Ending

233 14 1
                                    

Semu yang berlaku ada hikmah .Meskipun pada awalnya derita yang ditanggung ,pasti ada kebahagiaan yang menanti .Kerana Tuhan takkan menguji hambaNya melebihi kemampuannya .Naily bersyukur kerana dia dikurniakan orang yang disayanginya .Sedang mengemas bilik ,Naily terpandang sebuah buku hitam yang tersorok di bawah almari .Dia memca perlahan .

" Setiap pertemuan pasti berhikmah ,setiap yang hidup pasti berpasangan ,setiap manusia pasti ingin menyayngi dan disayangi .Dan tatkala melihat sepasang mata yang indah ,perasaan itu menjelma .Meskipun pertemuan kita singkat ,namun hati kuat mengatakn dialah permata yang dicari .Meskipun kita baru ketemu ,namun perasaan sayang yang tumbuh ini sentiasa mekar dengan izin-Nya .Wilda Qaleesya ,sungguh engkau telah menambat hati kala pertama kali bersua .Malu mu mempersona .Kau menjaga maruahmu bak mahkota .Engkau lah permata yang amat bernilai bagiku .Tiada yang lain .Wilda Qaleesya ,segala isi hati ku luahkan pada yang Esa ,memohon agar dia meberikan ketenangan di jiwa .Memohon agar dia menyatukan kita .Wilda Qaleesya ,terima kasih kerana hadir dalam hidupku dan berikan kasih sayang padaku .Terima kasih kerana sudi menyambut tangan yang dihulur menuju ke syurga .Kerana enkau ,Wilda Qaleesya ,mawar yang paling mekar di antara mawar yang lain .

Sincerely ,Qayyum "

"Sayang jom pergi joging !" Tersentak Naily dari lamunannya .Dia memandang Qayyum ."Eh abang dah sihat ke ?Kan demam .Duduk rumah je lah rehat ." Naily menghalang Qayyum ."Alaaa sayang abang rasa macam dah gemok sangat ni .Abang dah sihat lah .Cuba rasa ." Qayyum mendekatkan wajahnya kepada Naily .Naily terrgelak .Sungguh lega hatinya apabila suami tercinta sudah sembuh ."Haha yela jom pergi .Tapi sayang taknak joging .Tak larat " Tersengih naily membalas ."Eh siapa suruh sayang joging sekali .Sayang pimpin tangan Aqel .Kita jalan sama sama okay .Nanti twinnie kita dalam perut sakit .Kan sayang sayang walid ?" Qayyum melekapkan telinganya di perut naily .Naily tergelak .Bersyukur dia pada Tuhan kerana berikan kebahagiaan pada mereka .Umi ,terima kasih .Abang ,tunggu Naily di sana .

-The End-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 04, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kasih QaleesyaWhere stories live. Discover now