Vyšli jsme z pokoje a všichni byli v čekárně.
Jj: Carly! Jsem rád, že jsi v pořádku.
Já: Nejsem v pořádku.
Jj: Co? Jakto?
Ja se na něho koukla a rozbrečela se. Všichni ke mě přišli a obejmuli mě.
Jj: Něco pro tebe mám.
Podal mi náramek, který jsem nespíš ztratila.
Já: Děkuji.
Jj: Budou s tebou chtít mluvit policajti a s Rafem obzvlašť, když ho střelil.
Já: Nevezmou, ale Rafa že ne? Byla to obrana, zachranil mě.
Jj: Snad ne.. kdyby ho chtěli vzít tak s tím něco uděláme.
Ja: od kdy obraníš Rafa?
Jj: od te doby, kdy jsem zjistil, že tě opravdu miluje a že tě chrání.
Já jsem se na něj usmála a obejmula ho.
Já: Lidi už pujdeme, potřebuju ještě odpočívat.O 3 dny později
Dva tři jsme byli doma, Rafe se mnou. Byli to náročné dny, skoro furt nás vyslýchli. Naštěstí Rafa nezatkli, šlo o mou záchranu. O Wardovi víme že byl v nemocnici a že bude dlouho ve vězení, pokud ho nějak jeho právníci nezachrání.
Ráno jsem vstavala dřív než Rafe. Koukala jsem jen tak na něho a přála si aby to bylo na vždy. Rukou jsem mu pohladila tvář a to ho vzbudilo. Začal se probouzet, protahovat a pak se podíval na mě.
Rafe: Dobré ráno.
Já: Dobré ráno.
Natahla jsem se k němu a políbila ho.
Rafe: Jak se dnes cítíš?
Já: fyzicky? Dobře, ale psychicky jsem na tom furt stejně.
Rafe: chápu, musíme se oba nějak uvolnit. Co kdyby jsme se dneska někam jeli projet na lodi?
Já: To je asi dobrý nápad. Nachystám nám nějaké jídlo.
Rafe: Dobře, skočím si zatím do sprchy.
Kývla jsem a šla jsem dolů do kuchyně, kde už byla máma s tátou.
Já: Dobré ráno, rodičové.
Máma: Dobré ráno, zlato.
Pohladila mě máma po tváři.
Táta: Dobré ráno, princezno moje.
Přišel ke mě Táta, obejmul mě a dal mi pusu na čelo.
Máma: zlatíčko ty poslední dva týdny ve škole jsme tobě aji Rafovi omluvili, budete mít prazdniny dřív.
Já: super, děkujeme. Potřebujeme to.
Máma: Já vím. A co budete dneska dělat? Cítíš se líp?
Já: právě že ano. Rozhodli jsme se že se pojedeme projet na lodi. Jdu připravit nějaké jídlo.
Máma: To je dobrý nápad. Aspoň si na tom čerstvém vzduchu uvolnite. Pojď pomůžu ti s tou přípravou.
Já: Děkuji.
Začali jsme s mámou připravovat jídlo a potom jsem sla zpět do pokoje. Po cestě jsem potkala sestru.
Zoe: Carly!
Přiběhla ke mě a obejmula mě.
Já: Ahoj, sestřičko moje.
Zoe: tři dny jste zavření v pokoji. Skoro jsem tě neviděla.
Já: Určitě si s tebou nějaký den neplánujeme, ale dnes nebudeme doma.
Zoe: Ach jo. Škoda, tak si to užijte.
Já: Děkuji.
Pohladila jsem Zoe její vlasy a šla do pokoje. Byl tam Chase a Rafe. Povídali si.
Já: Čauky, bráško. Nerada vás ruším, ale potřebuju se chystat.
Chase: Ahoj, jo už vrčím, tak večer Rafe.
Rafe: Dam ti ještě vědět.
Chase odešel a zavřel dveře.
Já: Co je večer.
Rafe: Topper pořádá párty. Volal jsem už i Jjovi... všichni přijdou a já půjdu pokud se na to cítíš i ty.
Já: Musíme přijít na jiné myšlenky, Takže jo.
Rafe: Super. Pojd ke mě.
