan ketawa sinis .
Helina merasa jijik . Dia memejamkan mata. Dia tidak rela tubuhnya dijilat . Hanya tuhan yang tahu perasaannya itu . Kesalahan yang dilakukan oleh arwah Ayahnya dulu berbalik pada dirinya . Andai sahaja waktu boleh berputar dia lebih rela tidak dilahirkan di muka bumi ini .
" Aku sudah dapat puaskan kehendak aku , Helina Sofia Binti Khalid aku ceraikan kau dengan talak satu . Ayden menjatuhkan talak kepada Helina . Kini dendamnya sudah berakhir . Dia menghalau Helina dari Rumah banglo mewah tiga tingkat itu . Helina melawat kubur ayahnya . Dirinya dibasahi hujan .
" Ya Allah ujian apa lagi kau ingin uji kepada diriku . Dia memegang batu nisan Ayahnya itu . " Kenapa Ayah kejam sangat pada Helina , disebabkan Ayah Helina menderita . Kenapa Ayah buat Helina macam ini kenapa . Dia memeluk batu nisan itu sehingga ketiduran .
YOU ARE READING
Hapuskan Dendam Ayden
Romancekematian ibu Aydan telah membuat Aydan memendam hasrat benci kepada pembunuh itu . Dia ingin membalas dendam . Helina terpaksa melalui hidup dia sebagai pelacur disebabkan Ayahnya terlalu banyak hutang . Dia dijual oleh Ayahnya sendiri . Pertemuan...