Lež

913 22 2
                                    

Celý zbytek dne jsem trávila s Rafem. Všechno bylo super.
Rafe: nepůjdeme se projet na jachtě?
Já: dobrej napad.
Vzal mě za ruku a tahl mě směrem k jeho jachtě.
Jeli jsme užívali si projišťku, stály jsme a držel mě v objetí. Najednou jsme v daly viděli moje "staré přátelé" jeli jsme a oni se na nas dívali jak na plakát. Dělala jsem že je nevidím a opírala jsem si hlavu o Rafův hrudník.
Už se stmívalo, tak jsme jeli domů. Rafe mě doprovodil k domu a řekl.
Rafe: zítra spolu pujdeme do školy, já tě ráno vyzvednu, dobře?
Pousmal se a polibil mě.
Já: Platí!
Ještě jsem ho objala a dala mu asi dalších pět polibků. Když už jsem vešla dovnitř stála tam máma a táta.
Já: Ahoj!
Šla jsem a objala je.
Rodiče: Ahoj, ty naše princezno!
Pousmali se na mě a ja se zarazila. Oni něco ví?
Já: vy to víte?
Táta: Samozřejmě byl jsem s Wardem, ten měl úsměv od uchu k uchu a navíc jsme nemohli přehlídnout jak si před domem s Rafem.
Já: jejda.
Táta: zlatíčko, jde na tebe vidět že jsi šťastná, my ti to přejeme.
Přišel ke mě a dal mi pusu na čelo.
Já se usmala od ucha k uchu a šla jsem do svého pokoje. Osprchovala jsem se, vyčistila si zuby, převlékla jsem se do pyžama, lehla jsem si a ještě si vzala nachvili mobil abych se podívala na sociální sítě.

RAFE: Zítra tě vyzvednu o půl 8. Dobrou a sladké sny, princezno. ❤
JÁ: Dobře, budu se na tebe těšit. Dobrou. ❤
RAFE: ❤

Nastavila jsem si budík, mobil odložila na noční stolek a hned usla.

Ráno, mě vzbudil ten otravnej budit o pul 7. Po chvíli jsem se dokopala k tomu abych vstala a začala už něco dělat. Šla jsem se připravit do koupelny, vyčistila jsem si zuby, učesala se, namalavola a šla se prevlíknout.

 Šla jsem se připravit do koupelny, vyčistila jsem si zuby, učesala se, namalavola a šla se prevlíknout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Šla jsem dolů a jelikož jsem nestíhala jen jsem se zakousla do housky a šla dát mámě pusu.
Troubení auta.
Já: Dobré ráno, mami a zase čau. Musím běžet Pa.
Máma: Ahoj.
Otevřela jsem dveře a viděla jak před domem stojí aute ve kterém je Rafe. Pousmala jsem se a běžela do auta. Sedla jsem si do auta a hned jsem Rafa s úsměvem políbila.
Rafe: No ahoj.
Usmál se.
Já: Ahoj.
Rafe: můžeme?
Já: můžeme.
Rafe vypadal strašně dobře, nejraději bych na něho skočila.

Přijeli jsme před školu, vylezli z auta, všichni se na nás začali dívat a nemohla jsem si nevšimnout Jj a ostatních

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přijeli jsme před školu, vylezli z auta, všichni se na nás začali dívat a nemohla jsem si nevšimnout Jj a ostatních.
Rafe ke mě přišel objal mě kolem ramen, já ho za tu ruku chytla a šli jsme. Když jsme šli kolem Jj a ostatních uslyšela jsem jak Sára říká: Heleme se nová princezna šlechty.. a začala se smát.
Jj se na mě koukal tak smutně. Bylo mi to všechno líto, protože mi chyběl, ale šla jsem dál. Po škole jsem jela s Rafem domů.
Já: podnikneme dneska něco?
Rafe: Promiň, dneska toho mám hodně, musím řešit business s tatou.
Já: Aha, dobře.
Přijeli jsme před můj dům a rozloučili se polibkem.
Doma jsem neměla co dělat, tak jsem se rozhodla, že pojedu pro nějaké jídlo a přinesu něco Rafovi, ať mu ta práce rychleji utíká. V restauraci jsem objednala dvoje nudle sebou a když jsem čekala na jídlo, viděla jsem z dálky Plebs. Když jsi mě Jj všiml šel ke mě.
Jj: Ahoj.
Já: Ahoj, co potřebuješ?
Jj: promluvit si.
Já: o čem chceš mluvit? Jak jsem vás strašně zradila?
Jj: víš, když jsem tě viděl s Rafem, šlo vidět že se opravdu moc milujete a došlo mi že tě nechci ztratit jen kvůli toho, že jses zamilovaná do člověka, kterého nesnáším.
Já se na něj usmála.
Já: Jj to je tak milý, strašně mi chybíš a nechci tě ztratit!
Jj se usmal a objal mě.
Jj: říkal jsem ostatním, že ty za nic nemůžeš, ale nesouhlasí se mnou.
Já: to nevadí, časem to třeba pochopí. Jsem ráda že mám aspoň tebe.
Už mi přišlo jídlo tak jsem se s Jj rozloučila a jela ke Cameronovým.
Když jsem přijela slyšela jsem jak se v pracovně někdo hádá, byl to Ward a Rafe. Počkala jsem až bude klid a slyšela jsem jak Rafe z pracovny odchází. Třiskl dveřmi a šel nejspíš do svého pokoje. Vešla jsem do domů a šla pomalu do Rafova pokoje. Ani jsem nezaklepala a Vešla.
Viděla jsem jak je Rafe nakloněný ke stolu.
Já: Rafe?
Rafe se zběsile otočil, vykulil oči a já opustila jidlo na zem když jsem viděla jak má bílý prášek pod nosem.
Rafe: Carly..
Začal se ke mě přibližovat.
Já: vůbec ke mě nechoď! Lhal si mi! Říkal jsi že už nic nebereš!
Rafe: Nee! Neberu jen jsem teď nebyl ve své kůži a potřeboval jsem se uklidnit!
Já: mohl jsi se jit uklidnit za mnou a ne za drogami!.... jdu pryč.
Rafe: Car--
Přerušila jsem ho.
Já: Ne, nech mě na pokoji.
Odcházela jsem a ještě jsem slyšela Rafa.
Rafe: Kurva!
Začal házet v pokoji věcmi a já utíkala rychle domů.

Love and Lie | Rafe CameronKde žijí příběhy. Začni objevovat