Zatáhl me za ruku a hodil do postele.
Já: Rafe, na to nemáme čas.
Rafe se na mě smutně podíval a objal mě.
Rafe: Víš že tě ale nikdy nepustim.
Políbila jsem ho.
Já: Teď už jo.
Rafe: ale kde pak, potrebuju ještě spostu polibků.
Políbila jsem ho ještě několikrát a pak ho začala líbat. Po chvíli jsem se odtahla.
Já: Tak splněno, teď se jdu chystat.
Odtahla jsem se od Rafa, kterej na mě koukal smutným pohledem. Odolala jsem a šla do sprchy. Vysprchovala jsem se a umyla si vlasy. Vylezla jsem ze sprchy, usušila se, vyčistila zuby a začala jsem se trochu malovat. Hlavně jsem se znažila zakrýt menší modřiny na obličeji a krku. Zachvili jsem vylezla z koupelny a Rafe ležel připravený na posteli. Já se šla ještě rychle převléct.
Já: Můžeme.
Rafe vstal z postele, přišel ke mě a polibil mě.
Rafe: Teď Můžeme.
Usmala jsem se na něj a šli jsme. Pobrali jsme všechno jidlo a vyrazili na jachtu.
Všechno bylo zase super. Jen tak jsme pluly a užívali si že jsme spolu.
Já: vím že jsme spolu chvíli, ale jak to cítíš? Myslíš že spolu budeme dlouho?
Rafe se na mě podíval.
Rafe: Vím na 100% že tě už nikdy nedopustím a chci být s tebou do konce života!
Řekl zcela vážně a polibil mě.
Já: Opravdu tě miluju.
Rafe: Já tebe.
Usmál se na mě a vše bylo super.
Rafe: Vezmeš si mě jednou?
Já: když mě požádaš o ruku, tak samozřejmě.
Rafe: Dobře, tak vemem se teď!
Já: cože?
Rafe: Miluju tě a chci být s tebou až do konce života, takže teď jsi moje žena.
Já: vždyť nemáme prstýnky nic.
Rafe: To nevadí dnes jsme se vzali neoficiálně, ale jednou si tě vezmu do opravdy.
Já jsem se na něj usmála a políbila ho. Z polibků se stalo líbání. Naše jazyky se mezi sebou proplétaly. Začala jsem ho takhnout k posteli, která byla na jachtě. U postele jsem ze sebe a z Rafa všechno svlékla. Zacala jsem ho líbat po celém těle.Scéna 15+
Začala jsem ho líbat i tam dole. Rukou jsem začala jezdit nahoru a dolu. Rafe zavzdychal. Po chvili mě tvrdě chytil a otočil. I hned do mě vnikl. Začal do mě sjíždět rychleji a rychleji. Tvrdeji a Tvrdeji. Křičeli jsme oba dva jak moc to bylo příjemné. Tak moc mu to šlo. Cítila jsem se jako v sedmém nebi. Trvalo to docela dlouho takže to bylo tak boží. Po chvíli jsme byli oba dva hotový.
Končí Scéna 15+
Rafe: Tak tohle bylo!
Já: To teda!
Podívali jsme se na sebe a začali se smát. Prevlekli jsme se a Rafe vyjel zpět do přístavu, jelikož jsme se museli připravit na Party k Topperovi. Přijeli jsme do přístavu, Rafe mi pomohl dolů a v objetí jsme šli domů. Smáli jsme se a cítila se tak šťastně. Zrovna vycházela máma z domu a všimla si nás.
Máma: Ahojte, hrdličky. Už se asi cítíte lépe že?
Já: Ahoj, jo vše je fajn.
Máma: Moc ráda vás takhle vidím, byli jste pro sebe stvořeni.
Já jsem se na mámu usmála, koukla jsem na Rafa a mrkla na něj.
Rafe: jsem nejšťastnější muž na světě.
Políbila jsem ho a máma neodolala, Přiběhla k nám a objala nás.
Máma: Mám vás ráda, děti moje.
Rafe: My tebe.
Řekl Rafe a dal moji mámě pusu na tvář.
Máma: oo, to si ani nezasloužím.
Já: kde pak, jsme ti vděční a tak i tátovi.