Asi o 2 hodiny později jsem konečně usla. Když jsem ráno vstala, hodila jsem přes sebe župan a šla do kuchyně. Bratr seděl na gauči se Zoe a na stole byl nějaký vzkaz.
Děti, museli jsme s tatou na víkend pryč něco zařídit buďte hodní a poslouchejte Chase. Máme vás rádi.
Chase, Zoe: Dobré ráno, sestřičko.
Já: Dobré ráno.
Chase: Hele Carly, dnes večer tu bude menší party, pozval jsem par kámošů, tak jestli chceš můžeš si někoho taky pozvat. Zoe pujde spat ke Cameronovým u Whezie.
Já: super!
Chase: Jo, ale žádný plebs!
Já: ale no tak Chasi...
Smutně na něho koukalaChase: Ne! Carly prostě ne. Zbytečně by tu byli nějaké maléry.
Já: no dobře.
Nasnídala jsem se a šla se pomalu připravit, protože jsme měli se Sarou zachvili sraz. Vyčistila jsem si zuby, Namalovala se, vlasy si dala do drdolu a převlékla jsem si tohle.
Už jsem běžela dolů, protože jsem slyšela jak zvoní u dveří. Byla to Sára.Sára: Čauky, připravená?
Já: Ahoj, jo, jdeme?
Sára: jasně pojď.
Chytla mě za ruku a tahka ven. Sedli jsme do auta, já řídila a jeli jsme.
Když jsme přijeli k Johnovi Už tam všichni byli. Uviděli mě, všichni se s úsměvem rozběhli ke mě a společně se objali.Jj: pane bože, Carly tak moc si nám chyběla!
Kie: strašně mooc.
Tiskli se všichni ke mě.Já: Vy, mě ještě víc.
Všichni mě už pustili, ale Jj se na mě ještě vrhl, objal mě strašně silně a zvedl do vzduchu.Jj: Mě, ale nejvíc!
S Jj jsme byli odmalička nejlepší přátelé, no spíše jsme jako sourozenci, máme se tak strašně moc rádi.
John b: tak co podnikneme s naší starou známou Carly.
Zasmál se John.Carly: no vidím tamhle dost velký vlny, co vy na to?
Usmala jsem se na ně. Oni se koukli na sebe, pak zpět na mě a všichni jsme se společně se smíchem rozběhli k pláži.
Společně jsme dělali blbosti, užívali si a ve chvíli, když mě Jj chytl hodil přes jeho rameno a mi se směli, zahlédla jsem z dálky Rafe a mého bratra Chase.Já: a sakra, co ti taky?
Jj mě pustil na zem, všichni jsme se hned přestali smát.
Rafe: Hele, kdo pak to tu je? Plebsaci. S naší princezny Sáry se stal plebsak, no potěš ban bůh.
Začali se s mým bratrem smát.John b: raději drž hubu Rafe.
Rafe: nebo co?
Chase: brácho jdem to nemá cenu.
Rafe: vlastně Jj, co tvůj táta? Chybíš mu vůbec?
Začal se šťastně a arogantně smát. Jj vyběhl na Rafa a dal mu pěstí, pustili se do sebe a můj bratr jen přihlížel a smál se. Když už jsem viděla, že už toho je moc a Jj prohrává. Rozběhla jsem se k nim, John b za mnou. John chytil Jj, snažím se ho uklidni, já Přiběhla k Rafovi a dala mu ruce na tváře. Měl v sobě neskutečný vztek. Drtil pěsti a jeho oči byli tak temné. Musím říct, že jsem se trochu bála, ale byla jsem odvážná.Já: Rafe! Koukni na mě!
Rafe se stále koukal se vztekem na Jj.Já: Rafe no tak! Podívej se mi do očí!
Rafe se na mě podíval a zničeho nic byl ten jeho vztek pryč. V očích se najednou propadl do těch mých, pěsti uvolnil a zcela se uklidnil.Všichni na nás koukali pohledem jako
Co to kurva je?!
Když už jsem si to uvědomila, hned jsem ho pustila jako nic. Všichni na mě koukali tak provinile.
Já: Rafe běž domů.
Chase: a ty jdeš s náma Carly! Hned!
Já: počkej chvilku, lidi zítra přijdu jo? Promiňte. A Sáro přijdeš dnes na tu naši party?
Sára: bude tam Rafe?
Já: tak asi jo, když to je bráchův nejlepší kamarád.
Sára: No tak to určitě nepřijdu! Můžeš mi říct co to s tím Rafem bylo?
Já: vysvětlím ti to jindy, tak zatím se mějte. Zitra!
Všichni: jo, čau.
Řekli, tak zvláštně.
Když jsme šli, tak bylo hrobové ticho.Chase: co se mezi vámi stalo, tohle nebylo úplně normální..
Já: mezi námi? Nic, co by se mělo stát.
Rafe: ahaaa, takže nic, zajímavé.
Koukla jsem na Rafa pohledem
drž hubu!Chase: Co?
Rafe se zasmálRafe: ale nic.
Přišli jsme k autu a jeli domů, aby jsme začali chystat věci na párty.