Pláž

256 17 8
                                    

Probrala mě šílená bolest hlavy. Proboha, kolik jsem toho včera vypila?! Opatrně jsem si sedla nebo jsme se o to aspoň pokusila. Hodiny ukazovaly desátou dopoledne. No, to jsem zas tak moc nespala.

Na mém nočním stolku byly připraveny prášky proti bolesti hlavy. Díky bráškové, pomyslela jsem si a pro jeden se natáhla. U postele, jak jsem již předvídala, stály lahve s vodou. Jednu jsem vzala a zapila prášek. Lahev jsem odložila zpět na zem a zase si lehla. Jen co jsem zavřela oči, jsem pocítila, jak se prohla postel. Oči jsem zase otevřela a uviděla Chrise, usmvající se od ucha k uchu.

"Čemu se tak směješ?" zašeptala jsem a jemně se usmála.

"Konečně jsi se probrala," uculil se. To jsem se toho dozvěděla...

"Nespala jsem tak dlouho," řekla jsem a sedla si.

"Mno, spala si ze všech nejdéle," pokrčil rameny a stále se culil.

"Tomu nevěřím. Vici v posteli vydží klidně do jedné odpoledne, není schopná stávat dřív než v jedenáct," zasmála jsem se a hájila se.

"No to sice jo, ale tys spala stejně déle," stále se culil. Divný...

"Jsou tu i ostatní?" zeptala jsem se po chvíli.

"Jo, dole. Chceš pomoct?"

"V pohodě, zvládnu to," usmála jsem se jemně.

Vstala jsem a pomalu šla ke dveřím. Jett nebo někdo mě musel převlíct, protože jsem na sobě měla tričko a tepláky. Sešla jsem opatrně do obýváku, kde seděli moji bráchové, Vici, Al i Ven.

"Konečně jsi vstala! Báli jsme se o tebe," vyletěl z gauče Rhys. "Jsi v poho? Jak se cítíš?" vzal mě za jednu ruku a pohladil mě po tváři.

"Jsem v poho brácha," usmála jsem se na něj. Sedla jsem si k Al na sedačku a opřela si hlavu o její rameno. Všimla jsem si jejího data na mobilu, když ho odemykala.

"Al, máš špatný datum, dneska není třetího," zašeptala jsem.

"Ne zlato, to jen ty jsi spala celý včerejšek," řekla pohodově a dál čuměla do mobilu. Rychle jsem vzhlédla po ostatních. Jen přikývli.

"Je středa?" zeptala jsem se překvapeně. Tak proto mám takovej hlad....

"Jo, prospala si celý úterý. Měli jsme strach, že se ti něco stalo na té párty," řekl mi Jett.

"No dobře. Jsem v poho, vyspaná a vzala jsem si prášek proti bolesti hlavy. A navíc, dneska je středa, takže," usmála jsem se na holky, které se culily od ucha k uchu. I Al schovala mobil a usmívala se. "Takže hurá na pláž!" vyjekla jsem a holky se začaly smát. Kluci jen protočili očima, ale usmívali se. Jo, usmívali se mé dětinskosti!

Vyletěla jsem do pokoje a začala se přehrabovat ve skříni. Hledala jsem plavky a nějaký letní šaty. Nakonec jsem si vytáhla černé bikiny a místo šatů šátek kolem pasu.

Vrátila jsem se do obýváku a teprv teď si všimla, že už i holky jsou připraveny na pláž. Rozloučila jsem se s bráchy a Chrisem, který řekl, že si skočí domů a přijede za námi....

S holkama jsme dojely na parkoviště pláže. Hned za námi dojelo rychlostí světla Chrisovo auto. Tady se někdo nemůže dočkat očumování holek v plavkách. Chris vystoupil a, musím uznat, že byl vážně sexy. Jeho krásně vypracovaná hruď mi zaplnila mozek. Vyrušilo mě až luskání prsty před očima. Sakra, proč zrovna teď?! Podívala jsem se vedle sebe a uviděla Vici jak se culí.

"Co je?" zasmála jsem se nad jejím výrazem.

"Jen co můj brácha vystoupil z auta, začala si slintat, jako když si polsedně viděla Clifforda s červenými vlasy," musela jsem být celá rudá.

I thought that I have everything, but I didn't have you! // Michael CliffordKde žijí příběhy. Začni objevovat