Večeře u Camarenových

2K 37 3
                                    

Tak a je to tady, přijížděli jsme k novému domu a já si všimla že je hned vedle Cameronových, což mi udělalo radost, jelikož Sarah Cameronová byla ma nejlepší kamaradka od narození. Neustále jsme spolu dělali problémy na akcích pro šlechta. Jelikož jsme do ní patřili, museli jsme na takový nudný akce chodit s rodiči. My jsme se se Sarou bavili s pleps, což rodiče nechtěli, ale nám to bylo vzdycky jedno. Jediný důvod, proč jsem na tyhle akce chodila byl od Sary bratr Rafe Cameron. Od malička se mi líbil, ale teď se prej pořád jen pere s ostatními a dokonce jsem slyšela ze bere i nějaké drogy. To už se mi tolik nelíbí.

Táta: tak jsme tady rodinou.

Šli jsme do domu, který bych obrovský. Sestra me vzala za ruku a takhle nahoru po schodech.

Zoe: pojď Carly, podíváme se na naše pokoje.

Já: jasně, pojďme.

Se sestrou, ale aji s bratrem mám straně  dobrej vztah, jsem za to nesmírně vděčná, protože mě vždycky podrželi.
Vešla jsem do mého pokoje který byl dokonalej, měla jsem ho uz vybavený.

Táta: Carly, pojď dolů máš tu návštěvu.

Přiběhla jsem dolů a tam stála Sára a její Táta. Rozzářili se mi oči, rozběhla se  a Sáru objala.

Já: pane bože, tak moc jsi mi chyběla.

Sára: ty mě taky.

Ward (Sary otec): Takže dnes večer vas s Rose zveme na večeři k nam domů.

Táta: jasně rádi přijdeme.

Naši tatové byli vždy dobří přátelé.

Sára: Carly přijď dřív, pokecáme.

Já: jasně.

Šla jsem rychle do svého pokoje abych se mohla nachystat. Namalovala jsem se, převlékla jsem jsi béžový Top, černé kraťasy a velkou bílou košili. Učesala jsem se, Vzala si černou malou kabelku a nastříkala na sebe mojí oblíbenou voňavku. Nasadila si svoje černé Vansky a pomalu šla k Sáře domů. Když jsem přišla před sářin dům otevřel my nějaký kluk. Přišlo mi že to je Rafe, ale nebyla jsem si úplně jistá, protože jsme se neviděli čtyři roky a za tu dobu se všichni dost změnili. Jestli je to Rafe tak je to ten nejhezčí kluk, kterého jsem kdy viděla.

Ten kluk: Ahoj, já jsem Rafe Cameron, asi jsi nějaká nová kamarádka Sáry co?

Já: no vlastně, jsem Carly Willsonova.

Usmala jsem se a on vykulil oči a celou si mě pohledem projel.

Rafe: Páni! Z tebe se stala fakt Kočka.

Já: Děkuji.

Pousmal se, já taky a obejmul mě.

Rafe: Pojď dál. Jdeš za Sarou co?

Já: jo, tak asi už bych měla jít. Zatím.

Rafe: Zatím.
Mrkl na mě s úsměvem.

Šla jsem tedy za Sarou do pokoje. Když jsem byla před dveřmi tak jsem zaklepala.

Sára: Dále.

Vešla jsem do dveří.

Já: Ahooj.

Sára: super jsi tady, musím ti toho tolik říct.

Já: jasně, ale nejdříve mi řekni, kdy z tvého bratr vyrostl takový fešák?

Sára: hrabe ti? Je to kretén. Dělá sposta věci, co by jsi nečekala.

Já: jaké jako?

Sára: To neřeš. Jednou na to přijdeš. Každopádně mám kluka.

Já: C- Co-o-že? Kdo je ten tvůj kluk?

Sára: John B.

Já: woow! To jsem nečekala, ale vždycky jste se k tobě měli.

Sára: No, strašně se milujeme. Musím se začít chystat na večeři pomůžeš mi?

Já: jasně.

Upravila jsem Sáře vlasy. Sára se šla převléct. Měla na sobě černý top a bílé kraťasy.
Už byl čas na večeři tak jsme sešli dolů, se všemi se přivítali a sedli ke stolu. Seděla jsem mezi Sarou a Zoe. Naproti mě seděl Rafe. Pořád jsme po sobě pokupovali a ani jeden nevnímali o čem se všichni u stolu baví.
Po večeři jsme se všichni loučili a šli s rodinou domů.
Když jsme přišli domů šla jsem hned do pokoje, lehla si na postel a přemýšlela jen na to jak jsme celý večer s Rafem na sebe pokukovali. Zachvili jsem začala slyšet, jak mi malé kamínky bouchaj do okna. Šla jsem k oknu, otevřela ho a všimla si že tam stal Rafe.

Rafe: Nazdárek, nechceš se jit projit?

Chvili jsem váhala, kvuli tomu co mi všichni o něm říkají, ale byla jsem zvědavá a tak jen řekla.

Já: jasně, počkej hned jsem dole.

Zavřela jsem okno a sla se potichu vyplýžit z domů.

Pro dnešek je to vše. Zítra vyjde další část. Napiš pokud tě to zatím bavilo a chceš další části.
A omlouvám se za chyby.

Love and Lie | Rafe CameronKde žijí příběhy. Začni objevovat