Jj a Kie

640 18 2
                                    

Ráno jsem se vzbudila poměrně brzo. Rafe ještě spal. Koukla jsem po pokoji a všude bylo rozházené naše oblečení. Vzpomněla jsem si na včerejšek a začala se smát. To probudilo Rafa. Začal se protahovat se zavřenýma očima, podíval se na mě.

Rafe: Čemu se směješ?
Já: ale ničemu.

Zasmala jsem se, přitáhla jsem se k němu a objala ho.

Já: Co dneska budeme dělat.
Rafe: Moc rád bych s tebou něco podniknul, ale včera jsem se domluvil s klukama, že jdeme na golf.

Řekl zvláštním hlasem, jako by něco tajil.

Já: Dobře, nevadí. Pujdu za Jj a Johnem.
Rafe: Dobře.

Pochvili mazlení se s Rafem jsem vstala a  udělala jsem nám snídani. Zavolala jsem Rafe a společně jsme snídali. Potom jsem se šla chystat a v průběhu zavolala Jjovi.

_________________________________________

Já: Ahooj, podnikneme něco?
Jj: Jasně akorát se chystám k Johnovi.
Já: Dobře, tak já tě za 10 mimut vyzvednu.
Jj: Dobře. Těším se na tebe.
Já: Taky.

_________________________________________

Rychle jsem se převlekla, běžela po schodech dolů, kde si povidal Rafe s Chasem. Slyšela jsem jenom to, jak se bavili o tom že budu mít narozeniny. Přiběhla jsem k Rafovi a políbila ho.
Já: Jdu, tak Pa.

Šla jsem směrem ke dveřím.

Rafe: Pa, Miluju tě.
Já: Já tebe.

Vyšla jsem z baráku, odemkla auto, nastoupila, nastartovala a vyjela směrem k Jjovi. Prijela jsem pro něj asi do 10 minut a zatroubila jsem. Po chvíli Jj vyšel se skloněnou hlavou, nastoupil a ani se na mě nepodíval.

Já: Halo, svět volá Jj.

Jj stále nic. Chytla jsem ho a otočila jeho hlavu směrem ke mě. Hned jsem se lekla. Měl celý obličej omlacený.

Já: Pane bože, Jji.
Jj: Nech to být a jet.
Já: Ja ho zabiju!

Začala jsem se odpoutavat a chtěla se vydat do Jjoveho Baráku, kde měl být nespíš i jeho Otec. V tu chvíli mě chytil za ruku a zastavil.

Jj: Nech to tak, chci jet, prosím.

Kývla jsem a vyjela směrem k Johnovi.

Já: Tak, co Kie, jak to jde.
Jj: Nevím, zatím se mnou nemluvi. Včera jsem jí už neviděl a Popa taky ne.
Já: Myslím že se to vyřeší a bude to dobrý.

Přijeli jsme k Johnovi, byla tam i Sarah a Pope.

Já: Čauky!
Sarah: Je ahoj!

Přiběhla ke mě a objala mě. Šla jsem pak k Johnovi a Popovi a pozdravila jsem se s němi naším pozdravem. John i hned po mě hodil plachovku s Pivem.

John B: Vyprošťovák.
Já: Nepotřebuju, o to se v noci postaral Rafe.
Sarah: Ooou, můj bratr, no fuj.

Začala se smát a já s ní.

Pope: Jji, jseš můj kámoš a chci pro tebe to nejlepší. Promiň za ten včerejšek, ale nějak jsem si to nedokazal připustit k tělu, to s Kie.
Jj: Ne, já se ti omlouvám, byla tvoje a bude nebudu vám kazit vztah.

Přišla Kie.

Kie: Jj ty nám vztah nekaziš, hodně jsme si včera povídali a přátelství je pro nás důležitější. Pro mě je důležité být s člověkem, kterého miluju.

Usmála se na Jje. Mě a ostatním se rozzářili oči. Jj se podíval na Kie.

Jj: To znamená co?
Kie: To znamená, že miluju tebe a chci být s tebou.

Jj se na Kie podíval, svedl se ze sedačky, přišel k ní a polibil jí. Všichni jsme začali křičet a kleskat. Měla jsem takovou radost z Jje. Celý zbytek dne jsme si užívali a pak se Kie s Jjem vypařili. Byla už celkem tma tak jsem se rozhodla, že pojedu domu. Byla jsem celkem i nervózní protože se mi Rafe Celý den neozval.

Já: Tak já už půjdu.

John a Sarah kývly a ja vyjela. Když jsem jela kolem jedné známé restaurace a čekala na semaforu, všimla jsem si že je v restauraci Rafe s tou Nikol. Smáli se spolu a vypadali tak šťastně. Zastavil se mi dech a nevěděla jsem jak to mám brát. Začali na mě troubit auta, protože už blikla zelená. Vyjela jsem směrem domů.

Love and Lie | Rafe CameronKde žijí příběhy. Začni objevovat