Oslava s přáteli

619 13 1
                                    

Šli jsme zpět za ostatními. Chtěla jsem všem oznámit že oslava končí, ale všichni se tak bavili.

Jj: oslavíme si to jinde... Vezmeme všechny a uděláme si táborák.
Rafe: To je dobrý nápad, souhlasíš Carly?
Já: Jo, ale pujdeme pokračovat k nám domů, nikdo tam není a rodiče to určitě dovolí.
Rafe: Dobře.

Šla jsem za rodičemi jim oznámit že s přáteli pujdeme k nám a oni samozřejmě souhlasili. Vzali jsme všechny naše přátelé a šli k nám. Jj ukradl ještě nějaký ten alkohol. Všichni jsme společně přišli k nám domů, Chase zařídil hudbu a ja nalila pití. Potřebovali jsme se konečně uvolnit takže jsme začali pít rychleji. Byli jsme celkem rychle opilý. Chase si na oslavě namotal nějakou holku tak tam pi sobě lezli, Jj a Kie ti se po půl hodině zamkli v pokoji pro hosty, já byla se Sarah, ještě s jednou holkou ze šlechty a povídali si o holčičích věcech. Rafe, Topper, Kelse a nějaké dve holky byli u gauče a hráli nějakou alkoholickou hru. Asi 10 minut jsme s Rafem ze sebe nemohli spustit oči. Já mu nemohla odolat. Kousla jsem se do rtu a on se jemně usmál. Dopila jsem svůj drink na ex a šla směrem do svého pokoje. Rafe mě sledoval a já mu nenápadně ukázala at mě nasleduje. I hned se vydal za mnou, začala jsem běžet k pokoji a smála se. Rafe za mnou běžel a chytil mě ze zadu. Rychle jsem otevřela dveře od svého pokoje, Rafa jsem chytla za košili a stáhla ho k sobě. Začali jsme se líbat a u toho vzlikat.

Já: Tohle jsou ty nejlepší narozeniny!
Rafe: To ještě není všechno. Teď nebudeš minimálně týden chodit!

Zasmala jsem se tomu a on se na mě hned vrhl.

ZAČÍNÁ SCÉNA 15+

Začal mě líbat po celém těle a pak i tam dole. Začala jsem hlasitě vzdychat a on do mě strčil ještě dva prsty. Bylo to neskutečný. Po chvili jsem se vrhla na Rafa a začala mu ho sát. Vzdychal a dál svou ruku na moji hlavu a chytl mi vlasy. Po nějaké době me Rafe přitáhl k sobě, otočil mě a tvrdě do mě vnikl. Přiřážel tvrdeji a Tvrdeji, rychleji a rychleji. Bylo to dokonalý vzdychali jsme oba stejně a nahlas. Měnili jsme spostu poloh. Trvalo to dlouho a bylo to tak úžasné. Po nějaké chvíli jsme se oba udělali a byli spokojení.

KONČÍ SCÉNA 15+

Já: Tak tohle! Tohle.. bylo..
Rafe: Tak dokonalý a úžasný?
Já: přesně.

Rafe mě políbil a podíval se mi hluboko do očí.

Rafe: Miluju tě. Cameronova.
Já: Miluju tě. Camerone.

Usmali jsme se na sebe a začali se líbat. Odtahla jsem se od něho.

Já: Počkej, počkej, ještě Cameronova nejsem. Ještě jsem nebyla u oltáře abych ti řekla Ano.
Rafe: Cameronova jsi byla od chvíle co jsem se do tebe zamiloval.

Usmála jsem se.

Já: Mám strach, že zas něco přijde. Něco špatného. Nevěřím tomu že to bude vše tak v pohodě a my budeme šťastní.
Rafe: Co to povídaš?
Já: Víš, miluju tě a moc, ale nebyl jsi dobrý člověk a já mám strach že se něco zvrtne.
Rafe: Děláš si srandu? Já byl schopnej se kvůli tobě změnit! Neudělal jsem nic špatného i když mě to lákalo a láká, ale kvůli tobě bych to nikdy neudělal. Proč si myslíš že jsem tě požádal o ruku, kurva! Teď jsi začala váhat?!

Hned jsem Rafa vzala za tváře, lehla si na něho.

Já: Ne, ne, ne! Poslouchej mě, tak to není. Neváham jen mám strach, protože tě miluju a nechci o tebe přijít. Chápeš?

Rafe kyvl a ztekla mu slza po tváři. Hned jsem mu ji utřela a políbila ho. V objetí jsme asi po 10 minutách usly. Ráno, když jsem se vzbudila, Rafe ještě spal. Šla se podívat jak to vypadá v obýváku. Přišla jsem dolů a byl tam totální bordel, ještě že na to máme lidi, už to tam pomalu uklízeli. Slyšela jsem jak nahoře nekdo chodí a asi něco hledá. Přišla jsem na horu a byla tam Kie. Začala jsem se strašně smát. Snažila jsem se být ticha. Kie do mě trochu strčila.

Já: Tak jaký je náš Jj?

Kie se nadechla a vydechle.

Kie: Přísahám že jsem lepší sex nezažila.
Ja: až tak jo?
Kie: Jo!
Já: Já si myslím že mi zachvili odpadnout nohy po včerejšku.
Kie: Takže nejsem jediná, kdo si to vcera užij.
Já: Si piš že ne!
Kie: Jaky je Rafe?
Já: nedá se to popsat.. Je romantický a hodný, což se mi libi, ale v sexu je tak tvrdej a to tomu dodá tu vašeň.

Kie se začala smát. Zachvili za námi otevřel Dveře Jj a chytil Kie ze zadu.

Jj: Snažíš se mi utéct?
Kie: Ne, jen si povidam s Carly.

Jj začal Kie zvedat a táhnout ji zpět do pokoje.

Kie: Jji.

Začala se smát a já též.

Jj: Dobré ráno, Carly! Ještě jednou všechno nejlepší miluju tě!
Já: Jo, ja tebe blbecku, už jdi.

Zasmala jsem se a strčila ho do hlavy. Šla jsem pomalu k pokoji a když jsem se před něj postavila slyšela jsem jak se nějaké Dveře opět otvírají. Byl to pokoj od Chase. Přiběhl ke mě.

Chase: Carly, pomoc! Mám tam pořád tu holku ze včerejška a nechce vypadnout dokonce mluví o tom že by jsi tu nastěhovala nějaké věci. Pomoz mi prosím.

Začala jsem se poměrně hlasitě smát.

Chase: Kurva, drž hubu.
Já: A co po mě jako přesně chceš?
Chase: Nevím nějak ji dostan od suť pryč.

Otevřeli se za mnou dveře, vylezl Rafe a hodil mě přes rameno. Začala jsem se hrozně smát.

Rafe: Bracho, hele mrzí mě, že máš určitý problémy, ale Carly ti nepomůže. Potrebuju ji teď já.

Usmál se na něho. Chase Rudnul.

Chase: Rafe, nedělej to! Přísahám jestli zavřeš ty dveře...

Bum Chase to zrovna dořekl Rafe zavřel dveře a zamkl.

Rafe: Zkus to, třeba sis našel svoji Carly jako mám já.
Chase: jses kretén!

Bouchl do našich dveří. Začali jsme se smát a Rafe mě hodil na postel. Lehl si na mě, já se na něj mírně usmála a polibili jsme se.

Love and Lie | Rafe CameronKde žijí příběhy. Začni objevovat