Ztráta přátel

1K 27 0
                                    

Já: Dám si sprchu a pak půjdu za Jj a dalšími. Nechci ať se to od někoho jiného dozví, to co se včera stalo. Řeknu jim všechno.
Rafe: Proč se s němi chceš furt bavit.. jsou to plebs!
Já: Protože jsou to moji přátelé, miluju je a nechci jim lhát.
Rafe: no dobrá, já to přežiju když nám nepolezou do cesty.
Já: Budu s tebou, ať se děje co se děje, neboj.
Řekla jsem a políbila ho.
Šla jsem tedy do sprchy, osprchovala se a šla se pomalu chystat. Když jsem se začala v koupelně malovat, přišel za mnou Rafe, obejmul mě ze zadu a začal mi dávat pusy na krk.
Já: Copak?
Rafe: Přijdeš potom za mnou a něco podnikneme?
Já: Jasně, hned jak vše řeknu přátelům přijdu.
Rafe: Dobře.
Rafe se odešel převléct a jak jsem se nachystala šli jsme společně dolů. U dveří jsme se rozloučili polibkem a já sedla do auta a vyjela.
Po nějaké chvili jsem přijela k Johnovi, kde už vsichni byli.
Já: Čaute lidi.
Usmala jsem se na všechny.
Jj a další: Čau.
Řekli tak zvláštně.
Já: Co se děje?
Jj: od včerejška čekáme na tvé vysvětlení tak už začni.
Sedle jsem si vedle Jj, začala se klepat a začla.
Já: Hele lidi, neříká se mi to nechce, ale doufám že to přijmete. Vždycky se mi líbil Rafe i přesto co všechno dělal a jaký je.
Celý život jsem myslela že on o mě ani neví, ale byla jsem na omylu. Když jsme přijeli a Večeřeli i Cameronových, neustále jsme po sobě pokukovali.
Kie: aaa, hnus!
Já: Kie nech mě domluvit! Po večeři jsme se spolu šli projit a hodně si povídali. Přiznal mi všechno co dělá a ja viděla že když je se mnou, je úplně jiný.. Je hodný, milý a tak šťastný. Nevíte čím vším si prochází.. políbili jsme se a druhej den se stalo co se stalo. Ale sami jste viděli! Když byl se mnou uklidnil se a byl jiný!
Jj se na mě zamračil a spustil.
Jj: Vy jste se libali, děláš si prdel?! To se s nim rovnou vyspi!
Já: a stalo se! Máte s tím problém?! Jo a ještě něco chodíme spolu a nikdy v životě jsem se necítila šťastnější!
Jj: Děláš si z nas srandu? S člověk co nám furt leze do cesty.. To ti jako vubec na nás nezáleží?!
Všichni koukali na mě, nechápavým pohledem.

Já: Samozřejmě, že záleží. Proto vám to všechno říkám, ale nikdo z vás mi nemá právo říkat do koho se můžu zamilovat a do koho ne!

Začala jsem mít slzy v očích, ale všem to bylo úplně ukradený a jen na mě koukali.

Sarah: To už není náš problém, Carly! Jdeš proti nám!

Ja se na ní podívala a slzy mi začali stékat po tváři. V tu chvíli jsem nevěřila tomu že mě tak odkopli a běžela jsem s pláčem zpět ke svému autu. Nastartovala jsem a rychle odjela. Přijela jsem k domu, a běžela jsem ke Cameronovým. V dálce jsem viděla Rafa jak je opřený o motorku.

Já: Rafe!

Běžela jsem k němu s pláčem. Rafe se rychle otočil. Běžel mi naproti.

Rafe: co se stalo?

Přiběhla jsem k němu a silně ho obejmula.

Rafe: jsi v pořádku?

Neustále jsem brečela a on mě pohladil po tváři.

Já: Oni s tím nesouhlasí, prostě mě vyškrtli.
Rafe: To bude dobrý, oni ti za to nestojí, kdyby to byli tak dobří přátelé, tak ti to se mnou přejou.
Já: asi máš pravdu.
Rafe: Pojď pujdeme se projít ať ti je lépe.
Já: Dobře.
Chytil mě za ruku a šli jsme. Došli jsme k molu a Rafe mě už uklidnil. Dal svoje ruce na mé tváře a políbil mě.

Rafe: cítím se s tebou tak Dobře. Nikdy tě neodpustím.

Řekl, mě se ulevilo a usmála jsem se na něj.

Rafe: mám nápad. Pujdu tě seznámit s Tátou.
Já: vždyť mě zná.
Rafe: Jo, ale zná tě jako dceru svých přátel nebo jako nejlepší kamaradku jeho dcery, ale ne jako moji přítelkyni.

Já jsem se na Rafa usmála a kývla.

Já: Dobře.

Chytl mě opět za ruku a šli jsem k němu domů.  Když jsme přišli do jeho domu tak Rafe začal volat tátu.

Rafe: Tati!
Ward: Copak synu, tady jsem.

Ward k nám přišel s pohledem co potřebujeme
Rafe: Tati chtěl bych ti někoho představit.

Ward se na mě podíval a pozvedl obočí.
Ward: Vždyť Carly znám celý život.
Rafe: Ano, to máš pravdu, ale znáš ji jako dceru od svých přátel, nebo jako nejlepší kamarádku Sáry, ale ne jako mojí přítelkyni.

Dořekl a jednou rukou me objal kolem ramen. Ward se na nás podíval a s radostí se usmál.

Ward: Páni! Moc vám to spolu sluší a moc vám to přeju, Děti.

Přiblížil se k nám a objal nás.
Vzal mě za tvář a usmál se.

Ward: Carly, jsem rád že si to zrovna ty.

Já se na něj usmála.
Já: a já jsem ráda že to je tvůj syn Warde.
Ward: teď jsi princezna šlechty.

Když jsem si to uvědomila, došlo mi že teď když se semnou moji přátelé nebaví, nejsem ani s poloviny plebs a jsem princezna šlechty. Dost hustý!

Dnes možná vyjde ještě jedna část večer, chcete? Napište do komentářů. A zase se chci omluvit za chyby.

Love and Lie | Rafe CameronKde žijí příběhy. Začni objevovat