Part 3

145 8 0
                                    

Lagu rancak dimainkan .Pemuda pemudi lincah menari mengikut rentak muzik yang dimainkan .Pasangan lelaki dan perempuan yang tidak menghirukan orang lain .Melakukan perkara yang memaluka ,berpelukan ,bercumbuan .Kencing syaitan diteguk rakus .Di penjuru sudut tiga sahabat sedang galak berborak .

“ Weh Naily orang datang kelab minum arak yang kau minum coke kenapa?” Tanya gadis berambut perang bernama Misya .” tak payah nak jaga sangat .kita ni pun sama macam diorang .masuk kelab .” Sampuk seorang lagi bernama Riska .Naily mencebik .” Aku tak suka .Bukan nak tunjuk baik cuma memang tak minat “ Naily menjeling “ Weh tengok mamat handsome !”

Ujar Misya ,Dia mebetulkan baju dan rambutnya begitu juga Riska .Dua dua bagaikan cacaing kepanasan .Tersengih sengih seperti kerang busuk .Naily hanya membatu dan meneguk rakus airnya .”Hai guys ,boleh join ?” Ujar lelaki tinggi lampai itu “ Misya mengangguk laju .Lelaki itu segera melabuhkan punggung di sebelah Misya manakal yang seorang lagi duduk di sebelah Riska .Yang tinggal hanyalah seorang lelaki .Dia terpinga pinga .Dia memandang Naily yang tidak mengendahkannya .Naily bangun “ Eh Naily nak kemana ?Diorang baru join kita “ Naily tersenyum “Tak apalah .

Kasih QaleesyaWhere stories live. Discover now