Párty

289 14 6
                                    

Dorazili jsme do Staru, který byl ve středu nákupního centra a objednali si své oblíbené pití. Nali jsme si volný stůl a sedli k němu. Alice okamitě vytáhla mobil a shlídla, co se událo za dvacet minut chůze sem.

"Alice, nemohla bys aspoň na chvíli ten mobil schovat?" zeptal se otráveně Chris a Al se na něj akorát uklíbla. Chris protočil očima a napil se svého latté.

"Hmm, take, co budem dneska dělat?" podívala se na nás vechny Vendy.

"Navrhuju zajít na plá," usmála se Vici.

"To zní bezvadně," přidám se k ní.

"Proč tam chcete? Vdyť tam vai idolové mají přijít a ve středu," pronesl poměrně ironicky Chris. Vici ho probodávala nenávistným pohledem. Asi mu jetě neodpustila to s Calem.

"A jéje," řekla Vendy a já se podívala směrem, kam se dívala. Nákupákem právě procházela Stela se sou partou fiflen.

"Al, neříkala jsi, e má být Stela na nějakým zájezdu?" Alice vzhlédla od mobilu a vimla si naich zděených tváří. Ani se nemusela na Stelu dívat, a u věděla, e tu je.

"No ty vole," zaeptala a zakryla si dlaněmi obličej.

Stela se k nám blíila s vítězným úklebkem na tváři a její parta krav na tom nebyla jinak. Jako vdycky, měla na sobě poslední módu. Tentokrát to bylo bíle tričko s nabíraným výstřihem, bílozlatavé ortky a bílé boty na jehlách. Měla náhrdelník, podle ní z pravého zlata, ale vichni víme, e je to laciný unt. Její fiflenky, Denisa a Charlotte se někdy jetě daly snést, ale se Stelinou přítomností nelo snést nikoho a nic. Ty dvě jí tahaly nákupní taky snad ze vech obchodů tohodle domu. 

"Zdravím vás, nuly. A Chrisy," usmála se tím svým faleným úsměvem, jen na Chrise hodila svůj oblomnej, který pouívá k flirtu.

"Dík za vyjmutí," zamumlal si Chris pro sebe a já se uchechtla.

"Máma ti vzkazuje, e má jít ihned domů, jinak má mnohem větí průser ne teď," otočila se Stela k Alice a ta se uklíbla.

"Take fotr si stěoval matce, jak jsem se vyjádřila, no fajn. Tak jim LASKAVĚ vyřiď, e přijdu, a budu chtít. Nejsem jejich pes, abych je poslouchala na slovo," zavrčela Al a probodávala Stelu pohledem.

"Moná nejsi pes, ale dcera, kterou za chvíli polou do internátu a já budu mít konečně volnost," pronesla zasněně.

"Jo, tak akorát bude mít můj volnej pokoj ke svým půlnočním hrátkám, aby tě rodiče s někým nenachytali u tebe v posteli. U vidim, jak se snaí tu hordu kluků schovat ve své skříni, kam by se nevela ani čivava, nato tak to tvoje dalí harampádí, kterému říká móda!" řekla natvaně Alice. V očích jí hrály jiskřičky sebejistoty a odhodlání.

"Ty vůbec nemá smysl pro humor a o módě ani nemluvě," uklíbla se Stela.

"Já to nemyslela vtipně," usmála se Al ironicky a napila se. Stela začal rudnout vzteky a Al se akorát jemně usmívala.

"Ha, ale jeliko jsem já, Stela Morgen, ta nejoblíbenějí holka na celé kole-"

"Hlavně u děvkařů," zamumlala si pro sebe Alice a my se zasmáli. Stela jí vak ignorovala a pokračovala.

"-Jayden mě pozval na jeho párty zahajující prázdniny. Ovem, vy na ní pozváni nejste a proč? Protoe Jayden na svém večírku nechce nuly, jako jste vy!" měla mobil v ruce s pozvánkou na dnení párty.

"Tím bych si nebyl tak jistej, e jsme nuly, kdy jsme pozvaní," uklíbl se Chris a my vechny jsme se na něj nevěřícně podívaly.

"A-ale ja-jak to?! Vy tám nemáte co dělat!"

I thought that I have everything, but I didn't have you! // Michael CliffordKde žijí příběhy. Začni objevovat