Začátek Prázdnin

507 16 5
                                    

Probouzelo mě denní světlo, pronikající skrz aluzie u okna. Chvíli jsem jen tak leela a přemýlela o dneku. Bylo pondělí a hodiny ukazovaly devátou hodinu. V tuhle dobu bych seděla ve kole a nudila se na hodině dějáku, ale dneska ne. Dneek byl oficiálně začátek prázdnin a já si ho hodlala uít.

Byla jsem dost líná vstávat a čas ubíhal hrozně rychle. Zrovna kdy jsem začala usínat, do pokoje vtrhl Rhys s trojpatrovým dortem. Přeel k posteli a poloil dort na stůl vedle křesla. Sedl si ke mně a políbil mě na čelo...

"Dobré ráno, sestřičko," zaeptal a nechal mě sednout si.

"Rhysi, nemám narozeniny ani svátek a společně taky nic neslavíme," řekla jsem mu s pohledem upřený na dort.

"Jak, e společně nic neslavíme? Vdyť si dodělala třetí ročník střední! Jak můe říct, e se nic neslaví, kdy mojí jediné sestřičce chybí u jen rok a pak hurá na vejku, kam bude chtít," udělal překvapenýho a já se jen uchechtla. "A navíc, dneska je první prázdninový den, take očekávám, e se bude chtít bavit," usmál se a podal mi ličku.

"Fajn," souhlasila jsem poraeně. "Ale dá si se mnou, e jo?" nadzvihla jsem jedno obočí. Jene, já se vůbec neměla ptát. Ani ne do pěti vteřin u mě na posteli seděli i Jett s Tylerem, oba se ličkama v ruce.

"Take já se dneska asi nenasnídám," zaklebila jsem se a vstala. Kluci mě chvíli pozorovali, ale jak zjistili, e jdu do koupelny, vrhli se na dort. Jen jsem zakroutila hlavou a zamkla se v koupelně. Napustila jsem si vanu a sundala ze sebe Rhysovo tričko a kalhotky. Rozpustila jsem svoje dlouhé červenočerné vlasy z drdolu na spaní a trochu je rozčesala. Vlezla jsem do vany a uívala si klidu a pohody.

Ve vodě jsem vydrela patnáct minut a pak u jsem musela vylézt. Omotala jsem kolem sebe ručník a vlasy trochu vyfoukala. Vzala jsem oblečení na spaní a vrátila se do pokoje. Kluci, vichni tři naskládaní v mojí posteli, si mě ani nevimli. Popravdě, vypadali dost teple. Otevřela jsem skříň a začala hledat vhodné oblečení na první prázdninový den. Nakonec jsem nala dínové ortky a bíle tričko s černým srdcem(viz. obrázek v médiích ;)). Oblékla jsem si spodní prádlo a oblečení a la se trochu nalíčit. Jen linky a jemně červený odstín. Vlasy jsem si nechala rozputěné. S mým příchodem do pokoje se konečně Tyler zvednul a el uklidit talíř od dortu. Kluci ho váně celej snědli. Ze perkovnice, kterou jsem měla na poličce vedle postele jsem vytáhla černé naunice ve tvaru srdíček a černý náramky. Ze stolku jsem si vzala sluneční brýle a dala si je do vlasů. To u odcházel i Jett s Rhysem a já po nich mohla uklidit postel. Kdy jsem byla hotová. Sela jsem dolů, kde kluci jedli, zase. V tomhle asnu.

"Vy máte po tom drotu jetě hlad?" divila jsem se a vytáhla ze skřínky misku a cereálie. Jett mi podal mlíko.

"Čekal bych, e za těch osmnáct let si na to u zvykne," odpověděl mi s plnou pusou Tyler. Já jen protočila očima a sedla si k nim ke stolu. Dala jsem si první líci lupínků do pusy a poslouchala, o čem se mojí bratříčci baví...

"Zapomeň, Tylere. Nebudu ti hledat holku. Zajdi si radi do klubu, tam je děvek dost," zamračil se Rhys a Tyler ho probodával pohledem.

"Ale noták, brácha, dluí mi to!" řekl zoufale a já s Jettem jsme nazdvihli obočí.

"Co mu dluí?" zeptala jsem se Rhyse.

"Pamatuje na Sarah?"

"Tu blond holku po které si tolik jel?" optal se místo mě Jett. Rhys akorát přikývl.

"Ty mi k ní pomohl-" ten ho ale nenechal ani domluvit.

"Jene pak zjistil, e je Sarah děvka," uklíbl se a zakousl se do jabka. "Tak co, pomůe mi najít nějakou holku? Prosííím," tak takhle zoufalého Tylera jsem jetě neviděla.

I thought that I have everything, but I didn't have you! // Michael CliffordKde žijí příběhy. Začni objevovat