I want you to know that it's our time
You and me bleed the same light
I want you to know that I'm all yours
You and me run the same course...
...Zpívala jsem si pro sebe ve sprše. Dneska byl velký den. Dneska jsem měla rande se slavným, tajuplným a čím dál více překvapujícím Michaelem Cliffordem. Musela jsem se přiznat, měla jsem trochu trému a věřte, že jsem nebyla sama. Rhys to málem nerozchodil. Proto jsem mu radši zmizela z očí, abych ho tím moc neštvala. I tak jsem moc dobře věděla, že po mém návratu se bude vyptávat jako ten nejvíce starostlivý otec. Ale mě to bylo jedno, protože já byla šťastná.
Vylezla jsem ze sprchy a rychle se zabalila do ručníku. Začala jsem si vyfoukávat vlasy a přitom přemýšlela, co si vzít na sebe a kam se asi půjde. Tohle mou mysl zaneprázdnilo nejvíce. Vyrušilo mě až hlasité zvonění mého telefonu z pokoje. Rychle jsem vběhla k němu a vzala ho.
"Ano?" řekla jsem do telefonu a čekala, kdo se ozve.
"Ahoj Dio," zaslechla jsem v telefonu Michaelův hlas. "Chtěl jsem se zeptat, kdy pro tebe mám přijet? Pokud jsi připravená, jsem tam za pět minut."
"Dej mi čtvrt hodiny a pak přijeď," usmála jsem se pro sebe.
"Dobře. Už se moc těším," řekl a já věděla, že se usmíval.
"Já taky, ahoj," rozloučila jsem se s ním a zavěsila. Vrátila jsem se do koupelny a dofoukala si vlasy. Převlékla jsem se do bílého cropu a džínových šortek. Našla jsem si šátek a uvázala si ho kolem hlavy, náramek a vrátila se do koupelny. Namalovala jsem se a sešla dolů do kuchyně, kde jsem si vzala malou vodu a schovala ji do kabelky, kterou jsem si vzala z předsíně. Obula jsem si vansky v barvě mých vlasů. Ano, po mém návratu z nemocnice jsem si přebarvila vlasy. Vyhlédla jsem z okna a sledovala ulici, zda už Michael nepřijíždí. Nakonec jsem vyšla z domu a čekala venku.
Zaslechla jsem troubení auta, až jsem sebou cukla. Na druhé straně stálo Michaelovo auto. Přešla jsem k němu, ale v polovině cesty, jsem se zase zastavila. Michael vystoupil z místa řidiče a v rukou držel velký pugét červených růží. Vypadal s nimi jako pravý romantik. Dostala jsem se zase do kroku a vzala si od něj pugét, ke kterému jsem následně i přivoněla. Ta vůně čerstvě odříznutých květin byla úžasná. Objala jsem ho kolem krku a přitulila se k němu.
"Jsou krásné, děkuji," zamumlala jsem mu do ramene.
"Chci, aby sis dnešek užila," usmál se na mě, jakmile se ode mne odtáhl. Přikývla jsem. Nechala jsem si od něj otevřít dveře na místě spolujezdce. Poděkovala jsem mu úsměvem a nastoupila. Nastoupil i on a vyjeli jsme. Sledovala jsem ubíhající okolí, někdy jsem se však očkem podívala i na Michaela. Netušila jsem proč, ale dneska mi připadal mnohem víc sexy. Cítila jsem se vedle něj šťastnější než kdykoliv, co jsem s ním byla.
"Jsme tu," usmál se na mě a vypnul motor. Nahlédla jsem z okénka, kde jsme to zastavili. Před námi se rozléhala luxusní restaurace pro snoby.
"Michaele, tam nemůžu. Nemám vhodné oblečení do takové restaurace," odporovala jsem hned. Pocítila jsem jeho ruku na mém stehně. Po zádech mi přejel mráz, až jsem se z toho trochu oklepala. Musel si toho všimnout, jelikož stáhl svou ruku k sobě.
ČTEŠ
I thought that I have everything, but I didn't have you! // Michael Clifford
FanfictionDiana McAlley - obyčejná holka se snem seznámit se se slavnou kapelou 5 Seconds of Summer a hlavně s jejím členem, Michaelem. Zprvu se jí jeví jinak než čekala, ale jak prázdniny plynou, více se poznávají, až se bude dít něco víc. Bude se ale dít i...