Na začátku asi něco málo o mě. Jsem Diana McAlley, obyčejná osmnáctiletá holka, co se chystá na poslední ročník střední. Miluju své přátele, bratry a hlavně hudbu. Je to moje všechno! Nedokázala bych se jí vzdát. Pak následuje oblíbená barva, číslo a takový ty blbosti, ale ty nehodlám teď říkat.
Moje rodina. Nic velkého. Mám tři bratry. Rhyse, Jetta a Tylera. Rodiče bydlí na druhé straně světa. Nemají nás rádi a my je. V celku, nás čtyři nemá nikdo moc rád. Rhys chodí všude pozdě, Jett všechno zapomíná a Tyler...mno, děvkař. I když mají své chyby, nedokážu si život představit bez nich. A ta moje chyba? Všichni říkají, že jsem divná a já jim to neberu. Mám své přátele, kteří mě berou a víc jich ani nepotřebuju, jenže drby jsou drby a ty se prostě lidi časem dozví, ať chtějí nebo ne.
Moji přátele. Za prvé, většinu tvoří kluci. Za druhé, tři nejlepší kamarádky, Alice, Vici a Vendy. Škola s nimi není škola, ale doslova blázinec. Za třetí, nejlepší kamarád, Chris. On o mě ví hodně, snad skoro víc než holky a možná i víc než bráchové. Je to člověk, kterému můžu říct všechno, ať je to zlé či dobré.
Moje hudba! Jak už jsem říkala, je to moje všechno. Hudbu poslouchám téměř neustále. Doma, v parku, i ve škole v hodinách, ale to jen málo kdy. Kdybyste mi řekli, Vypni tu hudbu a pojď mi pomoct, řeknu jen jedno; Nasrat! Nikdy mi nikdo nezkoušel vzít hudbu. Jen jednou a to Jett, když si zapomněl svůj mobil a já zrovna poslouchala. A co vůbec poslouchám? Spoustu skupin, mezi které patří i 1D a 5SOS, Imagine Dragons, Nirvana a tak podobně.
A osobní věci.... Měla jsem asi tři kluky, ale nic zajímavého. Všichni po mě chtěli prakticky to samý. A to, být první! Nikomu se to nepovedlo, a pokud se to povede, tak až budu chtít i já. Chci najít kluka se srdcem a city. Někoho, kdo dokáže naslouchat i v té nejnudnější chvíli. Kdo si mě bude vážit a kdo mě nebude chtít změnit...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prolog k téhle story. Doufám, že se líbil a že příběh aspoň někoho zaujme :))
Děkuju za přečtení,
Pav :3
ČTEŠ
I thought that I have everything, but I didn't have you! // Michael Clifford
FanfictionDiana McAlley - obyčejná holka se snem seznámit se se slavnou kapelou 5 Seconds of Summer a hlavně s jejím členem, Michaelem. Zprvu se jí jeví jinak než čekala, ale jak prázdniny plynou, více se poznávají, až se bude dít něco víc. Bude se ale dít i...