Uteklo pár dní od doby, co Michael odjel pomáhat se stěhováním. Nakonec ještě večer napsal, že se bude muset zdržet, takže se nevrátil. Mrzelo mě to, ale nemohla jsem mu zakazovat v povinnostech. Raději jsem odpověděla kladně a víc už o tom nepřemýšlela.
Co se týče mých bratrů, Rhys byl jako vyměněný. Byl milý, pozorný a tak. ne, že by před tím nebyl, to on byl, jenže teď to dělal s citem a vnímal to. Nestěžovala jsem si, jen jedna věc mi vadila. Ta holka u nás byla čím dál častěji a čím dál častěji se u nás promenádovala jen v prádle a tričku. Ale co, tohle bylo Rhysovo soukromí.
Tyler se uklidnil, doslova. Přestal za holkami pálit jako pes za míčkem, zůstával doma s námi, pomáhal, učil se vařit, což bylo mimochodem dost komické, a zastupoval roli starostlivého Rhyse. Jo, až tak se změnil.
A Jett? Jett si užíval svobody, často chodil běhat. Nic moc zajímavého. On jediný nepřinášel takovou pozornost jako ostatní. Byl klidný, tichý a snažil se na nic nezapomenout. Docela se mu to i dařilo.
Dost o mých bratrech. Ráda bych o nich mluvila více, ale...
Všichni, i s Rhysovou holkou, jsme seděli v obýváku před televizí. Sledovali jsme nějakou ranní show, co ukazuje, jak bychom správně měli žít. Nic moc zajímavého. Mno, zajímavé to začalo být až o chvíli později, kdy byla show najednou přerušena, protože se objevily naléhavé zprávy.
Mladík zmizel. Pohřešuje se již několik dní.
"Slavný Michael Gordon Clifford se již několik dní neukázal s přáteli z kapely 5 Seconds of Summer. Jeho přátelé nám řekli, že nemají tušení, kam by mohl jejich kytarista zmizet. Nemají o něm žádné zprávy, lidé se tedy domnívají, že chlapec zmizel beze stopy."
Kdokoliv, kdo by o něm cokoliv věděl, ať okamžitě volá policii a podá jí podrobné informace!
Sledovala jsem televizní obrazovku, jako bych jí viděla úplně poprvé. Michael zmizel? To je nesmysl! Vždyť já o něm něco věděla. Tohle mi nesedělo dohromady. Jak je možné, že kluci tvrdili, že o něm nic neví, když Ashton s námi byl, když mi Michael říkal, že musí odjet? Nelíbilo se mi to, a proto jsem se sbalila a odjela co nejrychleji za kluky.
Hned jak jsme vystoupila z auta, už se otvíraly dveře od domu, ve kterých stál samotný Ash. Zamířila jsem přímo k němu.
"Jak můžete říct, že o něm nic nevíte, když víte?!" Obořila jsem se na něj hned, ale umlčel mě prstem přiloženým na rtech. Zmlkla jsem, ačkoliv jsme vůbec nechtěla. Hlavou mi pokynul, abych ho následovala do domu. Udělala jsem tak a zavřela za sebou dveře. Šel přímo do obýváku, kde seděli i Luke s Calem a holkami. Co ty tu dělaly? Všichni si mě vážně prohlíželi.
"Co to sakra?" nechápavě jsem je všechny sledovala a spočinula pohledem na Ashe. "Ty zprávy jsi viděla jen ty," začal a já ho ihned zastavila. "To je blbost, vždyť to běželo na veřejně známém kanále." "Ovšem pouze vašimi kabely od televize," řekl Luke. Podívala jsem se na něj. "Ty zprávy jsou falešný, abychom tě sem dostali. Kdybychom tě čistě pozvali... došlo by mu, co ti v tomhle počtu chceme říct," dodal. Fajn, tohle mě začalo děsit.
"Dio, Michael neodjel za žádným stěhováním. On... on pro někoho pracuje." Bezva, a že bys mi to třeba řekl ještě víc tajemně?! "Bože, kluci, nemůžete mi to prostě normálně říct?" Padla jsem do sedačky vedle Alice. Ta se na mě podívala.
"Dio, tohle ale není jednoduchý říct," zašeptala. "Vy to víte taky? Proč jsem ta poslední já?" Zanaříkala jsem.
"Dio..." Vzhlédla jsem k Ashovi a čekala. "Michael je v mafii." Sledovala jsem ho bez mrknutí oka a on mě. Všichni mě sledovali. Myslela jsem si, že jsem špatně slyšela.
ČTEŠ
I thought that I have everything, but I didn't have you! // Michael Clifford
FanfictionDiana McAlley - obyčejná holka se snem seznámit se se slavnou kapelou 5 Seconds of Summer a hlavně s jejím členem, Michaelem. Zprvu se jí jeví jinak než čekala, ale jak prázdniny plynou, více se poznávají, až se bude dít něco víc. Bude se ale dít i...